Rašyk
Eilės (78095)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 18 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Maceinai  nereikėjo Mamedovos žodžių švelnių.
„ Jeigu aš pamatysiu tave su kita moterimi – tu miręs“.
Maceina stebėjosi, kad pirkdamas aviabilietą į Mauritaniją, jis galvoja apie Mamedovą.
Mamedovą visada išduodavo, ką ji valgė pietums. Jos suknelė buvo aptaškyta visų rūšių makaronais, net spalvotais. Ji niekino švarą po pietų. Ji neturėjo prieš ką būti švari.
Mauritanijos orouostas buvo švarus, palyginus su Sidnėjaus orouosto restoranu. Maceina pagalvojo, kad Vilniaus orouosto šiukšlių dėžės pilnesnės, mėlynesnės ir atviresnės šiukšlėms.
Maceina skaičiavo šiukšlių dėžės tiesiog nuo Maritanijos revoliucijos vado paminklo. Antra, trečia... šeštoje turėjo būti pistoletas. Dabar reikia apsidairyti. Nieko įtartino.
Šeštoje šiukšlių dėžėje kyšojo moters galva.
„Santechnikas“ – pagalvojo Maceina „ Manęs neišdursit. Ten moters galva“.
Maceina puikiai žinojo savo užduotį: jis turi nušauti Mauritanijos policijos viršininką. Pistoletas guli šeštoje šiukšlių dėžėje. Palauk, gal būt, jis kažką pamiršo..  Gerai apmokamas kileris susimąstė. Jis tikrai užmiršo. Jis apsidairė aplink. Balkomuose, kurie kabojo aplink visą aikštę žydėjo gėlės. Po velnių, jis suklydo.
Maceina paspartino žingsnį.
Jis aiškiai prisiminė: „Jeigu gėlės balkonuose – pistoleto neieškok, operacija žlugo, skubėk į orouosto moterų tualetą, šiukšlių dėžėje rasi moteriškus rūbus, persirenk ir bėk į turgų, už paskutinius pinigus nusipirk kviečių ir juos pardavinėk, jeigu tave palaikys prostitute, linktelk galvą – tai bus vietinis rezidentas. Pabučiuok lyg būtum prostitutė ir eik  su rezidentu. Toliau klausyk jo instrukcijų“.
Moterų tualete Maceina prisiminė Mamedovos žodžius: „ Jeigu aš pamatysiu tave su kita moterimi – tu miręs“. Jis žvilgtelėjo į veidrodį ir vyriškai nusipjovė.
Turguje jis sėdėjo su maišu kviečių. Kažkoks įkyrus mauritanas tiesė jam pinigus ir norėjo nupirkti jo maišą. Kai mauritanas įkyrėjo jis išsitraukė atsarginį pistoletą ir nušovė įkyrų iš bado mirštantį mauritaną, kurio kūnas nukrito į čia pat bėgančią kanalizaciją ir garmėdamas bei burbuliuodamas buvo nuneštas į okeaną.
Rezidentą jis pažino iš karto. Tai nebuvo rezidentas, tai buvo moteris.
Ji jam pamojo ranka, kaip kokiai prostitutei. Maceina ir nuėjo.
Rezidentė pasinaudojo bejėgiška žvalgybininko padėtimi.
Tada Maceina tarė: „ Mamedova pasakė: „Jeigu aš pamatysiu tave su kita moterimi – tu miręs“.
Rezidentė tarė: „ Aš pritariu Mamedovai ir nutariau tave nušauti ir įmesti į kanalizacijos griovį“.
„Aš busiu tau naudingas, kol grįš iš Sidnėjaus tavo vyras Babenčikas“.
Maceina buvo jai ištikimas ir naudingas, bet vieną rytą sugrįžo Babenčikas.
Maceina paprašė, kad rezidentė paieškotų sprendimo.
Rezidentė labai mylėjo Babenčiką, todėl  pardavė Maceiną į haremą, kuris aptarnavo rusų turistus.
Maceina vedė rusę ir bandė išvykti iš šalies.
Tada paaiškėjo, kad įkyrusis mauritanietis buvo vietinis policijos viršininkas.
Rusė – tai žvalgybininkė Birutė, kurios tautybė paaiškėjo vos Maceina sugulė į šeimyninę lovą.
Birutė vietoje žmonos pareigos, įteikė valstybinį apdovanojimą už sėkmingą užduoties įvykdymą.
Maceina priėmė apdovanojimą iš nuogos Birutės rankų ir padėkojo Tėvynei. Ilgai dėkojo.
Namuose Maceinos laukė mirtis nuo Mamedovos rankos.
Gerai, kad žvalgybos kapitonė Birutė sutiko skristi kartu.
Po vakarykščios nakties ji laiminga sėdėjo šalia, padėjusi galvą jam ant kelių.
Ji prižadėjo viską paaiškinti Mamedovai. Papasakoti apie valstybinę užduotį, apie apdovanojimus, apie fiktyves vedybas.
Drąsusis žvalgybininkas Maceina paglostė miegančią galvelę ir tarė:
„Vargšelė“.
2012-09-24 17:39
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 0
 
Blogas komentaras Rodyti?
2012-09-24 21:28
M L
M L
Vargas čia didis.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-09-24 21:12
Viliutė
Įdomu,kad gali nusipirkti visą haremą.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą