Rašyk
Eilės (78170)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2715)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 19 (3)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Rudienė  pažinojo Joną Buroką, kaip energingą, patrauklų, geranorišką ir puikios sportinės formos vyrą.
 
Rudienė mokėjo susivaldyti. Jonas Burokas niekada nebuvo mušamas iki nugriuvimo. Negalima sakyti, kad Rudienė silpnai mušė Buroką. Mušė gerai, bet Burokas, gyvenantis sveikai ir sočiai, sugebėdavo atlaikyti. Tiesiog Rudienė sulaikydavo savo ranką, kada smūgis negalėtu nutraukti visus ryšius su pasauliu. Susivaldydavo dėl ateities.
 
Praeitą sekmadienį Rudienė rado Buroką, besimaudantį su mergina (be gyvenamos vietos) – Gražina, jų pamėgtame kubile.
Moteris įgrūdo jam į burną kamštį nuo sauso vyno . Burokas stovėjo tvirtai įsirėmęs į žemę, o Rudienė tvojo jam per jaunatvišką žandikaulį. Raudonavo mušamas vyras, bet nebėgo, neišsisukinėjo, nemelavo, neprisiekinėjo, kad myli, Gražinos nevadino kalta, neklausė kaip ji čia atsirado.
Rudienė mušė nekalbėdama, nekaltindama, nesityčiodama, nemenkindama, nepuldama ir nesigindama. Žodžių čia nereikėjo.
Gražina su ašaromis veide, rankomis prisidengdama daugiau nei vidutiniškos apimties krūtinę, stebėjo kaip Rudienė talžo mylimą Joną.
Kada, sudaužytą kaip obuolį, Joną Buroką guldė į karstą, vyras prabilo ir papasakojo tokią istoriją.
Mergina, kuri atsidūrė su Jonu pamėgtame kubile, Druskininkus  mėgo, bet Druskininkai jai netapo artimi.
Dvidešimtmetė mergina Gražina atvyko iš Gudelių kaimo, kurio visi  gyventojai važiavo vienu autobusu į Bulgariją, ir pateko į rumunų čigonų nelaisvę. Vienintelė Gražina išsigelbėjo ir pasislėpė Druskininkuose. Gražina greitai susidraugavo su dėvėtų rūbų pardavėja Vilyte, kuri pažinojo Stasiuką, kuris atėmė iš jos dokumentus, bet surado pastovų darbą prabangaus, nedoro masažo salone. Ar gali būti doras darbas, kada darbe pusnuogė, o klientai nejuda? Visas darbas nurengti ir aprengti be meilės, bet už pinigus?
Kai Gražina liko viena su žmogumi vardu Jonas, mergina pajuto turinti nepaprastą talentą ir meilę gulinčiam vyrui.
Vyras buvo muštynėse sudaužytas, bet dar galėjo gyventi.
Jis buvo keistai sudaužytas. Kairėje krūtinės dalyje vestuvinio žiedo antspaudas. Mergina perskaitė: ”Miša”, tai jai priminė jos senelį, nepaprastai didelių akių vyrą..
Jis buvo labai paslaptingas.
Gražina norėjo sužinoti vyro adresą, nes kitus duomenis ji mate gulint ant stalo. Jai tie duomenys tiko. Kaip sužinoti jo adresą ir kaip paprašyti pavogti iš Stasiuko jos dokumentus? Ji ilgesingai palydėjo Joną žvilgsniu.
Norėdama sužinoti paslaptingo kliento adresą ir paprašyti nedidelės paslaugos ji padavė skelbimą į “Druskonio” vardo laikraštį, kad ji brangiai parduoda savo nekaltybę, kad miegos tik su turtingu atvykėliu iš Vilniaus ar Kauno, kad vietiniai nesikreiptų.
Jonas pasirodė, bet jis nebuvo pirmas.
Išklausiusi pasakojimą Rudienė nusijuokė ir liepė nešdintis ir Gražinai ir Jonui.
2013-11-15 15:11
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 3 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2013-11-16 01:44
TomKomPotas
O mane kažkaip užslinguoja iki šypsenos tie netikėti siužeto vingiai. 4+
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-11-15 15:30
Šnekorius
Čia tik du keliai. Arba aš visiškai kvailas ir nesuprantu kas čia parašyta, arba iš tiesų nieko neparašyta. Tam kart negaliu vertinti.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą