Rašyk
Eilės (80700)
Fantastika (2510)
Esė (1647)
Proza (11213)
Vaikams (2769)
Slam (92)
English (1224)
Po polsku (384)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 46 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Blogas komentaras Rodyti?
2013-09-11 14:00
Svoloč
Ką gi, sutinku su autoriumi, kad sutarimo ir taikos pasaulyje niekada nebus, nes nei viena grupė - socialinė, politinė, religinė, tautinė ar kokia kita - niekada nenusileis viena kitai ir kraujas kaip ir visada liesis laisvai. Ir daugiau apie tai vargu ar verta kalbėti. Tai yra nepasiekiami dalykai, belieka laukti kito karo.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas (2)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-09-11 13:50
Svoloč
Nuomonė, gerbiama Šiauliene, yra labai gerai ir niekas nedraudžia jos pasakyti, tik tos nuomonės nereiktų iš pat pradžių grįsti melu, tai yra, kai autorius apskelbė, kad homoseksualai savo skaičiumi lenkia ir net nustelbia normalius piliečius ir jiems reikia gintis. Būtent tą melą aš ir demaskavau.
Jeigu stipresnis sumuša silpnesnį, o paskui bėga į teismą skųstis, kad tas silpnesnis jį sužalojo. Deja, taip atsitinka, kai policija sužalojusi savo piliečius po to su jais teisiasi dėl jų pačių sumušimo. Ir t.t. Čia irgi tas atvejis, kai stipresnis dejuoja esąs skriaudžiamas.
Bet tegul, tai jo teisė, o mano teisė yra pasakyti, kad autorius meluoja.
Įvertinkite komentarą:
Geras (4) Blogas (2)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-09-11 13:47
Le Hawk
Pensininkai - smulkmė? Na nieko sau. O juk tai labai didelė dalis visuomenės. Didesnė, nei seksualinės mažumos. Ir kartą teko skaityti internetą komentarą apie vieną tokį pagyvenusių žmonių renginį. Ten vienas toks pilietis parašė - "ko gero, ten dvokė myžalais". Tai įdomu, to komentaro autorius gavo baudą už patyčias iš visuomenės grupės, bei dėl diskriminacijos dėl amžiaus? Įtariu, kad ne. O jeigu jau esame nuoseklūs, tai turėjo ir už tai gauti. Juk tai akivaizdi netolerancija.

O į ką visuomenės reakcija labiau priešiška, į gėjus ar į pensininkus - čia geras klausimas. Man tai atrodo, kad į pensininkus. Seni žmonės labai daug susilaukia patyčių, netolerancijos ir netgi smurto. Be to, kažkaip aš negirdėjau, kad Lietuvoje būtų gėjai ar lesbietės nužudyti ar sumušti dėl orientacijos (juk tokią naujieną žiniasklaida garantuotai labai ilgai eskaluotų), bet kažkaip neteko to girdėti. Bet primuštų ar kirviais vienkiemiuose užkapotų pensininkų - daugybė. Taigi čia iš viso baisu! Ir dar kažkam atrodo, kad seksualinės mažumos labiau skriaudžiamos?

Kiršinimas, be abejo, gali prasidėti nuo nekalto pokšto, bet jau kaip ir sakiau - kažkodėl kai kažkas pasako nekaltą pokštą (na, arba kabutėse "nekaltą") pokštą apie vieną visuomenės grupę, tai reakcijos jokios, bet kai apie kitą - reakcija arši. tai kur nuoseklumas?

Ir labai netolerantiška yra žmogų kaltinti homofobija ar antisemitizmu, jeigu jis toks nėra. Aš ne homofobas, nes žmonių nebijau (homo - žmogus, phobos - bijoti). Aš ne antisemitas, nes nemanau, kad žydai, arabai, Kurdistano asirai, maltiečiai ar kitos semitų tautos (semitai - ne tik žydai) yra kažkuo prastesnės už kitus. Aš kaip tik noriu labai tolerantiškai pasakyti, kad žydai yra tokie patys, kaip ir visi, lygiaverčiai su tais pačiais rusais ir lenkais. Juk visos tautos yra lygiavertės, ar ne? Tai kodėl tada kai kažkas parašo kažką ne taip apie žydus, iš karto baudos, o kai internete pilamos pamazgos apie lenkus ir rusus (na, aš nekartosiu tų žodžių, kuriais yra išvadinami šių tautų žmonės, bet manau kad dauguma juos žino). Tai kodėl nėra baudų už tokią baisią netoleranciją? Mane, kaip vilnietį, mane iš viso tai labai stebina. Nors aš nei rusas, nei lenkas, bet kasdien bendrauju su šių tautų žmonėmis, turiu jų tarpe daugybę draugų ir nesuprantu, kodėl į netoleranciją šių žmonių atžvilgiu yra žiūrima pro pirštus.

Apie netoleranciją krikščionims jau visą esė rašiau, ką jau ten kartotis. Spektakliai su šūdų mėtymu į Jėzaus paveikslą, tokie vadinamieji meno kūriniai kaip "myžalų Kristus", ir aišku, patyčios - atsilikę, fanatikai ir t. t. O baudų tai dar niekas negavo.

O diskriminaciją mes, heteroseksualūs žmonės, patiriame jau dabar. Tie patys esė išvardinti Vakarų pavyzdžiai, kurių apraiškų jau matėme ir Lietuvoje - pasakos apie du princus MŪSŲ (!!!) vaikams, dokumentacija be tėvo ir motinos, ir t. t. Nereikia net abejoti, kad tokios netolerancijos mums ateityje, žengiant į tobulus Vakarus ir perimant tas, kaip sakoma, pažangesnes vertybes, gali būti ir daugiau. Dėl to mūsų visuomenėje, kuri nori tapti tolerantiška, negalima leisti netolerancijos. Heteroseksualams - taip pat. Krikščionims irgi. Nes mes tai irgi žmonės.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas (4)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-09-11 13:05
Gitana Siauliene
o kas draudžia čia pasakyt savo nuomonę? beje jokio pykčio čia neradau, tik ironiją ir susirūpinimą, to išraiška man čia labai patiko.Būkim kokie norit tolerantiški mielieji svoločiai, bet būkit tolerantiški ir taip išreikštai problemai.Alkoholikai kažkodėl turi daugiau supratimo ir tiek nesiviešina kiek liguistos pakraipos.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas (2)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-09-11 12:23
Svoloč
Ir nereikėtų taip aršiai atsikirtinėti, pats pradėjai šią temą nuo akivaizdaus melo ir čia yra visko šaknis - sudauginai penkis procentus iš penkių ar dar daugiau ir prisiskyrei save skriaudžiamai mažumai. Čia yra tavo demagogijos pradžia. Nesi tu skriaudžiamas ir neapsimetinėk. Ir džiaukis, jei niekada gyvenime nepatyrei patyčių, persekiojimo ir jei to niekada nepatirs tavo vaikai. Bet ar taip bus, kai mes mokysime vaikus atskirti gerus nuo blogų, teisingus nuo kitokių, nežinau. Manau vaikų žiaurėjimas šiais laikais yra stimuliuojamas teisingo tėvų auklėjimo.
Ką pjausime?
Įvertinkite komentarą:
Geras (3) Blogas (2)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-09-11 12:16
Svoloč
Pats parašei apie žydus. Gal tu neskaitei istorijos, kad lygini su lenkais, rusais?
Mane stebina ne tik tavo homofobiškumas, bet ir antisemitizmas.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas (2)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-09-11 12:14
Svoloč
Manau autoriui nereikėtų apsimetinėti ir lyginti pensininkus, politikus ir kita smulkmę, nepavojingą homofobiškam mentalitetui, su gėjais. Be abejo, jeigu visuomenės reakcija į pensininkus taip pat būtų tokia priešiška ir kupina neapykantos, tada bet koks pasišaipymas iš pensininkų, net ir nekaltas, būtų prilyginamas kurstymui.
Todėl, labai gaila, rimtą autorių turiu įtarti užsiiminėjant demagogija. Sakykim, aš pasisakysiu esąs pensininkas arba gaisrininkas. Arba sergantis vėžiu. Cukralige. Ir taip toliau. Ko gero, sulauksiu užuojautos.
Kokia yra reakcija, kai vaikinukas jutube prisipažįsta ką kita?
Pagalvok, autoriau, ar nemeluoji sau, kai teigi, kad nori pasauliui taikos ir ramybės? Kokia kaina nori tos ramybės? Gal sukišdamas į gilų pogrindį visus ne aukštesnius nei metras penkiasdešimt, visus, raudonplaukius, invalidus, žydus, spuoguotus, užsikrėtusius AIDS, pensininkus. Sąrašą nepageidaujamų asmenų galima tęsti iki begalybės.
Dėl ko žydai labai jautriai reaguoja į bet kokią pašaipą savo tautos adresu? Gal jau turi skaudžią patirtį.
Ir dar, prisimink pavyzdį, kurį aprašiau pirmame komentare apie vaikus, ir pagalvok, ar kiršinimas neprasideda nuo nekalto pokšto.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas (2)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-09-11 11:55
Le Hawk
Ai, vis dėl to sumelavau netyčia. Dar už negražius pasisakymus prieš žydus nuteisia. O kiek internete pilna pamazgų pilamų ant lenkų ir rusų - negirdėjau, kad kažkas būtų gavęs už tai baudą. Bet tai irgi atskira labai plati tema.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas (2)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-09-11 11:51
Le Hawk
Kažkas mane ne taip suprato. Kurstyti patyčias - ne, to tikrai nereikia ir tam tikrai prieštarauju. Noriu pasakyti tik tai, kad jeigu per "Dviračio Žynias" pasišaipoma iš seimo narių, jeigu kažkas per "Juokio" šventę nepiktybiškai pasišaipo iš skurstančių pensininkų, jeigu kažkoks pilietis parašys komentarą, kuriame nepilnamečius ar studentus (irgi visuomenės grupė) pavadins "pacukais", jeigu kažkas krikščionis išvadins "fanatikais" ar "atsilikėliais" - niekas dėl to jokių bylų nekels. Tuo tarpu užtenka ne tokį žodį pasakyti apie seksualines mažumas - iš karto karštai reaguojama, gąsdinama baudomis, rėkiama apie netoleranciją, neapykantą ir t. t. Juk užtenka pasižiūrėti, kiek žiniasklaida praneša apie nuteistus dėl netolerancijos prieš seksualines mažumas, bet kažkodėl nieko nenuteisia dėl netolerancijos kitoms visuomenės grupėms. Taip pat nepiktybiškai yra pasišaipoma ir iš krikščionių ar pensininkų, bet jie taip nereaguoja. Kodėl, įdomu?

Buvo tokia istorija, Delfis rašė, kai viena bobutė gavo baudą dėl to, kad gėjams siūlė atsisėsti į dilgėles (čia, ko gero, buvo labai rimtas kurstymas susidoroti). Jeigu ta pati bobutė būtų pasiūliusi atsisėsti į dilgėles studentams, krikščionims, heteroseksualams, lenkams, vyrams, pašalpų gavėjams... Ar būtų buvusi tokia reakcija?

Būtent apie tai aš ir kalbu. Nenoriu aš iš nieko tyčiotis - duok Dieve, kad tik žmonės nesišaipytų vieni iš kitų, tegul ir nepiktybiškai. Tik kad seksualinės mažumos į tokius dalykus reaguoja išskirtinai. Man pasiūlytų atsisėsti į dilgėles... Tai jau ko gero, būtų baisus heterofobinis išpuolis.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas (2)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-09-11 08:21
durnas personažas
]b] heteroseksualai, gėjai, lesbietės, biseksualai ir transseksualai [/b] - kitokia lytis??? Kiek žiau, jie irgi yra vyrai ir moterys - tik dvi tos lytys.
-----------------------
Ir aplamai, nesuprantu, kam šaukti apie tą seksualumą ant kiekvieno kampo? Nerodyk plikos subinės Vilniaus katedrai tik , Autoriau.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (3)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-09-11 08:10
Svoloč
Kaip bebūtų keista, Lionia arba Leonidas Iljičius atsakė labai tiksliai, mažai beturiu ką pridurti. Nebent galiu jį papildyti: iš tikro autorius sumaniai viską apvertė aukštyn kojom ir apsimetė esąs skriaudžiamas. Sutinku dėl kai kurių momentų, tarkim, darželių skandalu. Čia jau kita pusė perlenkė lazdą. Bet visgi grįžkim prie esmės, o esmę gerbiamas autorius TYČIA pamėgino iškreipti. Tikrai, neabejoju, jis žino, kad homoseksualių asmenų visose pasaulio šalyse ir visais laikais nuo pat žmonijos atsiradimo, dar toli gražu iki Kristaus, buvo, yra ir bus vienodas procentas - man regis, jis yra penki. Tuose penkiuose telpa visi, neišskiriant transeksualų, transvestitų ir t.t. Todėl šioje vietoje autorius leido sau sumanipuliuoti, kad pasirodytų mažuma. Tai kad tavo seneliai ir proseneliai nesusidūrė, tai neįrodymas, kad šis srautas atplūdo iš vakarų devyniasdešimtaisiais metais.
Dabar apie toleranciją, patyčias ir neva nekaltą pasišaipymą. Pats žinai, kad pasišaipymas nėra nekaltas arba geranoriškas, jis yra tiktai siekiantis kitą pažemintį, paminti. Kito tiesiog nebūna. Jis gali skirtis intensyvumu, galia, bet jo tikslas yra vienas.
Turbūt mokeisi mokykloje ir tau turėtų būti pažįstama situacija, kai kurį nors vieną vaiką kas nors terorizuoja. Na, pasako "nekaltą" pokštą, kitas tai pasigauna, trečias nusijuokia į veidą, ketvirtas pastumia, penktas spiria iį užpakalį. Tas vaikas apsipila ašaromis, jis negali apsiginti.
Todėl tavo pavyzdys apie švedų kunigą ir turi tokias pasekmes, bet koks netolerancijos apsireiškimas mažesnei grupei turi būti užkardomas pačioje užuomazgoje. Negalima taip sakyti "truputį pasišaipėme, o tu juokų nesupranti".
Autorius daug ir išsamiai aprašinėja krikščioniškas vertybes, piktinasi karais, žudymais ir t.t. Bet viskas prasideda nuo smulkmenos, nuo mažmožio, gal net nuo "truputį pasišaipiau". Šis jo labai telentingas ir gudrus situacijos apvertimas yra ne kas kita, kaip netolerancijos, nepagarbos ir priešiškumo kurstymas, kuris karštas galvas būtinai paskatins išspardyti šiknas tiems pyderams.
Gal pakalbėkim vėl apie toleranciją?
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-09-11 01:03
Lionia Iljičiuks
Homoseksualumas egzistavo visur ir visada, drauge, jis iš niekur į niekur neatėjo: panašus homoseksualių žmonių procentas yra tiek JAV, tiek Irane, tiek Šiaurės Korėjoje. Kitas dalykas, kiek tai viešai demonstruojama. Be to, tai žymiai labiau tradicinė "vertybė" nei krikščionybė: žmonės tuo užsiėmė nuo pačių seniausių laikų. Ir dar vienas dalykas, drauge: tik visiškas kvailys gali šitaip apversti viską aukštyn kojom ir reikalauti tolerancijos iš homoseksualų. Jei nepastebėjai, drauge, jie nesipiktina, kad "natūralai" vaikšto Gedimino prospektu, be to, dažnai viešai demonstruodami savo jausmus. Žodžiu, tavo "eseistika" man arti dūšios, drauge: toks įspūdis, kad skaityčiau "Komjaunimo tiesą" arba netgi "Delo naroda".
Įvertinkite komentarą:
Geras (4) Blogas (2)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-09-11 00:34
47965
1
Įvertinkite komentarą:
Geras (3) Blogas (2)
1 2
[iš viso: 33]
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą