Rašyk
Eilės (78196)
Fantastika (2307)
Esė (1555)
Proza (10913)
Vaikams (2717)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 3 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Vis dėlto norėčiau ką nors mylėt. Ką nors tikro ir vertingo. Žmogų. Pilną entuziazmo, gero humoro jausmo, nuostabios šypsenos ir gerų emocijų. Kad niekada neliūdėtų ir gertų su manimi baltąjį vyną. Kad neklausytų muzikos, kuri priverčia susimąstyti apie gyvenimą. Lėkt su tuo žmogum laukais basomis, nesvarbu ar dilgina kojas, ar jas pjausto. Nesvarbu kas vyksta, karas ar taika, bėgt nuo visko ir rūpintis tik savo gyvenimu. Kad ir bombos sprogtų, kad ir pasaulis byrėtų, sėdėt kartu ir gert arbatą. Imbierinę. Šėlt per naktis. Negalvot apie rutiną ir įprastą gyvenimą. Negalvot apie aplinkinių nuomonę. Kartais, kai sirgsim kartu, išgert kartu karšto pieno su kurkumos prieskoniu. Apsiklojus keturiais sluoksniais pledų. Ledų. Valgyt ledų. Vanilinių ir braškinių. Su šokolado užpilu ir vyšnaite ant viršaus. Noriu eit pasivaikščiot per lietų. Be skėčių. Mėgautis lietaus lašais. Skaičiuot lašus bučiniais. Skaičiuot ašaras dangaus. Vis dėlto norėčiau ką nors mylėt. Ką nors tikro ir vertingo.


More @ Facebook: http: //www. facebook. com/i. Janulis
© Я0:: 2012. Copyright.::
2012-01-30 23:22
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 4 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2012-02-14 21:36
Eglė Gėlių Dukra
Keistas paradoksas - visi turi tokį norą, tik vienas kito  nesuranda... :)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-01-31 09:08
Sutemų Sesuo
...ką nors mylėti, tiek daug ir tiek mažai...
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą