Rašyk
Eilės (78154)
Fantastika (2308)
Esė (1557)
Proza (10915)
Vaikams (2716)
Slam (75)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 17 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Saulė palengva ridenosi dangaus šlaitu žemyn, kai prie mano Vilos sustojo į baltą maršką susisupęs burtininkas iš Arabijos dykumų. Jis pasiūlė man dėžutę su baltais milteliais ir užrašu „Mutabor“.
-Šie milteliai pakeis bet kurį gyvą padarą, pavers jį tokiu, kokiu įsakysi, - įrodinėjo atėjūnas.
Aš jį patikinau, kad visi arabai yra melagiai ir niektauzos.
Po pusvalandžio ši žmogysta dingo iš mano kiemo, kartu su mano mėnesiniu atlyginimu.
O aš stovėjau, varčiau rankose dėžutę ir svarsčiau, kurį girtuoklio kaimyno šlykštų šunį pirmą priversiu šlifuoti kreivas namo sienas. Bus jiems mano veją kasti ir ant pamatų čiurkšti. Be to, balandžiai, užuot dergę, iš naujo klos namo stogą. O kai kas mane ant rankų nešios – tiesiogine ir perkeltine prasme.
Po kojomis pasipainiojo katė. Čiupau ją už pakarpos. Nuo vaikystės šių gyvių nekenčiu. Beveik kaip neišblizgintų grindų.
-Paversiu tave šepečiu, gyvu, pati aslą šiūruosi, - išsišiepiau ir kyštelėjau jai po nosimi miltelius. – Mutabor, - ištariau, o katė purškė, tiesdama nagus. Jos kūnas staiga suvirpėjo, kojos susitraukė, kailis susitelkė papilvėje, uodega ištįso aukštyn ir sustingo, ant paties galiuko grėsmingai tarškėjo barškučiai. Iš suplokštėjusio snukio kyštelėjo dvišakas liežuvis. Gyvatiška šluota dar kartą pasipiktinusi sušnypštė ir stryktelėjo ant stalo. O aš atatupstas atšokau kuo tokiau. Kažkas nepavyko, - suvokiau. Bet vis tiek labai originalu, - dar pasiguodžiau.
Už lango pasirodė grįžtanti žmona. Grakščios jos kojos greitai švysčiojo iš po sijono, o kulniukai tratėjo, lyg barškuolės žvangučiai. Originalu? Staiga suabejojau savo kūryba. Viešpats dievas jas tokias, pusiau kates, pusiau gyvates dar rojuje sutvėrė.
-Jie taps tokie, kaip įsakysi, - prisiminiau dulkėtojo burtininko veblenimą. – Jeigu ir patys to norės.
Suknisti apgavikai tie arabai! Bet šunų ir balandžių mūsų apylinkėse išties sumažėjo. Tos tikros gyvatės, su kuriomis gyveno, taip pat jais nesižavi. Bent šiuo klausimu sutariame.
2012-06-21 15:22
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 9 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2014-02-03 10:17
Dvasių Vedlė
Nieko įdomaus.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-06-23 09:30
Meškiukas
Tokie kūriniai man primena tam tikro tipo nuotraukas, kur tris valandas besiruošusi "mergikė" numeta nuotrauką "oi, mane prigavo ant baseino su nauju maudimuku" - tarsi ir bandyta kažką spausti, bet vaizdo - nulis.
Pirmi du sakiniai žadėjo kažką įdomaus. Sekantys nusipelno didelio gero "delete".
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-06-23 00:23
Fake_writer
-Jie taps tokie, kaip įsakysi, - prisiminiau dulkėtojo burtininko veblenimą. – Jeigu ir patys to norės

kas ko turi norėt- katinas pavirst šepečiu? LOL
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-06-22 10:36
Aurimaz
Per mažai idėjos plėtojimo.
Veikėjas gyvena viloje, o katiną nori priversti šluoti aslą? Kas ten per kaimiška "vila" tokia?
Paskutinė pastraipa apskritai nesuvokiama. Siūlyčiau skirti dėmesį logikai.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-06-21 23:08
bibliotekininkė
O kodėl dar niekas nieko neparašė? Man asmeniškai juokingas, smagus, savitas kūrinys, liuks.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą