Rašyk
Eilės (78158)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 17 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter









- Please QSL, - išgirstame abu su Petru savo ausinėse.

Greitai sumaigau klavišus ir pasiunčiu ryšio patvirtinimą gražiam moteriškam balsui.



Petras užėjo šiaip sau, jis nežinojo, kad šiuo metu dalyvauju varžybose. Daug su juo nesiceremonijau -  pasodinau šalia ant kėdės ir užtupdžiau ant galvos ausines. Ir toliau sukinėju aparato rankenėlę.

Kaip anksčiau man yra sakęs Petras, jis niekada nesuprasdavo, kaip mes toje ošimų jūroje, sugebame rasti prasmę.

Štai ir dabar užfiksuoju kažką panašaus į jūros ošimą, po nedidelių pastangų jūra pavirsta mišku, dar vėliau ausis pradeda pagauti atskirus garsus ir galiausiai tie garsai jau liejasi visai pamanomais žodžiais.

- …nuobodybė. Negaliu tverti.

- Ar jūs mane girdite? -  klausiu.

- Taip, ašš tave giršiu. Jūšš, ššmonėšš ššakote, kad mešš irgi ...

Perjungiu aparatą į transliavimo režimą.

- Atsiųskite ryšio patvirtinimą,  – greitai suberiu į mikrofoną ir persijungiu į priėmimo režimą.

- ... ešmė nuo to nešikeišia. Nieko ašš tau negaliu atšiušti...

Perjungimo tumbleris vėl keičia padėtį. Reikia skubėti, jei tiek laiko aš su kiekvienu gaišiu, tai...

- Tai nors kodą savo pasakykit, - nekantraudamas raginu ir vėl perjungiu aparatą.

- Nešinau, ašš jokio kodo. Ir nieko tau negaliu pašakyti. Bet ašš ne tik giršiu. Ašš turiu ne tik aušišš bet ir atmintį, jei ką.

Parodau pirštu į aparatą ir tuo pačiu pirštu pasukioju apie smilkinį. Petras linkteli ir nusijuokia. Bet aš dar nenoriu pasiduoti.

- Kas tu? Ar tu nedalyvauji varžybose? – nesumoju, ko dar galiu paklausti.

- ... atsimenu viską. Ašš negaliu dalyvauti varšybose... Ašš šštoviu višai ššalia jūšų...


Lėtai nusiimu ausines ir  pažiūriu į Petrą. Jis sutrikęs nė kiek ne mažiau. Tada abu, lyg susitarę, nukreipiame akis į sieną...
2012-03-23 16:27
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 7 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2012-04-30 10:03
Dvasių Vedlė
Aš ir nelabai ką tesupratau...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-04-03 15:42
Svoloč
Puikus kūrinys. Gaila, kad fantastikos žanre.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-03-24 18:35
Vajus
Mil2kas... o už sienos tyliai kikendamas kakojo marsietis.


Ui ne, man fantazijos tiek nėra, kad įsivaizduočiau, kad marsietis kakoja stovėdamas :)))

Petras su draugu pasikalbėjo su... siena:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-03-24 12:45
Haldir
Aš tai nieko nesupratau o_O
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-03-23 21:06
Mil2kas
... o už sienos tyliai kikendamas kakojo marsietis.
Įvertinkite komentarą:
Geras (5) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-03-23 19:25
Meškiukas
Gerai, sakykim bent vienas žmogus iš tūkstančio čia žinos, kas yra QSL,radio megėjus ir jų "žaidimus". Bet, kiek jų bus? Šiuo atveju ši tema visai netinkama "pasigooglinsi ir žinosi", nes pašaliniam skaitytojui per daug sunku išvis susigaudyti kas vyksta.
O jei vis dėlto perskaitė QSL kortelę, apie ką istorija? Užuomazga, intriga yra, o tada šmaukšt kirviu ir viskas užbaigta.Taip, puiku, kad atradai radiotechniką, bet kūrinys irgi galėtų turėti kažkokią prasmę.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-03-23 16:33
Vajus
Atsiprašau, negerai įsikėlė. Gal galima tarpus tarp eilučių kaip nors panaikinti.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą