Rašyk
Eilės (78168)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2715)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 11 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Taktilas vis dar negali paaiškinti kaas jį supa. Atsargiai paliečia purią pienės galvelę. Ant jos tupi maža bitė. Rainoji įgelia ir nukrenta nuo žiedo. Ji guli nejudėdama. Taktilas nesupranta kas įvyko. Kodėl ji nejuda? Jis ima kalbinti.
          _    Atgyk! Prašau tavęs judėk!
        Atsargiai paima nejudantį vabalėlį ir vėl tupdo ant pienės. Bitė jo negirdi.
          -  Kodėl? - klausia savęs garsiai.
          Įgėlimo vietoje jo raukšlėta žalsva ranka išsipučia ir pajuosta. Pastebi geluonį. Ji ginėsi. gal ir man suleido kažko nuodingo? Keliasi, norėdamas įsitikinti, kad gali judėti. O taip - aš judu. Pasidaro gaila šio gražaus vabaliuko. Nejaugi mirs visi gyviai? Nejaugi man negalima nieko liesti? Aš nenorėjau nieko blogo.
          Savo mažomis primerktomis akimis apsidairo aplinkui. Staiga, prisimena: apkabinau šį baltą žaliaplaukį, bet jis vis dar žaliuoja. Jis nemirė. Gal ne viskas čia taip trapu?
        Sunerimęs pasižiūri į savo ranką. O ji tinsta ir vis labiau skauda. Juoda dėmė platėja. Taktilas ne juokais išsigąsta. Negrabiais nagais ištraukia geluonį ir savo balkšvomis siauromis lūpomis įsisiurbia į tą vietą, net sukanda savo mažais dantukais. Žmogeliukas vis siurbia ir išspjauna, siurbis ir išspjauna. Po to kiek nusiraminęs pasižiūri į savo išsipūtusią ranką. Juoda dėmė sumažėjusi.
          -  Gyvensiu. - garsiai ištaria pats sau.
        Prie ko dar negalima prisiliesti? Visa kas žalia - nesikandžioja. Betar tikrai? Jis atsargiai pliečia takažolę, gyslotį, rasakilą. Visi kokie geri. Dillgelė parodo savo vertę. Ji nudiegia jo sutinusią ranką. Pasirodo ir žaliosios ne visos geros. Reikia būti atsargiam. Kas dabar bus? Tačiau jo raka daugiau nebetinsta. Priešingai, tinimas ima mažėti. ranka vėl tampa tokia pati, kokia buvo. Ji - gyduolė, nusprendžia marsietis. dabar jau žino kiekvieną dieną atras kažką naujo.
2013-04-22 09:10
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 7 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2013-05-03 08:37
Marquise
Na paprastai nekomentuoju komentarų, bet čia nesusilaikiau:
"Tačiau fantastiniu atveju galėjo gautis reakcija - marsiečio kraujas netiko."
O koks skirtumas tas marsiečio karaujas? Bitė tai ne erkė - ji kraujo negeria, tik nuodus suleidžia, taigi jai dzin, jei net gryna rūgštis pas marsietį venose - geluonį paliko, o toliau jau viskas natūralia tėkme.

Šiaip man, kaip tinginei, prozos mėgėjai (kaip kažkas žavingai pasakė po ankstesne dalimi), šios trumpos miniatiūros turi žavesio. Sutinku, kad atsidūrus naujame pasaulyje viską grabinėti švelniai tariant neprotinga, bet atradimo džiaugsmas ir pažiūrėjimas į pasaulį atėjūno akimis turi kažkokio patrauklumo.
Tik jau ta marsiečio įžvalga šiek tiek glumina - gal raudonojoj žemelėje taip pat yra nuodingų geliančių padarų, kad jis taip puikiai žino, kad nuodus reikia iščiulpti?
Ai bet tegu maklinėja po pasaulį, pažiūrėsim, kokių dar nuotykių jam prigalvosit. Tik būtų gerai ir kokią intrigėlę įmesti, nes pienės pūkeliais ir rainosiomis ilgam nepasisotinsim.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-04-24 19:54
Meškiukas
". Mano herojus pateko į pasaulį, kuris visai nepažįstamas - blogiau už vaiką. Vaikas turi mamos pamokas, o šis tik stebėjimą, kas dėl bitės visai teisingai... Tačiau fantastiniu atveju galėjo gautis reakcija - marsiečio kraujas netiko. Brinkt ir guli."
Visa šita turėjo būti kūrinyje, kad ne toks mulkis skaityojas kaip aš suprastų. Jei jau reikia atskiro paaiškinimo komentaruose, vertėtų kitą kartą pagalvoti geriau prieš rašant miniatiūrių seriją.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-04-24 19:54
Meškiukas
". Mano herojus pateko į pasaulį, kuris visai nepažįstamas - blogiau už vaiką. Vaikas turi mamos pamokas, o šis tik stebėjimą, kas dėl bitės visai teisingai... Tačiau fantastiniu atveju galėjo gautis reakcija - marsiečio kraujas netiko. Brinkt ir guli."
Visa šita turėjo būti kūrinyje, kad ne toks mulkis skaityojas kaip aš suprastų. Jei jau reikia atskiro paaiškinimo komentaruose, vertėtų kitą kartą pagalvoti geriau prieš rašant miniatiūrių seriją.
Įvertinkite komentarą:
Geras (3) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-04-23 11:56
sacevičiūtė
Kodėl susiporinau? Paprasčiausiai norisi rašinėti. Nusibodo visi karai, sprogdinimai,agresijos, norisi kažko paprastesnio. Man tikrai sunku rašyti. Mano herojus pateko į pasaulį, kuris visai nepažįstamas - blogiau už vaiką. Vaikas turi mamos pamokas, o šis tik stebėjimą, kas dėl bitės visai teisingai... Tačiau fantastiniu atveju galėjo gautis reakcija - marsiečio kraujas netiko. Brinkt ir guli. Mėgstu kritiką ji stimuliuoja. Sunkiausia ir įdomiausia kopti į kalną, užkopus lieka kelias atgal. Aš dar bandysiu kopti, jei leisit...
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-04-23 10:52
Fake_writer
Haldir čia susisporinai su kuo nors, kad tokį pasiaukojimą neeilinį rodai? :))
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-04-22 21:12
Haldir
Ant jos tupi maža bitė. Rainoji įgelia ir nukrenta nuo žiedo. Ji guli nejudėdama bitė įgėlusi nemiršta ir karto. Praeina daugiau nei keletas minučių kol tai nutinka.

O stringantis internetas ir klaidos kaip susiję? Juk galima rašyti į openOffice dokumentą ar wordą ar notepad ar dar belekur kitur ir be jokio interneto ir tik paskui įkelti :)

Beje tamstos ateivis ekstremalas ir nemąsto. Palietė bitę, vos ne neteko rankos, bet vistiek viską čiupinėja. Įtariu, kad ilgai negyvens. "O, kas čia per ilgas, šniūrą primenantis padaras, kuris barškina savo uodegos galiuką ir šnypščia? Capt!"
Įvertinkite komentarą:
Geras (3) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-04-22 09:14
sacevičiūtė
Atsiprašau už klaidas, nes skubėjau - strigo internetas.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (2)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą