Rašyk
Eilės (78168)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2715)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 20 (4)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Tėvas uždegė žibalinę lempą ir klampi lyg derva tamsa atsitraukė. Tik giliausiuose trobos kampuose pulsavo juodi rutuliai. Pakabinęs kepurę ant vinies, atsisėdo šalia manęs. Įspraudęs plunksną  tarp mažyčių mano pirštų liepė rašyti.
Tai buvo prieš ketvirtį amžiaus. Vaikino pirštai nuslydo riesta mylimosios nosim, surinkdami rasos lašus: vienas, du. Drebančia ranka rašau pirmuosius skaičius: 1+1=2. Tėvas, motina. Šaudyklė staklėse: vienas, du, vienas, du...
Po metų gimė sūnus. Gintarinių akių. Galėjai jose stebėti įstrigusius voriukus ir augaliukų lapelius.  2+1=3. Tėvas, motina, brolis. Daužosi nuleidžiamas į  šulinį kibiras: viens, du, trys, viens, du, trys...
O vėliau-dukra. 3+1=4. Tėvas, motina, brolis, aš. Brolis lankoj dalgį žvangina: vienas, du, trys, keturi, vienas, du, trys, keturi...
4-1=3. Tėvas, brolis, aš. Motinai trimis vaško lašais užlipdė akis. Paguldė sodely ties trečia liepa. Spragilai jaujoj:  viens, du, trys, viens, du, trys...
Sūnus išėjo į mišką. Stribai gale sodžiaus visus suguldė. Kraujas žemėn riedėjo lyg spanguolės iš pintinės: viens, du, viens, du... 3-1=2 . Tėvas, aš.
Lempa ima gesti. Tamsa vis arčiau ir arčiau slenkasi. Tėvas pakyla nuo suolo, peržegnoja mane prieš miegą ir išeina laukan. Eina sodelin prie trijų liepų. Ties dviem kauburiai supilti. Atsiremia į trečiąją. Tamsa uždusina paskutinius liepsnos blyksnius. Užsimerkia akys.
2011-07-09 12:07
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 8 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2013-01-15 21:22
Zirgulinis be kirčio
Gyvenimo aritmetika ir metafizika. Viskas tvarkingai ir aiškiai patiekta. O prie stiliaus viena komentatore bereikalo prikibo. Yra jis , ir visai neprastas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-10-06 16:39
Svoloč
Puikus, poetiškas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-07-18 12:12
Lengvai
mhm, gerai čia viskas parašyta. Tik pritrūko kažkokio vinies: vyniojot vyniojot aplink, bet neaišku aplink ką?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-07-12 09:57
ragana plaukais raudonais
Na taip, gal ir galima būtų šiek tiek labiau išplėtoti. Bet , kad ir kaip ten bebūtų, ši skaičių magija mane užbūrė. Labai patiko.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-07-11 16:36
begemotas_
stilius geras ir įdomus. patiko fragmentiškumas, ''žaidimas'' mokantis skaičiuot, skaičiuot gyvenime, jei taip galima išsireikšt. teksto ilgis, siužetas - autoriaus prerogatyva. 5.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-07-10 15:25
Gaisva
Neprastai, bet neišplėtota. O tai reiškia, kad, kaip trumpažanris, - neišpildyta. Stilius man visai fain, tik ta aritmetika neįtikina, galbūt tai buvo sumanymo vinis, prie kurios "prikurptas" visas tekstas, beeet... Labai didelis "bet".
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-07-09 16:50
klimbingupthewalls
tik užuomazgos. talpinčiau nebent į eksperimentų skyrių vardu Šiukšlių dėžė
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-07-09 13:52
Katė Misė
Tema įdomi pasirinkta, bet stilius ajajai...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-07-09 12:11
žiemvakariai
kažkas nepaprasto. jeigu matematiką taip būtų dėstę mokykloje, ech... :)

itin - augaliukai ir voriukai gintarinėse akyse - daili detalė
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą