Rašyk
Eilės (78171)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2715)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 14 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







***
Apie buvimą šalią. --

Vėjui skriejant per kalnus ima mausti trapius žmogaus kaulus. Širdį spaudžia nerimas: dirbtinis vanduo, dirbtinė kaukė, dirbtinis žiovulys. Viskas tėra iliuzija. Iliuzija tėra pasaulio vienetas ir viskas sukasi. Apie ją.
Bet aš ne konformistas.
Tu tokia sutrikusi, dairaisi - kur nusišlapinti? Ten, kur alyvų šlama krūmai benykstančiame pavėsy nuodėmių. Jos vis dar šiltos. Dvelkia...
Besileidžianti cosmo saulė gintarais tau moja ir groja ilgesio simfoniją -
ne tavęs, ne Bethoveno, o jausmų: nuogo kūno prakaituotoje lovoje, atvėsusios kavos ant stalo, meilės šalia. Meilės šalyje, kur jos visi nekenčia. Arabijose, Jugoslavijose... Dvelkia netikrumu, kai tu šalia...
Buvimas arti d. v. e. l. k. i. a liūdesiu. Nelengva pamiršti rankas glamonėjusias, apsidžiaugt, pajaust, apkabint, kai nieko nėra.
Tik naktis jau šalta, jau dvėsėlena įleidžia šaknis į žemę, drėgną nuo ankstyvo ryto rasos. Jau naktis toli ir pasijutau geriau. O tu esi ne viena.
2011-07-11 12:20
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 5 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2011-07-13 17:58
Prozaikas_
siūlyčiau šitą jungti į vieną sakinį - "Iliuzija tėra pasaulio vienetas ir viskas sukasi. Apie ją."
Manau, tikrai būtų geriau.
Žaidžiate vizualiniu kalbos pateikimu. O ką, jei pabandytumėt sugroti pačia kalba? Sunkiau, bet pats tekstas atrodytų brandenis, sukalbamesnis.
Tad sėkmės.
P.S. Mintys vertos dėmesio. Ypač pabaigoje. Gerbiu.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-07-13 14:50
Dovis_ Pa
Obelie, dekui, bet juk visi turime savita rasymo stiliu, kiekvienas savo ikvepima. Apie tai ir rasome.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-07-13 12:46
Laukinė Obelis
Autoriaus vardas keičiasi, bet kūriniai ne. Linkiu, kad būtų atvirkščiai.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-07-12 09:30
ragana plaukais raudonais
Man irgi patiko, kad užkabintų ar paliestų kokią nors tavo sielos stygą nebūtina perskaityti didžiausius romanus. Kartais užtenka žodžio, sakinio ar kelių eilučių.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-07-12 08:07
Dovis_ Pa
klimbin, ... dekui uz patarima, bet to nebus. Tai proza. Nors ir mazyte, nors ir miniatiura ar ne, bet proza. O jeigu ir nedidele, nemanau, jog tai problema.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-07-12 07:20
Svoloč
O šitas geras, puikus, poetiškas, su potekstėmis ir lengvomis užuominomis, kurias gali pats savaip sau išsilukštenti ir tai yra įdomu, nes yra ką veikti, priverčia mąstyti, fantazuoti, kurti iliuziją. Taip ir toliau. Iš tikro turi galimybes rašyti, stabilumas ir tikrumo pojūtis ateis su laiku. Man patiko.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-07-12 00:59
klimbingupthewalls
šalią = šalia

rekomenduoju tolimesnius užrašus pasilaikyti arba dienoraščiui kol rimtesniu kūriniu virs, arba publikuoti į Šiukšlių dėžę, nes tas skyrius, skirtas bet kokiems epikos, lyrikos ar dramos tekstams, kurie dėl tam tikrų ypatybių (eksperimentinė, neįprasta konstrukcija, jungiami skirtingų žanrų elementai, asmeniniai autoriaus motyvai ir k.t.), autoriaus manymu, nelabai tinkami skelbti kitose svetainės temose (rubrikose).
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą