Rašyk
Eilės (78155)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 6 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter





Kitkutis Kitkutis

Marso Šviesa 4-5

Šis kūrinys buvo tarp savaitės geriausių


Blogas komentaras Rodyti?
2013-02-09 20:49
Ati
Ati
Na, jei dėl paveikslo pavadinimo dar galvosite, tai galiu pasiūlyti ir jį, nes, jei jūsų galvelėje su idėjomis ne prūdai, tai ir su pavadinimu ko gero nė balutės geresnės neišspausit:D Taigi, maloniai prašom, mielasis, o pavadinimas laisvai galėtų būti: “Deja, nuoga moteris, kaip visada, rūko tik paveiksle“:))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-02-09 20:24
S_
S_
žadu tapyti paveikslą "trys nejaunos moterys smaginasi pačios su savimi". dėl paveikslo pavadinimo dar galvosiu, bet už idėją ačiū.
modigliani
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-02-08 13:50
Kitkutis
O man vitsai patinka ir tsiaip patsikalpėti...ką tia apie tą kūrypą...kūrypą reikia ratsyti, o ne kalpėti, va. Nets jei neratsytsi kūrypots, o tik apie ją kalpėtsi, tai niekaip ji ir neatsirats, taip. Tia kaip ir tsu vaikaits -kiek apie juots kalpėjaitsi, Teriuke, priets jųs atsiradimą m??? Manau, kad tik op, ir pe jokių ypatingų ilgalaikių kalpų, taip! Taip ir tsu kūrypa yra.O patsikalpėti vitsai yra įdomiau ir apie daugiau ką, nei apie kūrypots ratsymą, nets prietsingai nei its tų kalpų apie kūrypą, kuriots dazniautsiai tik tutsti pliurpalai, tai its kitų kalpų, apie vitsai ką kitą, kuriots its pirmo zvilgtsnio atrodo tik kaip tutsti, pet its jų patskui vitsai net įdomiots kūrypots gali patsidaryti, va.
Ir pratsom, vitsi, kats tik nori patsikalpėti apie tsektsą, maloniai tia pratsom, taip ir ou yets!
Kitkits
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-02-08 13:47
begemotas_
apie kitkio kūrybą kaip apie nabašninką arba gerai arba nieko

Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-02-08 13:44
nieko čia nebuvo
nu gerai, tebūnie gyvanašlės, o kakoj gi skirtum? Svarbu, kad bando suvilioti ablaūchus...

Bet begemotas, mes čia apie ką? Čia reikia apie kūrybą rašyti, apie kitkio kūryba. Nemanai?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-02-08 13:41
begemotas_
gyvanašlės, Tere, gyvanašlės.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-02-08 13:39
nieko čia nebuvo
gerai išsilaikiusios našlės rengiasi violetiškai, tipo - matykit visi, aš dar o-ho-ho...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-02-08 13:31
begemotas_
moterys rengiasi raudonai kai nori atkreipt į save dėmesį
va
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-02-08 13:29
nieko čia nebuvo
... ir apskritai ir apvaliai ir perpendikuliariai aš pagalvojau - ar ne per daug dėmesio mano kuklutei, mažutei, raudonai personytei? Ir aplamai, kur ir vėl dingo Jansonas?.. ir savo čemodaną paliko...
... begemotas ryškiai trokšta sexso... tik tsssss... niekam apie tai:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-02-08 13:04
begemotas_
viskas dėl sekso
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-02-08 13:02
Kitkutis
2*- kats itslipo its laivo tsugrįzuts ir kieno paltsuts girdėjai po grįzimo? - Klaida!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-02-08 12:58
Kitkutis
Tia ats paratsiau apatinį komentarą, kol dar nepuvo Pegemoto virts Terėts, taip, pa.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-02-08 12:57
Kitkutis
Tia tipo tu plaivi, taip???
Ir tsitaip nutsikalpi net plaivi, taip??? Pazaltsvo Kazytė!!!
tai jau, kur jau ne!
Vitsų pirma, tai 1 - ar yra kokių tai įrodymų, kad mets tikrai puvome Martse??? Tik Pegemotats ir Kitkits tai gali tiktsliai zinoti ir tai kazin.
2 - ar yra kokių įrodymų, kad mets grįzome m??? Kats itslipo its laivo ir kieno paltsuts tu girdėjai, m???
3 - Kats tsakė, kad negalima dar kartą tsurengti jau daug itsametsnėts ektspedicijots, nets juk logitskiau negu logitska, kad antr kartą, tai jau tikrai ne pirmą, vitsai kitaip jau tada!
4- Dėl ziūrovų, tai tau nė kiek tsirdutėts netskauda, taip??? Tapai Jantson ir tada jau vitsiemts norts lopotomija, taip?! kats juots tsurats, kats?! Ir kur - tstai kur klautsimats paitsuts ir pagrindinits, o kokiame tsovyje, tia jau tsalutinits, taip.
5- Its kur tu itstraukei, kad nei tsektso, nei patėkmių, its kur???! Oi vitstots, oj...pet ar tu zinai, kad Martse nepuvo Martsiecių m??? Kaip ir tai, kad jie puvo ar zinai??? Nepuvo??? Puvo??? Nepuvo??? Puvo???Nepuvopuvomnepuvopu..a..ai pizdulkots! Matai ką pridirpai tsu ta tsavo vitsitska logikots nepuvimo tstratotsfera! Taip. Kats puvo įtslipęts, tats ir galėjo patantykiauti tsu pet kuo Ten...antra vertuts...kats puvo itslipęts...tats puvo tsąmoningats, o kats laive, tie nelapai panatsu kad..., o durytėts tai atvirots puvo...vadinatsi galėjo pet kats ateiti ir patantykiauti ir dapar takytsim tokia maza kvaila Teriukė, net nezinots, kad jau turėts lėliuką, arpa mazą Marktsiuką mirktsiuką itslydziuką..a..tai va, ir dar pegalėts, pegalėts pegalėts galimypių! Taip.
6 - O tsiatsta, tai jau nepe mano prega..preg...prego..ratyva va! Tsetstą ratso Taka, taip. Tia jau jo rūpetstits. Am am am.

Tstirlitcats tsu Homtsu, nets Vatsonats tsiuo metu itsėjęts...gal net liko kotsmotse..., HO HO HO!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-02-08 12:46
begemotas_
Terę, rašyk ''Marso šviesa 2''
tegu užvaldo nežabotas seksas
va
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-02-08 12:31
nieko čia nebuvo
Ane? Čia tipo tau gerai atrodo? Скажите, пожалуйста, tai kurių galų mes taip toli trenkėmės? Tą patį galėjom padaryti čia pat, rašykuose, не отходя от кассы, kaip sakoma. O kur Marso įsisavinimas? Kur? Ir kam tada mes mėtom balon savo išskirtinius ir nepakartojamus genofondus su dviejų polideoksiribonukletodų dvigubom spiralėm, susidariusiom suporavus komplementarias bazes? Kam mėtom veltui, aš klausiu, jei net normalaus sexso su pasekmėmis nebuvo, ir niekada neužgims nauja žemmarsių karta... Ech, tundra, испоганила наше светлое будущее...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-02-08 08:14
tictac_it
:) būtinai ateisiu į dramos premjerą su krepčiu pomidorų iš IKI , o šiaip - kažkam pasisekė, kad kiaušinių kaina vis kyla :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-02-07 16:51
Ana su pynėse
Die, kokie dialogai, koks gilus esmės supratimas... Aplodismentai!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-02-07 16:09
begemotas_
totali fantastika su visomis realijomis iš rašyk.lt gyvenimo.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
1 2
[iš viso: 38]
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą