Rašyk
Eilės (78151)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 17 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







***

Man nerūpėjo ateitis, nes buvau už visus pranašesnis. Mąsčiau kaip Napoleonas - šaltai, griežtai, tiksliai ir neturėjau laiko toms mokslo nesąmonėms. Pasaulio pabaigoje niekam nerūpės kiek diplomų turi ar kiek turtų sukaupei. Aš tenorėjau gyventi: nuotykių ir linksmybių. Gyventi, o ne vaidinti, kad gyvenu. Štai ir viskas.

***

Ir vis dėl to aš esu pasmerktasis, kuriam tenka kęsti liūdesį, vienatvę, ilgesį, ilgas valandas kankintis iš skausmo, nes vis dar neradau žmogaus, kuris mane suprastų. Galiausiai tai nėra taip svarbu, nes gal tas žmogus visai ne žmogus, o kažkas, užrakintas nelaisvės narvelyje ir man teks surasti raktą, kad galėčiau jį išlaisvinti, o jis rastų kelią į mano širdį.
Ieškoti, ieškoti, ieškoti...
2011-07-03 13:33
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 6 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2011-07-14 12:48
Lengvai
taiiip, aš - pasaulio valdovė;D
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-07-10 23:56
Žolininkas
Šiaip buvo toks laikas, kai galvojau, kad rašau puikiai, mano vekėjai originalūs, įdomūs, išgyvenantys ir bandantys spręsti didžiuosius pasaulio klausimus. Užmojai neblogi ar ne? Nekalbėkime apie tai kada ir kaip pakeičiau nuomonę :) Manau, kad rašymas, kaip ir kitos meno formos (fotografija, kinas, skulptūra etc.), reikalauja ne tik talento, bet ir gebėjimo tą talentą tinkamai naudoti. Sėkmės mokantis.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-07-05 16:42
Dovis_ Pa
Taip, as arogantiskas, taip as pasikeles. Taip, man dar reikia iki tobulumo pasikuisti. Bet savo nuomones nekeiciu. manau, kad kuriu kaip kuriu. Kas isplaukia pasamonej at sukuriu. Nesedziu spec. ir nedelioju minciu.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-07-05 16:42
Dovis_ Pa
Taip, as arogantiskas, taip as pasikeles. Taip, man dar reikia iki tobulumo pasikuisti. Bet savo nuomones nekeiciu. manau, kad kuriu kaip kuriu. Kas isplaukia pasamonej at sukuriu. Nesedziu spec. ir nedelioju minciu.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-07-05 15:24
Katė Misė
Tu esu tik 17 metų - dar labai jaunas! Manau, šaunu, kad išvis bandai kurti - nebijok kritikos. Žinok, iš pradžių išeina pššš..., po to vėl geriau, po to vėl... :) Juk nesi koks persenęs diedas, kuris tik tiek sugeba parašyt, čia tik pradžia - atsispirk ir šok :), tik stenkis atsižvelgt i komentarus, vien už pagyras joks rašytojas žymiu netapo.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-07-05 07:06
Svoloč
Kas liūdniausia, kad visa tai nėra originalu, net ir pavadinimas. Bet jeigu bus tūkstantis ir daugiau ir jie pranoks šias nuotrupas originalumu ir minties gilumu, tai bus galima atleisti šioms dviem nesužibėjusiom pastraipom už lėkštumą.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-07-04 23:55
Katė Misė
Tiesiog pabandykite visa tai labiau išplėtoti, motyvuoti, kad žmonės suprastų jus. Kartais turime genialią idėją, bet nėra lengva ją perteikt...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-07-04 23:07
Gija_
Dovepasl, Jus skaito, komentuoja , o štai Jūs taip taškotės didybe. Kažkaip nesižiūri. Ar komentarui parašyti privalu būti literatūros žinovu? Vargu. Už tai, ką galvoji atsiprašyti nereikia.
Pritarsiu visgi Gaisvai. Po pirmų trijų žvaigždučių išrašyta mintis lyg ir kėlė apetitą, bet jau atleiskit, po sekančių trijų žvaigždučių patiektą tekstą įsidėjus į burną norėjosi išspjauti. Kodėl gi? Nes viskas taip... skysta - kramtyti nelieką ką, tekstas tik vėliasi tarp dantų.
Nenoriu versti Jūsų nuo sosto, sėdėkite, tik beskaičiuodamas pavydinčius pabandykite sukalkuliuoti, kiek atsirastų galinčių parašyti taip pat kaip ir Jūs, jei gyvenime yra perskaitę vieną kitą knygelytę. Kiek priskaičiavote? Teisingai, velniškai daug.
Nesipiktinkite, o bandykite nekartoti, kas jau tiek ir tiek atkartota :)
Piktinatės vistiek? Tai stveriu liniuotę, "mieruosiu" kiek bambos nugraužė (pavydas).
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-07-04 21:49
Gaisva
Tai tik pasiteisinimai. Tekstas prastas. Balai, manau, irgi savo pasako.
O kodėl turėčiau rašyti vien dėl jūsų, kad kažką įrodinėčiau? Ne, kūryba to nenusipelno :-)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-07-04 21:33
Dovis_ Pa
Gaisva, manau esate neoriginali ir manes nesuprasite. Tai nuotrupos iš visų (tūkstančio), o gal daugiau pasmerktojo užrašų, kurie byloja apie jo mąstymą, įsitikinimus. Tai mano sukurtas herojus, kuris savaip suvokia pasaulį ir visa, kas sukasi aplink jį. Tai tebuvo dvi ištraukos. Bus ir daugiau. O jeigu manote, kad tai blevyzgos, vadinasi rašiau labai tikroviškai, nes jūs visiškai teisi. Tai banalu, susaldinta, bet akivaizdu, nenusaldinta ir nesugadinta. Mokate geriau? Duokite pavyzdziu, kuriu nematau jusu kuryboje. O uz pavyda dekui.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-07-04 17:50
Gaisva
Pati pradžia, įžanga buvo kažką žadanti, bet paskui... Viskas taip subanalinta, nusaldinta iki paukštelių narvelyje, kad net koktu skaityti.
Ir apskritai, kokių tikitės komentarų ir skaitytojų reakcijos iš tokio trumpo teksto, kūriniu net liežuvis neapsiverčia vadint?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-07-04 03:06
ArKlys
Oho, gal pasmerktam  princui reiketu žirgo, nes anas manyje vis dar slepiasi. Galėčiau perleist už praeinama kaina ;).
Sruoga, gal ir gražiai, bet koks ten grožis be gyvenimo pilnatves, taip sakant. Čia gi  problema didžiausioji lyrinio herojaus.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-07-03 17:54
Dark feather
Labai gražiai. :))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą