Rašyk
Eilės (73847)
Fantastika (2198)
Esė (1500)
Proza (10431)
Vaikams (2497)
Slam (49)
English (1132)
Po polsku (332)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 7 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Google+ Twitter







Amžiaus dvasia įpareigoja vieną ar kitą rašantį tam tikru momentu paleist į pasaulį politiškai angažuotą proklamaciją apie kūrinį, kūrėją ir kritiką.

Aš, va, mėgstu viduržemio jūros regiono virtuvę. Ypač italų ir prancūzų. Jūros gėrybių patiekalai man artimesni prancūziški, bet vegetariška virtuvė man - bemaž išimtinai tik itališka. Mėtausi  tarp tradicijų nuolat, bet favoritai šioje vietoje daugiau negu aiškūs. Ir kai man kas nors sakosi, kad paruoš gurmanišką vakarienę, ir čia pat ima plaktuku trankyt vargšę kiaulienos išpjovą, kažkaip instinktyviai norisi tą plaktuką panaudot post-prevenciniais tikslais prieš smurtautoją (“Mušu mėsą, o ne moterį“ yra tas pats kas „Spardau plytą, o ne vaiką“ - etiškai pagirtina, bet visvien kvaila). Žinoma, aš toleruoju ir tokį, nukamuotą, aprengtą sūrio patalais ir riebalų užvalkalais, maistą, jei man jo nekiša. O ir kai kiša, kartkartėm iš mandagumo galiu sučepsėt. Užtai tereikia manęs paklaust, kokį maistą mėgstu, ir galiu neatšaukiamai pavirst mediteraniškosios virtuvės apologetu, svaidytis maisto kultūros, aperatyvų, vynų, kulinarinio purizmo temomis ir nesustot, kol manęs kas nors kokiu sultingu kepsniu neužkiš. Galiu pasakot, o galiu ir ginčytis. Iki nukritimo aiškint, kad vat mėsos nebūtina pūdyt tris paras acte, kad ji būtų minkšta ir kramtoma. Kad pomidorų padažas nėra kečupas. Ir kad rytų Europos šalių virtuvė yra švelniai tariant apyskurdė. Tuo aš esu įsitikinęs. Čia tokia manoji nuostata, kurią ginu pirmai progai pasitaikius su sunkiąja artilerija ir masinio naikinimo ginklais. Ir būtent todėl mane siųst į Varšuvą, Tradicinių Lenkijos patiekalų gaminimo festivalį, teisėju būtų nesekmė visoms suinteresuotoms pusėms.

Patikėti man vertint, kaip gerai pagaminti zrazai būtų tas pats, kas patikėti atsidavusiam katalikui vertinti ateistines esė. Kalbančias apie religiją. Įžūlumo reikia turėt važiuot į Varšuvą, eit prie kiekvieno patiekalo, kelt kaskart lentelę su balu „1“ ir šaukt „šūdas! „. O jei jau per prievartą pristatė vertint, protinga sakyt „nevertinsiu, nepatinka“.

Kartais būna atvejis istorijoje, kai žmogus sėdi Aleksandrijos bibliotekoje, praleidžia ten dešimt metų, perskaito šimtus knygų, o kas yra civilizacija lieka nesupratęs. Neteisybė būtų jam sakyt, kad jis neišmano, nes neišsimokslinęs, neapsiskaitęs. Nes mokėsi, skaitė.

Todėl užvis baisiausia kai zrazų mokslų užkrimtęs virėjas su smarkiu teisiojo įniršiu įlekia į vyninę kažkur Prancūzijos pietuose ir spjaudo ant velnio gėrimų. Daužo kirviu statines ir rėkia kažką ten apie liaudies maistą ir bulves.

O pasirodo zrazai yra labai geras dalykas juos valgantiems. Ir jų nevalgantiems. Būtent dėl tos priežasties, kad gali jų nevalgyt. O vis tiek atsiranda, kas apie rašymą ir kritiką nesupranta, ir kiša savo perkepusį balsą lenkui ar tai prancūzui kokiam.
2012-12-18 16:48
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 8 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2012-12-28 14:29
Passion_
*aktualų
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-12-28 14:27
Passion_
Maistui galima būt išrankiam arba ne - kiekvienam pagal kišenę, kūrybingumą (iš to, ką turi, pasigaminti šį tą naujo, ko kasdien nevalgo įprastas lietuvis). Ir neprireiks nė rytietiškai virtuvei reikiamų produktų.
O su nuomone ir vertinimu visada, visada bus nesutarimų. Atrodo, kam ieškoti čia to, ko nesistengiama nė per nago juodymą įdiegti? Visi protingi. Ne, vienas už kitą išmintingesni. Bet tingių esama.
Visgi vertinant lentelėmis, privalu argumentuotai pagrįsti savo nurodytą balą. Argumentuoti ne tik savo išmąstymus, bet ir nurodyti autorius, šaltinį, kuriuo remiamasi. Kodėl? Ar reikia dar aiškinti? Nepagrįstas komentaras ar jo nebuvimas rodo vertintojo neišmanymą.
O gal išvis geriausia apeiti ir nekomentuoti, jei nežinai, ką, susijusio su rašoma, nagrinėjama tema, pasakyti.
Kepkel kalba apie aktualią šios svetainės trūkumą.
Tik radau keliose vietose skyrybos klaidų ir neteiktinų vartoti žodžių, nors stilius geras.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-12-21 18:00
Šnekorius
Perskaičiau ne tik tekstą bet ir diskusijas. Autoriau, pripažinkit, kad čia, svetainėje ieškoti profesionalių vertintojų išmintinga yra lygiai tiek pat kaip kiaušiniuose (paukščio) ieškoti mėsos. Kita vertus net ir profesionalūs vertintojai naudojasi skirtingais kriterijais, todėl ir nuomonės apie atskirus (ne mėgėjų) kūrinius būna labai prieštaringos. O dabar konkrečiau apie degustavimą. Didžiausią blogį matau tame, kad labai neretai (priešingai nei degustuojant patiekalus) čia, svetainėje, vertintojų nesimato. Tą prasme, kad kažkam įrašę kuolą,o kitam nepelnytą penketą, kritikai nesiteikia po vertinimu pasirašyti. Tai man tiesiog šlykštu. Jūsų darbą vertinsiu keturiais balais.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-12-20 22:02
būsimas__atvaizdas
postprevencija.
tai gal čia apie tai, kad nsuikaltimas vis delto įvyko ir jau siekiant , kad nebūtų nusikalsta dar sykį, nusikaltėlis baudžiamas plaktuku. bet pagal kontekstą, tai labai ryški beprasmybė šviečiasi.
mylista kiek perlenkia puldamas autorių.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2012-12-20 14:01
omnia
Tiek to. Man šiaip jau irgi priminė, anekdotą:

Подходит парень к девушке на дискотеке:
- Танцуешь?
- Танцую, пою, играю на мандолине...
- Ты че плетешь?
- Плету, вяжу, вышиваю крестиком...

Diskotekoje vaikinas merginai:
– Šoki?
– Šoku, dainuoju, groju mandolina...
– Ką čia rezgi?
– Rezgu, mezgu, siuvinėju kryželiu...
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-12-20 12:14
Pilvotukas
Įdomi polemika.
Ji man priminė seną juokelį iš kažkokio tarybinio filmo.
  Atėjo žmogelis pas daktąrą.
  - Ką skauda? - klausia daktaras.
  - Galvą.
  - O kodėl tvarstis ant kojos?
  - Nusmuko.
Filmo vinis buvo tai, kad atsirado kitas žmogelis, kuris niekaip nesuprato, kaip tai galėjo įvykti, kokiu būdu tvarstis nuo galvos nusmuko ant kojos. Jis visu sutiktus prašė paaiškinti, kaip tai galėjo įvykti.

Taip ir čia. Autorius parašė sudėtingesnį tekstą, o komentatoriai jį analizuoja kiekvienas iš savo varpinės. Ir nors komentavimas vyksta naudojant mandagias frazes, bet išlenda negiliai paslėptas noras įkąsti autoriui bei lyg ir netyčia sublizgėti savo erudicija ir išsilavinimu.

Ar prieis bendros nuomonės Povilionienė ir Gražulis seksualinių mažumų klausimu? Bet dirba tai vienoje įstaigoje.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-12-20 10:21
Kepkel
omnia, visko tekstuose yra, imkit ir skaitykit :]

Turiu netikėtai laisvą minutę, tai galvoju dar tamstos Mylistos rakinėjimus parakinėsiu.

1. Sakot duotybė yra blogas žodis? Yra geresnis šioje vietoje? Kuo geresnis? Laukiu būti nustebintas. Apie filosofinio mąstymo tiesas aš gal plačiau nekomentuosiu, nes panašu, kad jūs šitoj srity sustojot kažkur ties antika.

2. "Šiandienos sukaktuvių proga mane įpareigoja paskelbti tostą" - čia juk akivaizdi nesąmonė, kaip gali proga įpareigoti, jūs akivaizdžiai neišmanot, kas yra proga, tai labai sudėtinga sąvoka ir nekiškit kur nereikia. Čia ką tik, kolega, buvo ironizuota. Aš tikiu kad suprasit.

3. Dėl vegetariško itališko maisto, tai nieko negalėčiau pakomentuot, nebent, kad šiek tiek stebina tamstos pasirinktos silpnosios teksto vietos. Čia yra tai, kas jums labiausiai kliūva? Really?

4. Mėtausi tarp kulinarijos tradicijų. Italų ir prancūzų. Čia taip vadinamoji reziumė (apibendrinimą reiškia) dėl mano skonio. Ar skaitytojui išvis įdomu, ką aš valgau?

5. Sakosi yra normalus lietuviškas žodis, panašus į sako, bet turintis užtikrintumo, pažadėjimo kanotacijų. Sakosi esąs kritikas, bet nesupranta, ką sako. Čia buvo 'sakosi' vartojmo pavyzdys.

6. Gurmaniška vakarienė yra toks pat teiktinas žodžių junginys, reiškiantis gerą, įmantrią vakarienę. Ir beje, kaip jūs nustatėt, kad aš kažkaip žinovas prancūzų virtuvės?

7. Yra toks dalykas kalboje, kaip žodžių žaismas, žaisminga kalba, nežodyninė, oportunistinė (reiškia proginė, pagal situaciją) vartosena ir daryba. Tai va, yra žodis prevencija. Jis reiškia užkertantis kelią kažkam. Sąvoka iš esmės nurodo į du dalykus - veiksmą prieš įvykį bei tikslą išvengti. Priešdėlis post rodo į dalyką po įvykio. Taigi, šioje mizanscenoje su plaktuku ir mėsa, akivaizdu, kad pamatęs tą žiaurų aktą, kyla noras, išvengti to beprasmio mėsytės daužymo, bet lygiai taip akivaidu, kad prevencijai jau per vėlu (čia dėl to, kad tai jau vyksta). Todėl darinys post-prevencija nurodo į žaismingą pseudosąvoką, leidžiančią panaudoti prevencijos tikslą po-laikinėmis priemonėmis. Tai, Mylista, buvo padaryta pramogai ir žaismui. Ir taip, aš nevisada pasirenku nuobodžiausią kalbėjimo būdą. O juk aš, durnius, galėjau sakyt, kad kai pamatau daužomą mėsą, man norisi tuo pačiu plaktuku trenkti tam, kuris tą mėsą daužo, kad daugiau nebedaužytų.

Mano tekste tikrai yra silpnesnių vietų, nei kad jūs čia krapštot. Akivaizdu, kad nepakankamai aiškiai artikuliavau skirtumą tarp vertintojo su įsitikinimais bei įsitikinimų vertinimo. Už tokias pastabą papločiau (alegoriškai). O jūs vis su savo Kepkel pretenzingas, sangrąžos dalelytės vartot nemoka, ambicijų turi :] 
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2012-12-20 03:46
omnia
Džyzus, jei jūs tiek išmonės, iškalbos, metaforų ir pasaulėjautų įdėtumėt į kūrinius, kiek jų pažeriat šioje diskusijų gijoje (pradedant prelegentu), tai aš tikriausiai imčiau skaityti rašykų kūrinius.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2012-12-20 00:38
Kepkel
:]]

Diagnozuojat man visažiniškumą, skaitytojų nurašymą, o atsistojot ant tokio aukšto kalno, jog savo asmenį nustatėt galutiniu teisėju, kuris mato, yra tose esė kažkas daugiau, ar ne. Kuklumo, šaukiu aš, kur nekuklus.

Dovanokit, bet jūsų insinuacijos dėl žodžių junginių parinkimo mano tekstuose yra beprasmės ir betikslės. Jei norėjot pasakyt, kad aš tyčia kuriu nenatūralią kalbinę konstrukciją ar linkęs naudoti ne tik buitinę leksiką, nu tai "Bingo!", iš kur tiek analitinių gebėjimų pas jus ;]

Pakalbėsim, kai kažkaip gal į turinį dar įsibrisit, o ne kaži kokius patologinius autoriaus portretus paišyt mėginsit.

Ai ir tiesa, kitąsyk net ir prie žodžių kabinantis pasitikrinkit, ar išmanot, apie ką kalbat, amžiaus dvasia jūs ;]

Gavos kažkaip piktokai, bet nu prieššventis, kantrybės nedaug, o nusišnekėjimų aplink kaip per pilnatį. Smarkiai nesikrimskit.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-12-19 20:08
Mylista sutinka su viskuo
Iš smalsumo perskaičiau ir aš keletą Kepkel kulinarinių kūrinių. Suprantamas ir žmogiškas autoriaus noras prisišlieti prie "haute cuisine" kulinarijos, pasakyti, kad tie vargšai rašykai, kurie nemoka vertinti viduržemio jūros virtuvės, nesugebės tinkamai įvertinti ir Kepkel kepamų ese.

Negaliu nei labai papeikti, nei labai pagirti tų tekstų. Tiesą sakant, jie man atrodo labai lietuviški patiekalai. Nerišlus tekstas, atsitiktinai šokinėjančios asociacijos, suveltos mintys, pretenzingi žodžiai. Už jų lyg ir turėtų slėptis prasmė, autorius priekaištauja publikai, kad ji yra neišprususi ir jo nesupranta. Bet tos gilios prasmės nesimato nei žiūrint paviršutiniškai, nei žiūrint įdėmiai.

Imkime kad ir šį tekstą, žodis po žodžio.

"Apie balso teisę kaip duotybę" - panašu į antro kurso filosofijos studento refleksą prie žodžių pridėti galūnę "-ybę", tariamai suteikiant jiems daugiau prasmės, kaip būtinybės išreikšti egzistencinės būtybės savimonės beprasmybę bla bla bla ir taip toliau. Filosofinis mąstymas - tai sugebėjimas sudėtingas tiesas išreikšti paprastai ir suprantamai, o ne elementoriškas tiesas įvelti į kuo sudėtingesnius žodžius.

"Amžiaus dvasia įpareigoja vieną ar kitą rašantį ..."  Hm. Amžiaus dvasia, Zeitgeist, anaiptol to neįpareigoja. Panašu, kad autorius kiša sudėtingą sąvoką kur jos nereikia, pats nesuprasdamas, ką ji reiškia.

"bet vegetariška virtuvė man - bemaž išimtinai tik itališka" - turbūt, autorius norėjo pasakyti, kad jam labiausiai patinka italų virtuvės vegetariški patiekalai. O gal autorius tikrai norėjo pasakyti, kad jo nuomone(skirtingai nuo kitų žmonių), vegetariškais patiekalais bemaž išimtinai galima laikyti tik itališkus patiekalus? Hm. Galima sakyti, kabinėjuosi prie žodžių. Bet kai taip nesklandžiai formuluojamos paprastos mintys, ar galima tikėtis kad autorius tikrai sugeba formuluoti tas aukštąsias mintis, kurių rašykų vertintojai tariamai nesupranta?

"Mėtausi tarp tradicijų nuolat, bet favoritai šioje vietoje daugiau negu aiškūs." Tarp kieno tradicijų autorius mėtosi ir kodėl? Ar skaitytojui būtina žinoti, kad autorius neabejoja dėl savo favoritų ir mėtosi tarp tradicijų?

"Ir kai man kas nors sakosi, kad paruoš gurmanišką vakarienę,..."  "Sakosi" žmonės patys sau (tam ir reikalinga sangrąžos dalelytė "-si"). Turėtų būti: "Ir kai man kas nors sako". Arba čia autorius bando išreikšti kažkokią itin gilią susidvejinusios asmenybės mintį?

"Gurmanišką vakarienę". Na, dėl šio išsireiškimo labai peikti negalima, nes lietuvių kalboje jis nuolat vartojamas neteisinga prasme. Bet prancūzų virtuvės žinovas ir mėgėjas galėtų skirti gurmanišką (gourmand) ir gurmė (gourmet)vakarienę. Abu žodžiai yra prancūziški, "gurmaniška" prancūzų kalboje reiškia "apsirijėliška", o "gurmė" reiškia skani, įmantri. Iš visko atrodo, kad autorius kalba būtent apie skanią, o ne gausią vakarienę.

"plaktuką panaudot post-prevenciniais tikslais prieš smurtautoją" Kokiais kokias tikslais? O gal "ante-prevenciniais"? Ar "turbo - prevenciniais"? "Neo - prevenciniais" ? Kokia beprasmė tarptautinių žodžių kombinacija skambėtų dar efektingiau?

Na, ir taip toliau, neverta gaišti daugiau laiko šio teksto analizei.

Apibendrinant, mano nuomone autorius be reikalo jaučiasi nesuprastas, neįvertintas ir netinkamai vertinamas. Panašių tekstų rašykuose yra nemažai, lygis pakenčiamas. Ir bendraminčių čia gelėtų susirasti. Priklausomai nuo autoriaus populiarumo ir draugų rato tokie tekstai rašykuose vertinami tarp dvejeto ir ketverto. Gal būt, autoriui nepakenktų kiek nuleisti ambicijas, tada būtų lengviau primti kritiką.
Įvertinkite komentarą:
Geras (5) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-12-19 19:08
būsimas__atvaizdas
Tai jau jei esi mediteranian virtuvės žinovas, tai žinai ir kitą dalyką, kaip pvz. kad, italiukai labai mėgsta aptarinėt visus patiekalus ir tai jų galvose ir ant liežuvio galo, jie nepasakys tik patiko, arba nepatiko.
Kas tarp mūs čiabuvių kol kas tai išlieka svarbiausiu patiekalų vertinimo kriterijum.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-12-19 18:17
Le Hawk
Tikrai, kad baisu, kaip gali kažkas vertinti, jeigu mąsto ne taip, kaip aš? Va, komentaras po vienu iš mano kūrinių:

na, vis dėlto teks pasinaudojant balsavimo teise
įkalti patį pirmąjį kuolą būtent šiam autoriui.
autorius - labai siauro, vienos krypties, vedančio į aklagatvį mastymo. taigi - 1(už sugaištą laiką)


Vaje, įkalė man kuolą už ne tokį mąstymą. Dabar jau persiplėšiu maikę ir klykiu:

- Laikykit mane septyniese!!! Išdergė mano kūrinį!!! Čia ne tu turėjai vertinti, o tik tas, kas mąsto siaurai ir vienakryptiškai, kaip aš !!! (toliau seka vardai). Tavo mąstymas per platus mano kūrinio vertinimui!!!111111
Įvertinkite komentarą:
Geras (3) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-12-19 16:17
Kepkel
"Ir būtent todėl mane siųst į Varšuvą, Tradicinių Lenkijos patiekalų gaminimo festivalį, teisėju būtų nesekmė visoms suinteresuotoms pusėms." Mintyse pasiboldinkit "tradicinių Lenkijos". Skaitykit, nu :] Tai čia viena.

Antra, kalbama apie vidines nuostatas, kurios užprogramuoja atitinkama vertinimą. Arba šio teksto preteksto (pun not intended) atveju esė vertinimas "2 už bedieviškumą". Tai, mielieji kolegos, yra absurdas ;]
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2012-12-19 16:09
Marquise
Na, šiaip jau, jei ateini su savo patiekalu į pasaulio šalių virtuvių festivalį, tai  pagal nutylėjimą duodi sutikimą, kad kiti "virėjai/ valgytojai" įvertintų, ką atnešei ir padėjai ant stalo. Nereikia stebėtis, kad būras lietuvis nori bulvės, o japonas - sušio, indas pasigenda kario, o koks čiukčia išvis pasibaisėjęs rėkia, kad badu marina (suprask nėr banginio taukų pasigardinimui).

Jei norite "išlavintos gurmaniškos vidužemiškos" virtuvės ekspertų, tuomet ir surašykite prie savo "patiekalo", kad jis skirtas smaguriauti tik ragautojui Jonui, Petrui ir Dominykui. Ir nebus bėdų.
Įvertinkite komentarą:
Geras (3) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2012-12-19 13:17
Mylista sutinka su viskuo
Jojo chevalier DeGilberas ir vikontas Monti ant savo destrijierų, apsitaisę blizgančiais šarvais ir svarstė, kas geriau desertui, suflė ar casatta siciliana. Turbūt, šituose laukiniuose kraštuose pagonys lietuviai apie tokius dalykus nė nenutuokia.

O štai pagaonys lietuviai įviliojo rafinuotuosius brolius kryžeivius į pelkes, užkabinę už šarvš ir nuvilko į purvyną, o po to išmušė basliais kaip bobas.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas (2)
Blogas komentaras Rodyti?
2012-12-19 12:49
Kepkel
Kai vanagams atrodo, kad polemika apie kritiką ir jos etiką yra eilinės intrigos, natūralu, kad norisi, jog autorius paskelbtų savo kūrinį, komentatoriai pabučiuotų arba įspirtų ir shop's closed. Jei tu pasakai nesąmonę, aš kaip atlygį už tekusią dalią sugromuliuot tamstos pavemtuką, jaučiu poreikį best pirštu ir sakyt fu, kaka. Ir bėk šalin su savo 'visi žmonės skirtingi, visų nuomonės svarbios ir nepakaltinamos'.

Dievaži, kas būtų pagalvojęs, kad rašyke negalima naudot metaforų, alegorijų ir palyginimų, o tai nuolat kyla klausimų a la 'tai jei aš katalikas, tai negaliu ateistinių esė vertint?'.     
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (2)
Blogas komentaras Rodyti?
2012-12-19 11:45
Le Hawk
Itališko maisto mylėtojai negali vertinti esė apie lenkišką maistą.
Cepelinų mylėtojai negali vertinti esė apie vvegetarus.
Tikintieji negali vertinti ateistinių esė.
"Homofobai" negali vertinti esė apie gėjus.

Tai tada įdomu - kas tada apskritai turi teisę kažką vertinti? Panašu, kad niekas, na, nebent siauri tos srities specialistų ratai.

Žmonės, čia internetas. Jeigu jau kažkas deda savo kūrybą ar nuomones, turi būti pasiruošę viskam - liaupsėms, kritikai, kuolams. Natūralu, kad jeigu yra kūrinys, tai vertinama yra viskas - ir literatūriniai gebėjimai, ir turinys.

Taip išeina, kad krikščionys ateistinių esė vertinti negali. Tokiu atveju, ateistai irgi nelabai gali vertinti krikščioniškų esė - bet vertina. Apskritai, kam iki tokio lygio sureikšminti tuos vertinimus? Na, mano kūrinius irgi yra įvairiai įvertinę - ir ką? Tegul vertina kaip kas nori. Žmonės skirtingi, laikas tai suprasti.

Šiaip tai čia eilinė rašyko intriga. Dabar turėsit ką veikti ir dėl ko vienas kitą rūšinti kelioms savaitėms į priekį. Have fun.
Įvertinkite komentarą:
Geras (5) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2012-12-19 09:45
agricola
o civilizacija ir kritika neturi ryčio tik per zrazuz viskas siejasi...ne viską supratau nežinodamas konteksto, bet temą reikėtų paplėtoti...
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-12-18 23:32
Kepkel
:]]]
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2012-12-18 23:14
Ogio
Aha visiškas. Traktoristas sprendžia apie Porsche šiemetinius pakeitimus važiuoklės elektronikoj; >20% Kalabybiškių mechanizatorių mano geriausiai tautos gerbūvį pakelsiant ekspertus iš Krekenavos; dar kokie 7% Ožkabalių šieno ravėtojų nuspręs, kad su Aplinka geriausiai susitvarkys tie, kurie aplink Paksą apsišluoja; Delfi geriausiai komentuoja lietuviai, puikiai apsienantys be lietuviškų rašmenų - galima ir runomis molinėje lentelėje... Jei gali rašyti Delfi, tai kodėl ne rasyk.lt?

Kita vertus, kepta sraigė Nicoj ar Valensijoj, ypač jei priedo dar vynelis gerų namų - nu visiškas kaifas. Tik kad šiandien aplink trobą sniego kastuvu pamojavus, tai šūdas totalus ta sraigė ir tie ančiuviai. Kažikaip savaime link to zrazo, link to cepelino, link kuchnia polska (kielbasa smažena z ciebulą), o ir degtinėlės kieliszkos (ne kokio ten chardonay prie tų sraigių) traukia :)
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
1 2
[iš viso: 23]
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą