Rašyk
Eilės (78095)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 30 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Miestas kaip eilinė kekšė vėl keičia savo veidą. Pudruojasi nosį, pasitaiso biustą ir išsitiesia gašlia poza. Girliandos, blizgučiai... „Pirkite. Nuolaidos. Tik ši sezoną... “ Einu, einu... Šviesos. Vitrinos. Mano Dievas verkia. Ašaros nuteka šlapimu dvokiančių laiptinių plyšiais ir sulaša knarkiančiam girtuokliui į gerklę. Jis paspringsta ir uždūsta.
Mano Kristus neverkia. Kristus gipsinis, grubiai išlietas. O kam vargintis? Nebėra istorijos. Nebėra erškėčių vainiko. Mano išganytojau! Tu, kurs gyveni vitrinose tarp Kalėdų senelių, kavos aparatų ir šampūnų, atleisk man mano nuodėmes...
Einu, einu... Prievartauju miestą kaip stoties prostitutę... Nuoga. Bet visiems nusispjaut. Jie- minia. Jie nežiūri. Ir negalvoja. Kokio velnio galvoti, jei jau sugalvota? ‚Aukščiausio lygio paslaugos. Aprengiam. Nurengiam. Konsultuojam. “
Mano nuodėme, apšviesta muilo reklamų, gyvenk manyje. Mano mirtie, atgailauk už mane.
Kaip pageidaujate? Su padažu? Be garnyro? Atnešti peleninę? Ačiū, nerūkau. Dėkui, su majonezu. Ir su trupučiu žmoniškumo. Atleiskite, baigėsi. Atneša peleninę. Paslaugiai. Ir sąskaitą. Net nereikėjo prašyti.
Dar negimę kūdikiai, gerkite motinų syvus! Badaujantys Zairo vaikai, mokykitės būti civilizuoti! Seniai luošiai, šypsokitės bedantėmis burnomis! Juk mieste šventė! Girliandos. Varpeliai. Nuolaidos. Girliandoms. Valkataujantys vaikai puošiasi naujom mėlynėm ir gražiau sudėlioja pirštus ištiestuose delnuose.
Einu, einu... Sustoju. Nuoga. Drebu. Krentu ant grindinio. Mano Kristus dvokia seilėm ir kačių išmatom. Mano sąmone, nepalik manęs. Skaistybe mano, atleisk tam, kuris šiąnakt tave nužudys. Aplinkui būriuojasi. Kniaukia. Tiesiai į ausį. Juodos katės. Baltos katės. Katės, dryžuotos kaip Kalėdų kojinės. Lipa ir nagais drasko nuogą. Keliuosi, pasiremiu, tiesiuosi, išrankioju jų nagus iš odos. Einu.
„Šventes švęsk“, pasakyta. Reikia daryti, kaip liepta. Metų metais. „Specialūs pasiūlymai. Tik Jums asmeniškai“. Higieniniai paketai už pusę kainos. Perkate gipsinį Kristų, gaunate du Karalius dovanų. Du peiliai už vieno kainą. Koks skirtumas. Kad pasiektų širdį, užtenka vieno.
Miesto tvaike išrašyta: privatumo išpardavimas! Ypatinga žmogiškumo siunta! Kiekis ribotas! Ypač mažos palūkanos paskoloms nuodėmių išpirkimui! Kačių nagais ant asfalto išraižyta.
Mano skausme, liepiu tau budėti! Angele atlaužtais sparnais, pakartas tarp dešrų ir makaronų, liepiu tau skristi. Skristi, skristi...
Einu. Pirmyn. Artyn. Žemyn. Nuoga. Per išniekintą miestą, apšviestą įvairiaspalvių chirurginių lempų.
Tikėjime mano,  leisk man išgirsti... save.
2003-11-26 16:52
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 23 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-01-17 14:40
Laukinė Piliakalnio Radasta
Tekstas geras, originalus, bet kaip ir visų kūrinių pavadinimas neatitinka teksto. Visada galvok, ką nori pasakyti, kokį turi tikslą...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-28 23:19
devynbalse
Chariot,
man priminei modernisto A.Serrano nuotrauką-intstaliaciją (net nežinau, kaip pavadint) "Myžalų Kristus"..  modernus menas yra modernus menas..:) vat..
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-26 23:14
Apatija
idomiai.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-26 20:26
Chariot
Iš serijos: vaikai - tai mūsų gyvenimo gėlės, tad kaip linksma matyti vaikus stoties rajone, sąvartynuose, internatuose...
Kuo šlykščiau - tuo geriau? Degradacijos vaizdą galima kurti tik Kristų mirkant šlapime?:(
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-26 19:41
Auktuma
irgi
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-26 18:48
daugskurdiene
jega;] man patiko ;) respect'as autorei. /////
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-26 18:17
Džonis    Super Džonis
super tiesiog nepakartojama dar nieko panasau nebuvau skaites, nebent kaskiek panasu i pona erlicka, bet vistiek garzu.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-26 18:07
paukštukas
mano pagarba ir susižavėjimas tamstai :) /////
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-26 17:17
Hippie
pazistama
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-26 17:08
šria
Kiek skausmingai teisiu minciu.Tai pries ka inkstinktyviai uzmerkiamos akys.Gerai./////
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą