Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 12 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter





Sigitas Siudika Sigitas Siudika

Sudie, Mamedova

Šis kūrinys buvo tarp savaitės geriausių
Rekomendavo: vakvakas 2


Gegužės 1 dieną Mamedova išvyko į Babastaną. Išvyko greituoju traukiniu.
Traukinyje ji sutiko Babajų, kuris buvo ginkluotas dviem vandenilinėm bombom. Nėra nieko ypatingo - jis dirbo narkotikų kurjeriu, todėl jis galėjo sau leisti savo palto vidinėje kišenėje pupsoti dviem  vandenilinėm bombom. Pažvelgus iš šalies jis atrodė tarsi vyras už gerus pinigus pasididinęs krūtinę. Ir kodėl nepasididinti tai ko neturi?
Mamedovai patiko stambiakrūtis Babajus. Koks skirtumas, jeigu partnerį rinkiesi vienam lytiniam nuotykiui? Gal tas silikonas taps jaudinančiu prisiminimu? Mamedova nuo gilios vaikystės buvo smalsi ir atvira naujovėms.
Babajus narkotikus gabeno ne pirmą ir ne paskutinį kartą, todėl neapgalvotų pažinčių neužmegzdavo ir lytinį potraukį slopino specialia dieta.

Mamedova sutiko Babajaus žvilgsnį ir nusišypsojo. Vadinkim tai kaip sutikimą leistis į vienos nakties nuotykį. Babajaus širdyje vartojant specialią dietą, buvo ledas, bet Mamedovos netikėtas sutikimas leistis į nuotykį, ėmė nesustabdomai tirpdyti “dirbtinai pastatytas “ užtvaras. Babajus ėmė nepertraukiamai spoksoti į mergina, kuri galėjo ir norėjo.
Mamedova žvilgsniu glostė Babajaus krūtinės “silikoną”.
Babajų nustebino skvarbus moters žvilgsnis ir dėmesys, nukreiptas į vyro širdį. Jis tikėjosi dėmesio žemiau, bet nuotykis tik ką prasidėjo.
Vandenilinės bombos pirmą kartą padėjo jam susirasti geranorišką moterį.
Vagone – restorane Babajus pavaišino Mamedovą “žiuljenu”, karpiu savame padaže ir degtine.
Babajus degtinės negėrė konspiracijos tikslais.
Mamedova gėrė degtinę nenuleisdama akių nuo “ silikono”.
Ji galvojo: “ ji turi būti turtinga, nes tiek silikono be didelių pinigų negausi. Akys tai labai vyriškos. Tikriausiai hormonus leidžiasi į veną. ”
Mamedova buvo iš tų moterų, kurios girtėdamos vis labiau žavėjo vyrus. Tai buvo rečiausias pasaulyje moterų tipas.
Babajus nešė ją ant rankų, vagonų tarpduriuose daužydamas Mamedovos galvą į geležines duris. Moteris darėsi raudona, bet miegojo kietai.
Ryte Mamedova pasijuto nėščia: skaudėjo galvą ir norėjosi agurkų. Ji praplėšė akis ir nustebo.
Babajus stovėjo policininkų draugijoje ir taikiai šnekučiavosi.
- Žmona? – paklausė karininkas.
- Kažkieno, - atsakė Babajus ir mostelėjo surakintomis rankomis. – Ji daug iškentėjo..
Jis pabučiavo prastai besijaučiančią merginą ir pravirko.
Babajus verkė, nes jam nusibodo toks šuniškas narko –kurjerio gyvenimas, jis pajuto, kad nori į šiltus gimtus namus, į plačią šeimos lovą, kad Mamedova…
Mamedova pažvelgė į Babajų ir pagalvojo: ” Ko ta boba verkia? ”
2013-10-22 12:20
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 14 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2022-04-01 05:07
Passchendaele
5
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-10-31 20:08
durnas personažas
Zyzla ir Kyzla labai apsidžiaugė, pamatę Bbabajų su dideliais papais, bet nežinojo , pavydėti tai Mamedovai ar ne. Tai geriau rinkosi briedžio ragus. Vuo tep.

Niekals čia, o ne kūrinys, vuo tep. Juoktis net man nėr iš ko.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-10-31 12:19
bibliotekininkė
Geras, kai skaitai, vis kyla mintis, kas čia per nesąm.... bet negali, tiesiog juokingas situacijos absurdiškumas, tiesiog:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-10-22 21:23
TomKomPotas
Smalsus ir atvitas naujovėms, kiek prislopintas specialia dieta, bobas pravirkdęs 5-
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-10-22 18:09
tictac_it
smagu, savoje stilistikoje ... klaidų kiek perdaug tik - 4-
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-10-22 16:58
agricola
siurrealistinis postmodernizmas, patiko netikėti minties viražai...ir pašaipus žvilgsnis į belytiškumą...
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą