Rašyk
Eilės (78154)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 16 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Geltoniems lapams nukritus į duobę, ant karsto, šalia gausybės rožių, ir šaltam vėjui pakedenus tavo plaukus, pagalvoji, kodėl? Juk žinai, kad visi kada nors mirs, bet ašaros vis vien kaupiasi ir leidžiasi skruostais žemyn. Du stambūs vyrai su kastuvais ima užkasinėti duobę ir kaži kur tolumoje suklykia paukštis. O tu stovi, stebi ir galvoji, kodėl taip sunku atsisveikinti? Geriau gyventi, parodant, kaip tą žmogų myli ir gerbi. Koks svarbus ir artimas jis yra. Tuomet galėsi judėti toliau, nesigrauždama, jog tas žmogus taip ir nesužinojo, kaip jį myli. Tai sunku. Ne visada pastebime žmones, esančius šalia, ir tik praradę suprantame, kaip mums jų reikia. Ant žalios kalvos, šalia eglyno, atsirado dar vienas kapas. Žmonės užkrovė jį baltomis gėlėmis ir pamažu ėmė judėti iš kapinaičių. O kažkur tolumoje vėl suklykė paukštis ir dar keli pageltę lapai nukrito ant baltų gėlių vainikų...
2011-11-25 17:41
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 9 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2012-05-13 13:49
žonglierius
mokyklos stende gal ir tinka, bet šiaip...
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-12-09 17:26
Lengvai
nope.

trūksta jausmo.

parašyti keli sakiniai, kuriuos jau esu kažkur skaičiusi, panaudoti keli įvaizdžiai, kurie jau ne kartą buvo naudoti ir pasakytas pamokslas, kurį taip dažnai girdžiu tai šen tai ten.
Kelių sakinių miniatiūrai reikia ypatingai gero atlikimo, bet jo čia nėra.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2011-11-26 23:18
Gija_
Kyla įtarimas, jog autorius pačiupo savaime „stiprią“ emocijomis sceną-laidotuves, mirtį- ir tikisi, kad tai ir yra sunkusis darbas. Bet užrašyti nepakanka. Mirusysis pats nepasikasa po žemėm. Dabar gi atrodo-numesta sauja žemės į duobę, o  skaitytojas tegu jau užkasa. Per daug tiesmukumo.

Gebėjimo įsijausti man kaip tik ir pritrūko. Krintantis lapas ir klykiantis paukštis - jau tokie nutrinti įvaizdžiai, kad patys vieni savaime, be jokio „pastiprinimo“ nebesužybsi.  ;]
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2011-11-26 04:45
omnia mea mecum porto
Šaunus dienoraščio įrašas, jau beveik eilėraštis proza (tik kai kurios minčių vinys pernelyg tiesios).
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2011-11-25 22:07
Laukinė Obelis
Lyriškai nutapytas vaizdas, pademonstruotas gebėjimas įsijausti, per detales išreikšti nuotaiką.
Bet ar tai kūrinys, kurį turėtume dėti į prozą? Laimė, paskutiniu metu šiame skyrelyje yra nemažai puikių prozos kūrinių - pasiskaitykite juos. Manau, ir Jūs galite parašyti kūrinį, kuris bus įdomus skaitytojui.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą