Rašyk
Eilės (78170)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2715)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 15 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Nuo vakar rytojaus

Iki šiandien rytojaus

Neaišku kiek dar

Rytojų teks laukti

Kad šįryt nubudęs

Būtum kitoks
2013-04-18 22:22
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 12 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2013-04-20 14:26
RenapoezijaPlaštakė
Nereikia būti kitokiu. Tik savimi.

5
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-04-20 12:38
Haldir
Netyčia užmačiau, kad prie tamstos pieštukas, galvoju užmesiu akį. Man patiko esmė, labai gerai pagauta, bet pats atlikimas duh... rytas rytuotas gi! ;) 4 už esmę
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-04-20 00:04
gunta
Du komentarai (Kepalienės)
EI! KARPIENE, Jūs, jei neturite vietos smegenyse,interpretacijoms, kai skaitote tekstus, nes siauras jūsų protas,  tai nerašykite nesąmonių,
kaip šios:

"Na, čia šiauduose ieškoma grūdų.
Įvertinkite komentarą:Geras
Blogas Blogas komentaras Rodyti?
--
O kam laukti?...Kitoks esi arba ne. Bet geriau būti tokiu, koks esi." - kaip šios tarp kabučių.
Juk aš taip nesakau
";

ei TomKomPote, pasuk galvą, ar viskas turi būti pasakyta, juk jau apsidebesavęs esi, o ką čia komentuoji? :

"Žinau, jog kierkegaard gali ir geriau, ir vaizdingesnėmis išraiškomis parašyti. Bet ir ši mintelė (apie nuolat atidėliojamą ryžtą keistis, ar neišsipildančius lūkesčius) nebloga.", –

NAAAA ŠTEINAI, juk taip nesakau. o tu elgiesi taip.
______________

ką tu pasakei apie tekstą? ŠTEINAI, JUK NIEKO. (nes nieko nesupranti, nori kad aš tau išaiškinčiau, paskui tu komentarą sukurptum, jau lyg pats sumąstęs, besmegenis.


O AŠ apie tekstą, PASAKIAU: jis, trumpieji žanrai - Ne "Tąsa" o "pastrigęs protas" - Dzeniškas;


Kepalienė, nesupranta kas parašyta, tipo,  nesupranta kam keistis?.. nes ji skaitydama nemąsto; jei pamąstytų, interpretuotų - suprastų, gal, o gal ir ne?..

pavyzdžiui:

Prieš vakarykštį rytojų, tai reiškia tas laikas buvo užvakar, žmogus laukė žinios, BAISIOS ŽINIOS, ir jis vis jos laukia,lyg ji bus rytoj...

dingo jo vaikas. prašo išpirkos, sako nesikreipti į policiją, nes atiduos jį, gabalais sukapotą,
kur padėti pinigus, bus pasakyta.
sumą nurodys,
VĖL RYTOJ.

kai laukiantysis sužinos - sumokės, ir bus kitoks, kai apkabins savo vaiką, (policijoje nuteka informacija, ne be policijos žinios tos išpirkos prašomos) nesikreipia laukiantysis, tik laukia;

dabar jis toks, kad jam atrodo - tuoj tuoj išprotės, bet dar negalima išprotėti, kitokiu atveju nesuvoks ko iš jo prašo,kiek ir kur?..

eina dienos, ir tai kas vakar buvo rytoj, vėl yra užužvakar - tos savo būsenos (proto ir emocinės, jis nebepakelia, o taip norėtų būti kitoks, bet laukia, dar jokio skambučio.)

eina dienos, ir tai kas vakar buvo rytoj, vėl yra užužvakar - tos savo būsenos (proto ir emocinės, jis nebepakelia, o taip norėtų būti kitoks, bet laukia, dar jokio skambučio.)

imkime švelnesnę būseną:
----
Narkomanas, pas jį lomkės, bet jis nevartoja, jos tęsiasi savaitę, ir nei kiek nelengvėja, o jis laukia to ryto, kai bus lengviau - bent skausmas pasitrauks,
---
dar kitas, alkoholikas...
----
dar kitas - motina, tėvas, vaikas, brolis, sesė, draugas, draugė - kiekvienas turi kažką brangaus.
tai va, tas pats brangiausias - komoje, ir neaišku, ar jo protas atsistatys, ar ne, kai sugrįš, visos funkcijos - nu ir, tas kuris laukia, gyvena,bet jis gyvena taip, lyg tai viena diena,pavargo nuo savęs tokio, nuo nežinomybės, o to brangiausio išmesti iš minties, priimti bus taip, kaip bus - negali...
---
tai patys primityviausi pavyzdžiai. ( interpretacijos.)
dabar pasirinkite ir skaitykite tekstą. jos visos sutilps, o tekstas neatrodys sausas. konkretus ir aiškus, tik trūksta reziumė - jį reiktų dėti - pavadinime; "pastrigęs protas";
------------

kada žmonės palaidoja ką nors brangaus, jų protas pastringa, kartais būna ir visam gyvenimui.
Viena moteris,jau sena sena, žiūri į kelią, ir laukia savo sūnaus, grįžtančio iš karo (tas karas jau seniai baigėsi - sūnus žuvo, jei būtų gyvas, tai gal jau ir proanūkių turėtų, tokia sena. o ji vis žiūri į kelią, kiekvieną rytą, ir dainuoja dainą saulei, apie sūnaitėlį, kada jį parves, kiek jai dar jo laukti..."

gražią gražią - žodžiai gražūs, vertė šalia, ją rodė, rodos per dikskoverį... Jos protas pastrigęs.

toliau visame kame, ji adekvati, o tame punkte, pastrigęs... SUPRANTATE.
ir kam ji ieško tų grūdų, kam? kai karas jau seniai baigėsi, o grįžę kareiviai (kurie išliko gyvais) jau ir proanūkių susilaukė... jis žuvo.

čia parašyta "Proto būsena";
trumpažanris. ( nereikia jam metaforų ir vaizdinių medžiagų, tekstas pretenduoja į protą, kaip su nuovokom, ir interpretacijomis.

dzenas. Tokios būsenos ir yra darbas dzene. jos ir yra tos kuriose žmogus gali puikiai praktikuoti - tai yra, pagrindinė dirva dzenui.

skaitykite tekstą, ieškokite estetikos, arba Motinų Jūrų išprausiančių savo dukras, ir tuoj šuolį darykite prie pumpurų lipnių, jie lūpos liečiančios - kur Jūroje?.. a pavasaryje?

o ten galima kalbėti apie estetiką, įvaizdžius, rutuliuojamą mintį, per gretinimus.

o va čia, "N" interpretacijų, briauna ta pati "Proto būsena" kokia "Pastrigęs protas." laikas eina, o protas jame pastrigęs - nesikeičia.
su pastrigusiu protu, laukia savęs kitokio, ir padaryti nieko negali, bet, jo netenkina tas protas, ir jis žino, jau, kad rytoj lomkių nebebus.
rytoj, pasakys sumą ir kur.
rytoj, paaiškės, jis atsikels iš komos.

tai kaip ten - kompote, sakai gera mintis?
bloga mintis. jei tu 10 metų norėsi keistis,bet nesikeisi - nieko dėl to nedarysi, tai tik taps gyvenimo būdu "Rytoj"; ir tiek. tada jau bus sunku save tokį pakeisti.
tačiau, tas kuris sako"rytoj pradėsiu sportuoti" nelauks raumenų, ištvermės, sveikatos, jei jis nesportuos. jis tik atidėlios, čia herojus laukia.

matot koks tekstas - o jūs ką?
vienas grūdų šiauduose, kitas ką? sako nebloga mintis. norėti pilvo preso bet nedaryti pratimų, ir kiekvieną rytą laukti, kada tas pilvas bus ne mozolis minkštas o kietas?..

herojus laukia.

teisingai pamintyta, bet be "pastrigęs protas" pavadinimo - dienoraštinis emocijos mirksnis. Toks pavadinimas užduoda kontekstą. ir tada jau ne dienoraštinis, mąsė - aibė interpretacijų aplinkybėms, o tekstas - visoms interpretacijoms, tas pats.

kame esmė, tema "pastrigęs protas."
"Tąsa" - tos žodžio reikšmės sąvoka - neatskleista. tik "proto būsena". ji pastrigus.


----
lomkės - slengas narkomanų, kada kaulus laužo, gripas irgi kaulus laužo, bet ne taip.
Mozolis - nuospauda. (būdavo vaistai mozolinas. kažkaip taip, rusiškai mozolis, kalbiškai teisingai Nuospaudos. Vaizdžiai galima pasakyti ir ant pilvo, jei jis atrodo, kaip priedas - kaip mozolis - nuospauda, prie bendro kūno.
moterys nėščios taip neatrodo - :D jos turi dar ir krūtis.)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-04-19 23:29
Frankas Šteinas
Gunta, na, pas mane bent jau yra kam tekėti ;) Apie komentavimą į temą geriau jau patylėtum :D Ir nepasiduok gašlioms fantazijoms dėl persekiojimo :D
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-04-19 23:16
Liūdnas Žmogus
Man labai patiko.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-04-19 22:48
gunta
Blogas komentaras Rodyti?
2013-04-19 22:41 Frankas Šteinas 
Oho, kvapnioji čigonėlė su kvepiančiu protu peršoko prie savo gimtojo zekų žargono: "karočė", "atšok"... Šitaip kalbėti turbūt išmokai užsiimdama dzen praktika, ar ne :D? Tavo komentaras po "Neapykanta" apskritai yra, kaip sakoma, be komentarų. Tikrų tikriausia patologija.

KAS ČIA? jautiesi išskirtinis? nei kūrinių nei komentarų į temą, plius priekabiavimas prie kito komentuojančio?

eik pas Webą, pasiklausk, ką tu čia veiki, jei tau protas ištekėjo.

mane persekioji, tai faktas.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-04-19 22:41
Frankas Šteinas
Oho, kvapnioji čigonėlė su kvepiančiu protu peršoko prie savo gimtojo zekų žargono: "karočė", "atšok"... Šitaip kalbėti turbūt išmokai užsiimdama dzen praktika, ar ne :D? Tavo komentaras po "Neapykanta" apskritai yra, kaip sakoma, be komentarų. Tikrų tikriausia patologija.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-04-19 22:08
gunta
dar kartą sakau, ale išskirtini :D; jei nutuoktum nors NE APIE, o Dzeno filosofijoje, būt gerai, o jei praktikuotum, o tada gal iš viso smirdėt nustotu,
(beje, aš net žinau, kaip autorius tą kūrinį parašė) o tu nežinai. Aš net žinau akstiną, kuris jį stumptelėjo pastrigti į šitą būseną...

čia ne tąsa, čia "pastrigęs protas". BET smirdžiu,  Ne esmė, rašyk pats ką nutuoki pats, į temą, tai, kas tau paduota, o nesistenk čia primetinėti man savo smirdančio proto, ania?..:D
ale  "neišskiryini"  tu idiotėli :D
karočė, nuo manęs atšok, skaityk kas paduota, ir nekliedėk apie dzeną - OK.
jau prisičiūdinai po "neapykanta"
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-04-19 18:44
pelkės kaukas
Yra  trupinelis poezijos
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-04-19 15:21
TomKomPotas
Žinau, jog kierkegaard gali ir geriau, ir vaizdingesnėmis išraiškomis parašyti. Bet ir ši mintelė (apie nuolat atidėliojamą ryžtą keistis, ar neišsipildančius lūkesčius) nebloga. 3
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-04-19 13:05
Frankas Šteinas
Kvapnioji zeke-čigonaite, mano mintis buvo paprasta, bet, matyt, kastetu sutrenktiems tavo smegenims visgi per sudėtinga, tad pasikartosiu: tavo lėkšti samprotavimai apie dzen filosofiją nieko nebyloja apie tekstą, kurį čia dera komentuoti. Kita vertus, vargu ar dar ką nors čia stebina tavo kalbėjimas nei į tvorą, nei į mietą.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-04-19 12:59
Princesės avių neaugina
Gali ir nebenubusti (:
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-04-19 11:43
irusia
Na, čia šiauduose ieškoma grūdų.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-04-19 11:39
irusia
O kam laukti?...Kitoks esi arba ne. Bet geriau būti tokiu, koks esi.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-04-19 10:59
gunta
ei, smirdžiau, baik smirdėti gerai? kalbėk į temą. Komentaras tekstui, kurį matau trumpuosiuose žanruose; Dzen filosofijoje, aš jos neišgalvojau; tai gi smirdžiau, komentuok tekstą, tau sakau, kuris čia terši, kabindamasis  Guntą, tuo laiku: 2013-04-19 10:32

mintis, sąmojis, aforizmas, pamąstymas - tai priklauso trumpiesiems žanrams - grožiniai literatūrai tekstukas. (gali būti ir mokslinio pobūdžio, ir filosofinio, ir emocinio. Šis - filosofinio.)

taip, kad, skaityk kas tau paduota - publikuojama, (ir komentuok)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-04-19 10:32
Frankas Šteinas
Gunta, koks 90 proc. tavo komentarų yra apie kūrinio diskursą, o ne estetines ypatybes, taigi - ne į temą, nes autoriaus ir tavo ideologijos sutapimas meninei vertei reikšmės neturi. O tekstas - atsižvelgiant į bendrą kontekstą - visai neblogas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-04-19 10:25
vilnis
Kaip matau "Žalioj Žolėj tai tu asas, tik kritikuoji, menkini kitus, o čia tavo poezija niekinė, kažkoks briedas
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-04-19 00:16
gunta
Dzenas - esmė: "viskas kinta";
К Су Шоу-юаню

Измерить собственный ум размышлением и концентрацией - тщетная мечта. Когда сознание, полностью освобожденное и вообще не имеющее ни одной мысли, движется дальше его называют «правильным пониманием». Когда это правильное понимание достигнуто, тогда можно стать спокойно естественным па все время и во всяком деятельности -- на ходу или сидя, стоя или во сне, разговаривая или храня молчание. Ни при каком обстоятельстве не запутаешься. И мысль и безмыслие становятся чистыми.

Увы! Я объясняю дело вам всеми этими словами просто потому, что я беспомощен! Если я скажу буквально, что есть нечто, над чем надо работать, то я предам вас!
______________

matote, net santykis į save pasikeitusį ar nepasikeitusį, yra ne kas kita kaip jūsų protas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-04-18 22:57
gunta
P.S.
beje, ne "tąsa", o "užstrigęs protas".( na, "pastrigęs")
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-04-18 22:56
gunta
jei laukti taip, ir jei apskritai - to laukti, tai laukti taip gali ir net iki kol šiandien būsi jau mirties akivaizdoj, agonijoje kūnas - tačiau kitoks nebūsi - o nubudęs, niekada nelauksi, jau būsi čia ir dabar.

galvodamas apie tai, kad kitoks, stovi šalia to, kuris yra toks, na tu savyje laikai tokį - lygindamas pasilieki jame.

taip kad aišku, tai yra visus kiek turi, ir vis tiek niekas nesikeis, tik jau tavęs nebebus...
Nebent agonijoje, būsi išmuštas iš laukimo , ir nubusi... bet niekam nebepasakysi, koks esi, ir kokiu pamatei save - nes pamatydamas išeisi amžinai...

jei taip ir tokiu laukimu, tai į tą KIEK? yra atsakymas, visus kiek jų turi...

Į Š.D. netinka. Trumpieji žanrai.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
1 2
[iš viso: 21]
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą