Rašyk
Eilės (78158)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 9 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







du angeliukai
ant puraus sausio sniego
žvilgsnis pro langą
2011-12-02 18:02
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 7 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2011-12-03 11:24
Raiscinė
Taip, tie vaikučiai tikrai kaip angeliukai, o mes suaugę angelai sargai pro langą saugom jų džiaugsmą:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-12-03 10:53
Vinja
Tik ant puraus sniego išgriuvę vaikai "piešia" angeliukų atvaizdus...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-12-03 00:20
gunta
o koks gruodžio sniegas, arba vasario? tik sausio purus?..
šiaip tai kičas - ne haiku. (jausmo nėr, vaizdo nėr, nėr esmės.) kas tie angeliukai, kodėl du?..jei taip išreiškiama meilė vaikams savo, tai jie tikriausiai dar mažiukai angeliukai - gal geriau kad ten ir kokia fėja juos prižiūrėtu, ką dabar vieni - jei toks vaizdas žiūrint į du mylimus (vaikai geriau, kam dabar tų angeliukų, o jei jau angeliukai - nu tai kičas arba gliukai...) sako narkotikus žmonės naudodami ir pamazgų duobėje mato vaivorykštę... tai sakau, gal gliukai? ar tik toks Kičas?..

Jei norėjote parašyti haiku, turit susikaupti labai į kiekvieną eilutę, Sniegas purus, (kam reikalingas Sausis) kliudo minties dinamikos kryptingumui, blaško, na ir neįtraukia į jokią nuotaiką, mat vaizdo nėr. O jei yra - tai tik kičas. (pigi atvirutė, joje vaizdelis, du angeliukai.) Kovo murzinas sniegas, gražesnis, nei tokia atvirutė...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-12-02 19:47
Arletė
Gražus vaizdelis pro langą, tik kur sniegas? Viliuosi, kad sausyje bus.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą