Rašyk
Eilės (78158)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 9 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter





Svoloč Svoloč

Geirangeris

Šis kūrinys buvo tarp savaitės geriausių


Blogas komentaras Rodyti?
2013-11-16 17:28
A Puokas
Eik tu na, koks geras apsakymas.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-11-16 16:26
Šnekorius
Piemiausiai tai pasigedau taškų ir maniau, kad jų išviso nebus, tačiau pabaigoje pastraipos tik bac ir atsirado. Beje, šio ilgo sakinio pradžioje, beveik pagret einančių dviejų (pasakė) ar nėra per daug? Nelabai man šis teiginys: "...eidavo fotografuotis prie vietinio kraštovaizdžio." Eiti prie kraštovaizdžio? Ką aš žinau. Ir čia man nevisiškai aišku; "Bijojau net duris praverti, kad vėtra jų nenuplėštų" Gal (neišplėštų) nes nuplėšti reikia nuo ko nors. Radauštai šį loginį netikslumą. rašote, kad žmonai laikas nuo laiko pervesdavote pinigus, ir tuoj po to, kad žmona visais kanalais ieško dingusio vyro. Nemanau, kad ji galėtų nesuprasti kas ir iš kur siunčia jai pinigus. Na, nebent ji būtų tikresnė avis už hejaus 'sugyventinę". :DDD Siužetas tikrai svoločiskas. Reikia gerti su saiku. Na, tiek, kad avį nuo kailiniuotos norvegės atskirti :)4 su pliusu.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-11-16 16:09
Aš Noriu Būt Kaip Bebras Nenustot Statyt Užtvankų
Jėzus, Marija, su riestiniu ant "a". Koks įdomus pasakojimas.

Naudotumėt tiesioginę kalbą - būtų geriau.
Nupieštumėt platesnius veikėjų personažus - būtų geriau.
Aprašytumėt labiau pasakotojo sveikatą (kaip jis jaučiasi naujoje aplinkoje ar silpsta, ar ne, kaip tai veikia jo sąmonę) - būtų geriau.

Vienodai svarbios pasakojimo vietos, vienos aprašomos plačiai - kitos glaustai. Pabaiga kiek nuvilia.

Kažko turiu čia daug priekaištų, bet ką noriu pasakyti, tai turbūt, kad man labai patiko ir tuo pat metu matau, kad tekstas turi daug neišpildyto potencialo.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-11-16 15:47
Gogl Mogl
Kažkaip gi... altruistiškai(?!). Ir viskas čia labai skoningai, ir ta temperatūra fiksuojama kažkokia subtili ir neįkyri, hm, net keista. Net ir tas seksas su avimi, ir ėriukai. 
Vietomis tik kiek perspausta, mano nuomone, bet vos už kelių vietelių užkliuvo. Ai, ir Linos dar pasigedau. Aprašymai irgi šiek tiek, hm, perspausti. Mažinčiau apimtį.
4.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
1 2
[iš viso: 24]
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą