Rašyk
Eilės (78192)
Fantastika (2307)
Esė (1555)
Proza (10913)
Vaikams (2717)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 8 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







.




Prieš juodus medžius
Geltonoj saulėj
Didžiulių snaigių tirštas sūkurys.
Kovas.
Mudu troboj prie lango.
Tavo akys  linksmos,
Paskui  išsiplėtė,  apglėbė pasaulį.

– Kaip gražu. Oras susinervavo.
– Kontrastų harmonija... Sprauskim į haiku?
– Palikim sau.
2012-03-07 12:38
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 11 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2012-05-04 21:22
Arletė

Prieš juodus medžius
Geltonoj saulėj
Didžiulių snaigių tirštas sūkurys.
Kovas.
Mudu troboj prie lango.
Tavo akys  linksmos,
Man prie širdelės, puikiai.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-03-12 22:15
Algmar
Neramu.

Jūsų  03-12 21:13  komentaras prasmingas, aiškus, pakartotą tiesą kiekvienas patvirtins.
Šis komentaras niekaip nesiderina su  03-08 10:57  komentaru, bet tai dabar nebesvarbu.
Sėkmės.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-03-12 21:13
neramu
Aš matau, kad eilėraštis turi vertę, tačiau dėl to jis neprivalo man patikti.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-03-11 23:29
Algmar
Ne kiekvienas, kas turi ausis, šūkaudamas dar ir girdi. Arba mato, kas parašyta. Ir t. t.

Linkiu kurti komentarus atsakingai. Sėkmės.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-03-11 23:03
neramu
"O štai „susinervavo“ aiškiai rodo vidinį vyksmą. Ir garsai geriau dera. Neturįs tarmės lietuvis, arba japonas, italas puikiai lietuviškai išmokę, – šie gali tų niuansų ir nepajusti, bet pamatę nenorminę formą – ir jie apsidairys, kodėl čia taip daroma.
Čia vėl situacija, kai tenka skirti pypkę nuo cibuko."

Va čia tai jau tikrai nusišnekėjote. Rodote savo neišprusimą, jei jums atrodo, kad netinkamo žodžio vartojimas yra jausmingesnis. Nesuprantate, kad žodžio jausmingumas yra labai subjektyvus. Be to lietuvis tuo ir skiriasi nuo užsieniečio, kad gali kalbėti be klaidų lietuviškai. Tai tik ir parodo, kad jūs pats komentarus kuriate neatsakingai bei subjektyviai, stengdamasis apginti savo eilėraščio įvertinimą ir pasirodyti protingas. Galbūt kažkas tuo patikės. Bet nėra gerai laikyti save pasaulio bamba ir įsivaizduoti, kad jūsų vienintelio nuomonė yra teisi. Ir juo labiau, kad bandote kažkam kažką įrodinėti jau rodo tai, kad pats jūsų darbas nekalba už save.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-03-11 19:10
Algmar
.        Malonios Panelės!
          Apie eilėraščio „Haiku“ komentarus.

Gal neskiriate eilėraščio antraštės nuo žanro pavadinimo? Būtų ne kas. Jei skiriate, tai:

1)  Rašykų karalijoj ir kitur aidi šauksmas: – naujo! Šaukiantieji būna teisūs ir neteisūs, bet dažniausiai patys netuokia, kas tas „naujas“, kur jo daigai, pavyzdžiai. Kai atsiduria  prieš naują, tai lyg prieš aklą sieną – „nesąmonė“.
O šis 10 eilučių eilėraštis – tikras naujumų sandėlis: turinio, formos, požiūrio, minties eigos. Ir tos „dorybės“ vidinės, organiškos, ne spec. naujumui išsunkti sugalvotos. Skaitytojas gali nematyti tų originalumų tik dėl savo siaurutės eilėraščio sampratos. Arba labiau vertina koloratūrą negu arijos prasmę.

2)  Jei sakai „patiko“, „nepatiko“, tyliai žvaigždutes parašai – puiku, pranešei apie įspūdį, gali nesiplėsti, jei nenori. Bet jei apreiški kad „blogai, prastas stilius, nesąmonė, rašymas rašymui“ ir pan.,– privalai paaiškinti. Antraip lieki save patį diskreditavęs – susimovęs.
Jei nesusigaudai, o šnekėti norisi, gali panaudoti kurį nors iš daugybės komentarų universaliųjų kategorijoje, pvz., genialųjį de Futuro deimantą  (panaudotas pvz., http://www.rasyk.lt/kuriniai/191734.html  ):
<<Poezija lyg... per prievartą.
Mintis suprantama, tai kam jai tas drabužėlis iš „antrų rankų“? >>
Tai tinka viskam, taigi ir Jūsų visiems kūriniams.
Dar geriau – naudoti Tictaco trūkinėjantį, svyruojantį – mykiantį stilių, neva linksmą: tai  užtušuos minties skurdą.

Taipogi raskite Algmar  11-07-17 „Esė apie komentarų meną“.  Galgi padės.

3)  NEREIKIA rašyti „susinervino“ – tai norminis žodis, seniai išblukęs. Praverstų  med. straipsnyje, dar novelėje kai kada. Šiame eilėraštyje ir užsilikę to žodžio atspalviai netiktų: nors ir „susi“, automatiškai jaučiame išorinę priežastį. O štai „susinervavo“ aiškiai rodo vidinį vyksmą. Ir garsai geriau dera. Neturįs tarmės lietuvis, arba japonas, italas puikiai lietuviškai išmokę, – šie gali tų niuansų ir nepajusti, bet pamatę nenorminę formą – ir jie apsidairys, kodėl čia taip daroma.
Čia vėl situacija, kai tenka skirti pypkę nuo cibuko.
Ir Mažoji matė tą „vavo“, bet susiprato nekaišioti. Gal kaime augusi?

          Linkiu kurti komentarus atsakingai. Sėkmės.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-03-08 10:57
neramu
Nesąmonė. Ir žodis "susinervavo" yra nevartotinas. Reikia rašyti "susinervino".
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-03-07 19:00
Princesės avių neaugina
ūūūū susispauskim į haikūūūū,
nemoku rimuot kaip žiaurūūūū
ūūūū
(:
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-03-07 13:13
plazdėjimo
♥♥
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą