Rašyk
Eilės (78095)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 18 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







-Tu ką aklas???, - užriko plačiapetis jaunuolis ant kurio kojos stovėjau.
-Ne, aš kurčias, - atsakiau skubiai.
-Aaa, na atsipraš.... pala, pala ką tu čia man protą knisi, taigi viską girdėjai ką aš tau sakiau. - nejuokais supyko stambulis. - Į snukį nori?!
-Ką? - išlemenau aš...
-Aš tau tuoj duosiu „ką“ blemba, girdi mane avigalvi???
-Ne..., - gailiai vyptelėjau aš.
-Ne??? Ne??? Nu viskas laikykis, - jaunasis kovinių filmų mėgėjas pašoko ant kojų  ir pasiruošė čiupt mane už pakarpos.
O aš laikiausi. Abiem rankomis įsikabinęs į vamzdį einantį troleibuso palubėje. Buvau įsitvėręs taip, lyg kybočiau virš bedugnės. Ir bijojau, bijojau taip tarsi tuoj pat krisiu žemyn iš pražūtingo aukščio...
Troleibusas stabtelėjo taip staigiai, kad aš pakibau ant vamzdžio. „Dieve, aš jau krentu“: šmėstelėjo galvoje.
Tačiau kritau ne vien aš. Mano oponentas, ūgiu beveik siekęs troleibuso lubas, staiga prarado pusiausvyrą ir kiek ilgas nėrė troleibuso priekin. Judesys savo veržlumu priminė plaukiko startą. Šuolis buvo grakštus, bet trumpas. Gero arbūzo dydžio jaunuolio galva smagiai tvojosi į greta manęs styrantį vamzdį, papuoštą raudonu komposteriu.
„Dinnn“, - suskambo vamzdis su komposteriu, primindamas mikrobangės darbo pabaigos signalą.
Troleibusas sustojo. Aš vėl abiem kojomis tvirtai stovėjau ant troleibuso grindų. Tiksliau ant grindų, kiek beužmatė akys drybsojo jaunuolis, o aš stovėjau ant jo. Akimirką pasirodė, kad aš kaip tas Dovydas su Galijotu po kojomis, taip ir keliausiu likusį laiką. Tačiau jaunuolis pasimuistė, nerangiai apsivertė ant šono ir atsisėdo.
-K. k.. kas čia buvo?... - visiškai nuovoką praradusio žmogaus balsu užklausė nelaimėlis.
-Nežinau, nemačiau, - išlemeno mano liežuvis valdomas pasąmonėje tebetūnančio baimės jausmo.
-Tu ką, aklas? - nieko neraukiančiu žvilgsniu į mane dėbtelėjo jaunuolis.
-Ne, aš kurčias, - kovą su liežuviu pralaimėjo smegenys. Tačiau atsigriebdamos pasiuntė impulsą rankai ir aš nevalingai persižegnojau.....    
-Aaa, nu atsiprašau tada, - sumykė jaunuolis abiem rankom laikydamas kadaruojančią galvą. Troleibuso durys atsidarė ir аš jau žinojau- tai mano stotelė! Nesvarbu kokiame ji rajone ir netgi kokiame mieste. Ji buvo ir aš tuo be galo džiaugiausi...

2012-03-27 18:00
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 10 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2022-03-31 14:25
Passchendaele
5
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-03-29 15:12
Rudalevičius Vitoldas Ričardo
tai kad nutiko...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-03-29 11:55
sodo geniukas
Visko pasitaiko, kai gatvėse kamščiai,
o grapikas verčia skubėti.
Išmokt per kojas vaikščiot reik lanksčiai
arba kelias stoteles paėjėti... :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-03-28 12:05
mrVynuoginis
krc susitynkam prie mynsko 'iki' krc ant rampos bl, pardaviau vogtą mobylą ka užtektu ant gaidže.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą