Rašyk
Eilės (78096)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 7 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







2011 08 10

Gatvėje skubantis vyras, paskutinį kartą įtraukia gilų gūsį dūmų. Ne visai paskutinį, tik tą akimirką, tik tą dieną. Įšoka. Greitai pritupia ir paduoda kelis smulkius vairuotojui į priekį. Kalba telefonu. Nežinia ar mąsto kažką, nežinia ar iš viso bent kada nors kažką mąsto. Treningas. Trumpas kirpimas. Žodžiai skrodžiantys šalimais sėdinčių keleivių ausis.                    Puikuojasi, jog moka retkarčiais rusiškai. Vairuotojas prieš man įlipant klausė ar žinau, kas nutiko vakar su sunkvežimiu pilnu žvyro. Visas sudaužytas, vairas prisiartinęs prie sėdynės rėkte rėkė, jog žaidimas buvo laimėtas jo. Kraujas, daug kraujo, aplink žmonės su kastuvais.                  Žmonės su kastuvais ir rankomis, kažką renka. Nežinia ką.                Papasakojau ir aš naujieną vakar mirė 23 metų vaikinukas. Mėnuo dirbo popieriaus fabrike. Ekspertizė sako, jog buvo suduotas smūgis per galvą. Smūgis, po kurio jis pateko po presu. Sutraumavo (sutraiškė) ranką ir kažkas plyšo galvoje, sako membrana. Tame fabrike dirbo, tik du žmonės, iš kurių vienas nieko nežino, o kitas jau niekada nepapasakos kas nutiko. Kas? Smūgis iš viršaus. Koks, kieno smūgis? Niekas nežino. Neleidžia laidoti. Tai it uždelsto veikimo bomba. Tiksi. Vyksta ekspertizė. Bus kratomi visi. Moteris greta sušnabžda.                  Lietuvoje visada taip, niekas nieko neišsiaiškins. Niekas, nes užtariamąjį žodį turi tie kas turi pinigų, jei vaikinukas dirbo tame fabrike, vadinasi tas žmogus, kuriam priklauso viskas yra turtingesnis. Antrasis nieko nematė ir nežino, stiklinėmis akimis, žuvusiojo tėvui pareiškia, jog nė nenutuokia. Sumokėjo. Papirko ir tiek. Tad tyla, nebūtinai yra, tik tada, kai tylime. Ji yra it daugiagalvė hidra. Laukia. Juk taip aštriai juntamas mirties tvaikas. Jauno žmogaus.       
                  Žmogžudžiai gyvena, prievartautojai gyvena, pedofilai gyvena, kapinių griovėjai gyvena visi gyvena, apart, gerus žmones. Vaikinukas labai mylėjo savo močiutę, turėjo mielą panelę, su kuria norėjo gyventi. Turėjo šeimą, kuri jį mylėjo. Turėjo darbą, kuriame nereikėjo laikytis saugumo reikalavimų, nes darbą reikia atlikti skubiai. Mat per lėtumą jaunas, nepatyręs darbininkas – darbdaviui brangiai kainuoja.                Mano mama verkė, nes tai nėra vienos mamos košmaras, tai visų mamų košmaras, nes kiekvienas gali atsidurti darbovietėje, kurios kredo: dirbk, kalk pinigą – net, jei teks mirti. Iki devinto prakaito.                  Verkė, nes tai galėjo būti jos sūnus. Nes tai galėjo būti jos geriausios draugės sūnus... nes tai jaunas žmogus... nes, tai geras žmogus... nes maloniai šypsodavosi, kai kartais užklysdavo. Nes...                        Lietuvoje po visko ką patiri telieka numirti. Arba nepatiri...                          (mąstau)                  meilė, tai nėra poezija. Kūriau eiles, kol nebuvau taip beprotiškai įsimylėjęs, o dabar atimtas žadas. Atimta, tai ką maniau turįs amžiams. Aš lėtas it sraigė.  Baigiau studijas, kertu medžius ir kartais įsivaizduoju, jog jau netrukus gyvensiu geriau. Laukiu pasiūlymo pastoviam darbui. Nes gerai dirbu, nes nemeluoju. Nes mėgstu sunkiai dirbti – visą gyvenimą taip buvo. Visą gyvenimą kovojau, visur kur teko eiti ar būti. Gali šypsotis tie kas skaito tai. Gali sakyti, jog esu kvailys, bet jūs nieko nežinote. Nežinote iš kur aš. Iš kokios aplinkos, kas nutikę mano šeimoje. Tai nesibaigianti istorija.                  Ji tęsiasi, kol kažkas saldžiai miega. Ji vaidinama. Ji išjausta iki mažiausio atodūsio. Aš vyras. Šiandien aš esu vyras, neturiu daug pinigų, tik per gyvenimą sukauptą išmintį. Negalėčiau papirkti vairuotojo, kad mane nudangintų į kitą planetos kertę. Kad pervažiuotų tiltą, kurio aukštis didesnis už ilgį. Turiu gražiausią panelę pasaulyje. Turiu gražiausią gyvenimą pasaulyje, nors kertu, tik medžius. Tiksliau sakant nekertu, bet valau mišką. Laikas užleisti vietą kitiems.                        Trumpa akimirka. Suvokiau, jog nemes kuriame poeziją. Gyvenimas yra poezija. Visada toks, koks privalo būti. Nepajudinamas, neteisingas, rožiniais akiniais.          (išlipu)                    tikrai, tai tikra...
2011-08-10 20:17
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 4 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2011-09-28 12:46
Lengvai
Uuups, pasidauginau, atsiprašau;]
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-09-28 12:46
Lengvai
Visų pirma - stilius labai kapotas, su skyryba nesusitvarkyta, kai kur akis bado gramatinės klaidos.

Visų antra - apie ką tekstas? Kad LT blogai gyventi? Dievaž, bet man jau nusibodo tai girdėti iš visų pakampių ir matyti, kaip žmonės to nenori keisti.

Trečia, Gali sakyti, jog esu kvailys, bet jūs nieko nežinote. Nežinote iš kur aš. Iš kokios aplinkos, kas nutikę mano šeimoje. - mhm, mes nežinome, bet ir autorius nieko nežino apie mus, argi ne taip? Manau labai pasistengus kas antras žmogus galėtų papasakoti kokią graudžią istoriją, dvi, tris, keturias ir taip toliau. Bet ar to išties reikia?

Ketvirta, ir apie ką gi visgi šitas tekstas?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-09-28 12:46
Lengvai
Visų pirma - stilius labai kapotas, su skyryba nesusitvarkyta, kai kur akis bado gramatinės klaidos.

Visų antra - apie ką tekstas? Kad LT blogai gyventi? Dievaž, bet man jau nusibodo tai girdėti iš visų pakampių ir matyti, kaip žmonės to nenori keisti.

Trečia, Gali sakyti, jog esu kvailys, bet jūs nieko nežinote. Nežinote iš kur aš. Iš kokios aplinkos, kas nutikę mano šeimoje. - mhm, mes nežinome, bet ir autorius nieko nežino apie mus, argi ne taip? Manau labai pasistengus kas antras žmogus galėtų papasakoti kokią graudžią istoriją, dvi, tris, keturias ir taip toliau. Bet ar to išties reikia?

Ketvirta, ir apie ką gi visgi šitas tekstas?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-08-12 00:37
žiūrintis dangun
malonu, tai tikras nutikimas :) tikras išgyvenimas...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-08-11 23:08
Baritonas
Man patiko.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą