Pamoka – tikra kančia!
Nuobodu nuo ryto čia...
Nebedomina nei raidė,
Nei gražiausia pasakaitė.
Žiū! Lape kažkas bėgioja!
Tai daiktavardis sielojas...
Seka pulkas sakinių jį
Ir grūmoja, kumščiais moja.
Ištiktukas strykt staiga -
-Stop! -pasakė. - Pabaiga!
Tiek klaidelių, tiek klaidų,
Čia privėlei, vaike, tu!
Ir klaustukas švyst gale -
Netvarka? Kur netvarka?
Kas? Ko? Kam? Sušuko trys-
Linksniai garsiai lyg karys.
Sakiniai tikra lygtis,
-ei ir –ai atvers duris,
Kaip galūnių nemaišyti,
Jas teisingai parašyti.
Vardininkas čia prabilo,
Jis rašyt vaikus mokino:
„Jei tu kartais nežinai,
Ką rašyti –ei ar -ai........... “
Stropiai aš skaičiau taisyklę,
Kurioj viskas surašyta.
Ir staiga aš praregėjau,
Nes taisyklę supratau,
Kaip rašyti gėlei, šaliai
Ir klaidelės neįvelt...
Jei gėlė, gale bus -ė,
Lapę snapę -ę, nes lapė.
O šalis, kurioj vis lis,
Baigiasi galūne –is.
Jau dabar galiu rašyti!
Brangiai šaliai
Eiles skirti...
Vardininkas yr‘ rodiklis,
Kur rašyti -ei, kur –ai!
Vaikai, nesupainiokit taisyklės!
Tai ims džiaugtis sakiniai.
Ot taip!
Tikslinu – jau rašau.
Pas jusis panašu į tokį absurdą be pradinio ryšio ir atbulinio atsako. Aš tai aišku pasistengsiu.
Man niekada neteko būti šeštoje klasėje, komentatorė žemiau nurodo kad jis šeštokams. Aš dabar septintoje, vi tiek nesupratau kaip susieti linksnius, skaičių trys ir karius.
Jūsų kūriniui aš parašiau antikūrinį. Manau anti yra puikesnis už ne anti.
Manasis tikrasis skruzdėliukas prieš skruzdėdą, tai yra jūsiškį, bet kaip žinome skruzdėliukai yra patys stipriausi gyvūnėliai žemėje, net už orangutanus pajėgesni.
Smagu skaityt pamokančius kūrinėlius, vaikams penktoje klasėje ypač tokie praverčia,juk tada ir būna pagr.rašybos taisyklės :)
pamenu,kai buvau 5 ar 6kl ir aš kažką apie taisykles rašiau,tik gal ne taip vykusiai. išties puikus kūrinėlis vaikams:)