Su Adolfu daug žodžių Jo paskaitę,
Tik nežinau, ar tai svarbu,
Jei jis anksčiau,
O aš – dabar...
Tuomet juk Nyčės nežinojau,
Tačiau dabar per jį jaučiu -
Su Adolfu labai panašūs -
Žmogus jis buvo kažkada,
Kaip kad dabar ir aš esu...
O Zaratustra šitaip sakė:
Mūs žemė turi odą,
O joje – ligų daugybę.
Viena iš jų „žmogus“ vadinas.
Pasižiūrėjau aš į žmogų -
Pirmiau į Adolfą,
Paskui jau į save:
- O, Zalatustra, tarki žodį,
Ar ne keistai atrodo ši liga,
Įkritusi į žemės odą?
Tačiau ir patylėt gaili, o, Zalatustra,
Nekvailas juk ir suprantu:
Aš aplenkiau Alfonsą ir visus
Mirties turėtojus,
Kurie bent kiek anksčiau..
Geriau suvokti, kad tu esi tik dieviškosios Gamtos kūrinys ir nesvarbu ar teigiamas esi, ar neigiamas, ypač pačiai Gamtai. Ji, mat, kintanti (su mumis). Ir visokios filosofijos , tik nežinau kokiems tikslams jos tokios? Jos juk bereikšmės, tad kam be reikalo naudoti energija? Geriau šiukšlių maišeliuką miške surinkti, gal Gamtoje ir parazitų pamažės. Gal oras praskaidrės ir visuomenės gyvenimas mirksniu padidės? Žmogiškasis gyvenimėlis per trumpas, kad skvernais gaudytumei vėjus.
Nesutinku kategoriškai! Jei žmogus yra protaujanti būtybė, tai dar nereiškia, kad visi mes esame žemės parazitais. Marazmus šneki, Pranai. Švarink sielą, švytės ir artimas tavo. O anomalijos proto - ne visiems įduotos. Nepatinka man tokie „kūriniai“, kurie pripila negerumo širdį. Lyg musė prieš mirtį zyzi. Atleisk, jei kas. Bet tu gi rašai tam „parazitui“, tai ką jį gero gali pamokyti a?
Vieną mūsiškį jau už nacizmą britai tampo (čia juokais). Jei rimtai - gilus kūrinėlis apie žmogaus prigimties skirtingumus ir jų įtaką aplinkai (ar mes turime teisę parazituoti bet kokiomis priemonėmis, ar šaukštas deguto sugadina ir sisa kas gera žmonijos statinėje). Gal kiek pasigedau kitiems autoriaus kūriniams būdingo jausmingumo, bet vistiek patiko.