Rašyk
Eilės (78159)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 9 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Blogas komentaras Rodyti?
2013-08-20 17:01
Kepkel
"Natūralu - su tokiu paveiksliuku konkuruoja paveikslai, kuriuose dominuoja charakteriai, emocijos, dinamika, vyksmas ir nesudrausminta estetika bei dar kas žino kiek dalykų."
Ne, nekonkuruoja. Manęs nedomina charakteriai, dinamika, nesudrausminta estetika. Man svarbu sudrausminta estetika, statika, mąstymas, kultūra, kalba. Ką jūs aprašot yra visai kita ir aš į tai nepretenduoju.

Nu bet ačiū už komentarą.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-08-20 16:23
Kailas Spenseris
Tikra tiesa, stebuklų nebūna, kaip ir rašant: vienu ar kitu atveju, net jei ir vienas yra apimtas instinktyvaus įkvėpimo, vis tiek turi atsisėsti ir parašyti, niekas iš niekur neatsiranda. Apibūdinčiau kaip mažą prozos paveikslėlį - jis yra, tvarkingas, labai aiškiai įrėmintas, kas jame pavaizduota?, - galbūt iš tiesų koks nors perfekcionisto nuobliuotas stalas. Pasižiūri minutę, kitą ir eini toliau. Vargu, ar prisiminsi tą stalą paveiksliuke. Natūralu - su tokiu paveiksliuku konkuruoja paveikslai, kuriuose dominuoja charakteriai, emocijos, dinamika, vyksmas ir nesudrausminta estetika bei dar kas žino kiek dalykų. O ir moralas pabaigoje - nešokiruojantis atradimas, o greičiau tik natūrali logikos seka, daugų daugiausia priversianti mus linktelėti iš tylaus pritarimo. Ir viskas.

Rašyčiau II.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-08-20 15:19
Kepkel
"Man, kaip skaitytojui, natūraliai kyla nepatogus klausimas - kas iš to.
Jaučiu, Jums pats laikas pradėti kurti istorijas su veikėjais, siužetu, įtampa, kulminacija ir kitais gerais dalykais."

Man, kaip rašytojui, natūraliai kyla nepatogus klausimas - kas iš to.
Jaučiu Jums pats laikas pradėti neberašyti komentarų, neužsiiminėti niekais ir leisti savo šmaikštašiknėms smegenims pailsėti nuo koncentruotos minties, parabolių, metaforų ir kitų baisių dalykų.

Daugiau prie mano kūrinių nesąmonių nerašinėkit. Dėkoju už supratingumą ;]
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-08-20 14:38
omnia
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
1 2
[iš viso: 24]
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą