Rašyk
Eilės (78148)
Fantastika (2308)
Esė (1557)
Proza (10915)
Vaikams (2716)
Slam (75)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 29 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Laikas - keistas palydovas, atimantis ir duodantis, įkvepiantis ir kartais priverčiantis nuliūsti. Apie jį būtų galima daug rašyti, bet ateina metas, kai supranti, jog laikui bėgant niekas nesikeičia, nei aplinkiniai, nei mes patys. Nors ir atrodome kitokie, vistiek esame savo prigimties įkaitai.
        Įsivaizduokime dykumoje stovinčius smėlio laikrodžius, tokio pat dydžio kaip egipto piramidės. Ir tarp jų neramiai vaikščiojančius žmones. Stikle įkalintos grėsmingos smiltys kasdien mažomis dozėmis virsta žemės dalimi, o pro praskaidrėjusį stiklą prasiskverbę saulės spinduliai naujomis viltimis bučiuoja darbuose paskendusių žmonių smilkinius. Tačiau dykumoje ir taip karšta, todėl papildoma šiluma daugeliui sukelia pyktį. Nesuprasdama, kodėl žmonės nepatenkinti, saulė užtemsta. Tik piramidėje pasislėpusi mergaitė to nepastebi. Ji tyliai kartoja kažkada išminčių sienose išraižytus žodžius, tam kad po kelių akimirkų smėlio laikrodyje išlaisvinti spinduliai vėl sušildytų žemę. Ji jau pavargo laukti. Laukti kol kažkas pagrobs jos ašaromis nuplautą šypseną.
        Tsss.... žmonės vėl pyksta. Pagaliau! Dar viena laike įkalinta saulės spindulių dovana pasiekė žemę....
2012-08-21 12:59
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 4 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2012-08-22 11:08
Mi Abeni
Prisipažinsiu, esu Škėmos stiliaus gerbėja, taip pat tokių menininkų kaip Pikasso ir S. Dali.

O labirinte visada yra išėjimas. Nesinori atskleisti visko, bet sutrumpintai:
saulė-> beprasmis pyktis-> užtemimas-> atsiskyrėlis-> malda-> saulė-> beprasmis pyktis :)

Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-08-21 19:16
Lapalių Vanagas
Patiko idėja, mąstantys žmogiukai įkalnti tarp stiklinių smėlio laikrodžių, o neapsispręndusi saulė tai užgęstanti, tai vėl nušvintanti, erzina vietinius musulmonus :)

Nors parašyta skaitomai,įveikęs rašinį meginau suprasti ką norima pasakyti šiuo tekstu. Bet patekęs į labirintą iš kurio taip ir nepavyko rasti išėjimo, pradėjau abejoti ar toks apskritai egzituoja :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-08-21 13:31
Gucė
Dali laikrodžiai prisiminė
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą