Rašyk
Eilės (78095)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 16 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







1. Nuskusti keturias bulves: vieną - šeimai, kitą - draugams, sekančią - gyvenimo žmogui ir paskutinę - tobulėjimui.
2. Švariai nuplauti, o jei nukrenta ant grindų, išmesti ir paimti naujas. Po to, bulvytes sutrinti, kad visa pasidarytų - viena.
3. Paimti tris pačias ilgiausiais daržo morkas; pirmoji - tikslo siekimui, antroji - vilties palaikymui ir paskutinė (gali būti išvis nenaudojama) - meilės žaidimams. (Reikia viskuo pasimėgauti).
4. Morkos tap pat turėtų būti idealiai švarios ir pačiam jėgų žydėjime, svarbiausia švariai nuskustos, kad neprarytumėte daržo kirminų.
5. Smulkiai sutarkuoti ir sumaišyti su bulvėmis į didelį auksinį indą. Auksas - užmuša bakterijas ir visus šlykštukus.
6. Paimti šviežų karvutės pieną. Svarbu, kad jis būtų ką tik iš karvutės, šiltas ir su puta. Tam, kad pasaldintų gyvenimą. Būtinai perkošti, kad kokia musė neprileistų nešvarumų, ar nepadėtų kiaušinėlių, kurie testų jos zyzančią giminę.
7. Pieną supilti ant masės auksiniame puode ir išmaištyi žibančiu šaukštu, kad nušviestų Jūsų vidurius, padarytų juos permatomus, be jokių dėmių.

Patarimas: prieš viską valgant, patartina nueiti pas daktarą, kad išvalyt organus nuo mazuto dėmių. Šis patiekalas - tik apsvaliusiems.

Skanaus!
2003-11-25 18:50
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 19 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2003-12-03 12:23
Chipsyte
Ar įsivaizduoji, kokią čia šlykštynę tu sumaišei, oi vaizdas butų jei pamėgintum suvalgyt. Išvada: nežinau kaip tu, bet manęs niekas neapvalytų.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-26 13:35
ir kiti
Ne auksas, o sidabras užmuša mažuosius kraštiečius.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-26 00:04
Apatija
originalus receptas kaip greit galetu atsipirkti nauja santechnikos iranga :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-25 20:54
Mrr Drugelių Paišytoja
:) sauniai
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-25 19:33
karille
Nu aciu, po tokios vakarienes-zaliu bulviu ir morku su pienu-tiesiu taikymu i tualeta:)
O kurinys toks originalus, sakyciau. Visai neblogas;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-25 19:12
Kirvoboica
Vakarienei gerai būtų, etc, bet kur tą auksinį puodą gavus... :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą