Rašyk
Eilės (78096)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 10 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Niekam ne paslaptis- vyrai bijo vedybų. Greičiau iš ožio primelši pieno negu sulauksi kada vyras tau pasipirš pargriuvęs ant kelių. XXI amžiuje moteris peršasi vyrui. Na tik ji nekrenta ant kelių, o naudoja subtilesnius metodus. Įkalbinėjama, įrodinėjama vedybų privalumai. Prisimena moterys skaičiusios straipsnį kur statistikai pranašavo vedusiems vyrams ilgesnį gyvenimą. Iš kur gali kilti troškimas- prarasti laisvę ir įsipančioti pareigoms iki gyvos galvos?  Skamba tarsi nuosprendis kaltinamajam. Tiksliau: mirties nuosprendis vyriškajai laisvei. Nesu naivi paauglė, tad intuicija šnabžda kažką negera. Kol kas neįvardijamas tasai negerumas. Man brangi laisvė kaip pats gyvenimas, tad laisvę jei ir paaukočiau, tai labai gerai pasvėrus visus + ir minus. Abejonės vaiduoklės neleidžia romantiškai įsijausti į gyvenimą. O gaila. Juk dar taip nesenai pagavau nuotakos puokštelę, eidama  piršlienės pareigas.

2012-11-03 16:38
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 7 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2012-11-30 17:03
Erla
Skaičiau Jūsų haiku. L.patiko.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-11-08 20:14
tictac_it
1 - mergaičių pasipurkštavimai :) nieko bendro su kokia nors kūryba šitas tekstukas neturi ... šiaip tai galima priminti, kad santuoka XXIa ir dar - "civilizuotoje" Europos sąjungos valstybėje yra tik juridinis komercinis aktas - apie sakralinius ir tradicinius reikalus jau reikėtų rašyti ne esė, o visą monografiją :))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-11-06 11:47
Ievų Pūga
Le Hawk indomi tamstos pozicia. Sutinku tik dalinai. Yra išimčių kurios tik patvirtina taisyklę. Gyvenu Olandijoje ir ten kol vyra priversi priimti įsipareigojimus greičiau pėsti iki pažadėtosios žemės nukulniuosi :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-11-05 20:31
Le Hawk
Pritariu, kad čia grynas spardymas į vienus vartus. Apskritai juoką kelia tokie absoliutinimai "vyrai tokie, moterys anokios", tarsi vyrai ar moterys būtų visi kaip vienas. Žmonės yra labai skirtingi. Galima kalbėti apie tam tikras tendencijas (kurios, ko gero, egzistuoja), bet tik jau neabsoliutinant.

Be to, jeigu jau rašoma esė, išreiškiamas požiūris, tai reikia netingėti parašyti ilgesnį kūrinį, labiau paanalizuoti iškeltą problemą, o ne numesti vieną pastraipą. Kokia esė iš vienos pastraipos?

O kas dėl iškelto klausimo, tai taip, vedybos šiais laikais daug kam nereikalingos, daug skyrybų, daug palaidumo, bet to priežastis labiau yra bendras šeimos vertybių žlugimas visuomenėje, o ne kažkuri viena lytis. Vyrai tokie anokie, o moterys jau superinės visos ir beprotiškai nori ištekėti, tik tie vyrai niekaip "neina už jų". Na nėra gi taip, gyvenimo praktika tai paneigia. Aš vyras, ir galvoju, kad sukurti šeimą ir užauginti vaikus - esminis uždavinys gyvenime. Va jau ir griūna tamstos "teorija". Reikia žvelgti į gilesnes priežastis, nes tai, kas čia pateikta - paviršutiniška.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-11-05 09:19
bibliotekininkė
:)) Šiais laikais ne tik vyrai, bet ir vis daugiau moterų bijo įsipareigoti..:)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-11-03 21:13
Ievų Pūga
kiti vartai kitoje dalyje :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-11-03 20:19
Daineko
spardymas į vienus vartus
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-11-03 16:39
______________________________
2
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą