Rašyk
Eilės (78166)
Fantastika (2308)
Esė (1557)
Proza (10915)
Vaikams (2717)
Slam (78)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 7 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Buvo šilta vasaros diena, kai jis atėjo.

    Jis buvo milžiniškas. Jo galva siekė debesis. Jis judėjo lėtais, lyg sulėtintais, žingsniais. Jo akys buvo tuščios. Visiškai. Tiesiog du visiškai balti, milžiniški akių obuoliai. Jis buvo aklas. Tačiau regėjimo jam ir nereikėjo. Jam nereikėjo apeiti jokios kliūties savo kelyje. Rankoje jis turėjo milžininšką ginklą. Ir šaudė milžiniškomis kulkomis. Kulkos skriejo į visas puses, naikindamos viską aplinkui. Žengdamas, jis trypė viską, kas pasitaikė po jo milžinišku padu.

    Aš stovėjau tiesiai prieš jį ir stebėjau kaip jis artinasi. Aplink skriejo milžiniškos kulkos, tačiau aš nejudėjau. Aš nustojau mirksėjęs ar kvėpavęs. Aš nejaučiau baimės. Aš nejaučiau nieko. Aš tik žiūrėjau, užvertęs galvą, į jį. O jis vis artinosi. Su kiekvienu žingsniu jis rodėsi vis didesnis ir didesnis.

    Jo kulkos skriejo pro mane, rinkdamosis kam laikas išeiti. Bet ne aš vienas stovėjau lyg suakmenėjęs. Viskas aplink mane sustingo. Žmonės taip ir liko paskutiniame savo judesy. Mašinos nustojo važiuoti. Vėjas nustojo pūsti. Medžiai nustojo ošti. Debesys nustojo plaukti. Gyvenimas prarado spalvą.

    Šviesa po truputį liejosi su tamsa. Tamsa susiliejo su šviesa.

    Ir tik viena būtybė judėjo šią paskutiniojo atpildo akimirką. Tik jis ėjo. Lėtai. Jis ėjo taip lėtai, jog atrodė, kad tai truks visą amžinybę. Tačiau tai truko tik akimirką.

    Kai jis buvo taip arti manęs ir kai akimirka jau turėjo baigtis, iš jo ginklo išskriejo paskutinė kulka. Kulka skirta man.

    Akimirka baigėsi ir stojo absoliuti tamsa ir tyla, kurios dalimi dabar tapau ir aš. Visa, ką iki šiol pažinau ir žinojau, nustojo egzistuoti. Aš taip pat.

2013-01-21 16:51
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 7 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2013-01-22 17:18
omnia
Kas iš to?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-01-22 15:24
Mylista sutinka su viskuo
250 žodžių
----------------
12 - jis
11 - ir
9 – aš
6 – kulkos

likusieji įvairūs.

Būtų gerai daugiau ir įvairesnių žodžių, bet suprantu, kad čia toks kūrybinis sumanymas.  Mianas yra mianas, nieko čia nepadaysi.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-01-22 14:59
Aurimaz
Nai nai, čia ne fantastika - čia gryna poezija, išreikšta proza. Sprendžiu pagal tai, kad jei suskaidysime viską po 5 žodžius ir dar į posmus padalinsime, gausis ilgas eilėraštis. Arba daina apie... kažką.
Fantastinė proza, visų pirma, išsiskiria iš visų kitų žanrų tuo, kad užima daugiau kaip pusę A4 formato puslapio. Viskas, kas užima mažiau, yra laiškai, mintys, padriki vaizdiniai, dienoraščio įrašai, poezija arba grafomanija. Neįmanoma sukišti fantastinės istorijos į 250 žodžių! Stenkis kaip nori, o gausi vieną iš minėtų dalykų, bet ne solidžią fantastiką.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-01-22 12:32
Ernestas M
Aš taip pat perskaitęs Poterį ir tikrai kai kuriuos žmones reikia priskirti į tam tikras kategorijas :)
Perskaičiau apibūdinimus kiekvienos kategorijos prieš įdėdamas šitai ir štai kas buvo parašyta fantastikos kategorijos apibūdinime: "siužetų ar jų aplinkos pagrindas – kokie nors alternatyvūs pasauliai ir pan.". Šį milžiną ar jo ginklą nereikia suprasti tiesiogine prasme.

Man asmeniškai patinka Deivido Linčo kūryba ir su mielu noru skaitau tokias trumpas fantazijas, kur reikia pačiam suvokti kas vyksta.
Dėkui už komentarus ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-01-22 01:48
Nuar
O čia apie ką? Autorius mėgaujasi staiga jo viduje užgimusia žodžių tėkme. Tinkama poezijai, bet nereikšminga prozai, jei tai nėra dalimi didesnės apimties darbo, kur tokia detalė, labiau panaši į vidinį monologą, gali pagyvinti kuriamą vaizdinį. Ir kur čia fantastika? Didelės kulkos iš didelio ginklo? Bet tai ne fantastika - 210-мм К12 (Е), ilgis 33,34 m, svoris 309000 kg, sviedinio svoris 107,5 kg, šūvio nuotolis max 115 km. Ir tai ne fantastika. Garsioji Paris-Geschütz buvo tik šiek tiek mažesnė. Tiesa šūvio nuotolis 130 km. 
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-01-22 00:52
bkt
bkt
Beje, skaitau Harį, klausau REM, Pink Floyd bet ne mocartą. O tu rasyk rasyk, žmonių į kategorijas neskirstęs
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-01-22 00:50
bkt
bkt
aaa... supratau:) čia į šiukšledežę neaiškaus tūrinio dalykus krauna. tenai būtų labiau supratę, visgi tenai viršų jema pojetai ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-01-22 00:48
bkt
bkt
Čia buvo kas?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-01-21 23:47
Ernestas M
Sveikas Lapalių Vanage,
šią trumpą istoriją parašiau klausydamas Deep Purple - Child in Time. Tikrai negalvojau apie holokaustą rašydamas. Rašydamas galvojau apie Paskutiniojo Atpildo Dieną, bet kas kaip nori, tas taip gali interpretuoti :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-01-21 23:44
Ernestas M
Vieni skaito Harį Poterį, kiti - Idiotą. Kas skaito Poterį, sakys, kad Idiotas skirtas idiotams, o kas skaito Idiotą - su malonumu perskaitys ir Harį :)
Taip pat ir su muzika. Kas klauso Strielki Bielki, tas sako, kad Pink Floyd ar Mocarto klauso atsilikę pensininkai, nesuprantatys muzikos :)
Jeigu nesupranti kas čia parašyta, tai nesuprastum ir Pink Floyd :)
Tai yra fantastika, bet ne tokia fantastika, kurią dauguma žmonių skaito. Gali vadinti tai filosofine fantastika ;) Linkiu augti, įgauti kiek įmanoma daugiau išminties ir pradėti skaityti rimtą literatūrą (nesakau, kad tai ką čia parašiau yra rimta literatūra). Gero vakaro :)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-01-21 23:36
Lapalių Vanagas
Tas milžinas turbūt visai nebuvo milžinu. Ar nebus tai holokaustas? Ar kažkas ta linkme ? :]
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-01-21 23:11
Meškiukas
Truputį skyrius sumaišei. Bo čia fantastikos tie pat, kiek akumuliatoriuje srovės po naktinių šalnų.
Gal ir parašyta be klaidų, bet praktiškai pilstymas iš tuščio į kiaurą. Minčių pritrūkai?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-01-21 21:55
Ernestas M
Na, aukos kulkų nesirinko ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-01-21 19:59
Princesės avių neaugina
Kulkos rinkosi aukas. Aukos kulkas.
Nebuvo labai stipru, bet apie kulkas ir išėjimą man patiko.
(:
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą