Rašyk
Eilės (78167)
Fantastika (2307)
Esė (1555)
Proza (10914)
Vaikams (2717)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 14 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







- ... antras aukštas, antraaaaas - rėkė moteris - girdi? antraaaas aukštaaaas! laukiu valandą jau! - telefonas paskendo stambiose krūtyse, nemažas antsvoris tiesiog traukė atgalios, laiptinės turėklai nemaloniai lipo prie delnų ir pilni paketai pigaus maisto tiesiog plėšė mažus storus pirštukus iš rankų... prakaitas žliaugė sprandu ir rodės širdis iššoks lauk nuo įtampos ir nuovargio.
- uh. valkata... - atsilenkė visu stoviu moteris, pagaliau pasiekusi antro aukšto aikštelę. Telefone žemu balsu kažkas kažką kalbėjo. Moteris pabandė pasiekti jį bet nepavyko. Vidurinės juodo metalo durys, vos metro aukštyje akutė kaip ir skambutis nepatogiai žemai. Užgulė visu delnu... - Vaaaaleee kurčiavište tuuuu!!!
Užraktas tarkštelėjo ir pasitiko apsigobusi paplyšusiu nešvariu chalatu tokio pat stambaus sudėjimo bet aiškiai neįgali mažo ūgio ir asimetriškų veido bruožų mergina. Paėmė paketus, mineralinio vandens talpas ir kaltai nerišliai tarusi „atleis mama buvau voniooooj“ paskendo tamsiame prieškambaryje.
- gyvate tu. į kapus mane nuvarysi... - drėbtelėjo moteris pavymui ir sunkiai atsidususi taip pat ištirpo tamsoje.
Laukujės durys ilgai buvo pusiau pravertos.
2011-05-26 21:29
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 3 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2011-05-30 12:17
pilkė_
Aha, pritariu Auga Viskas, kažin, ar įmanoma nuspėti, kas veikėjui yra nemalonu; jei taip, reikėtų visai iš  kito kampo pasakoti, tas pats su pigiu maistu - pasakotojas lyg ir prilaiko atstumą, todėl vargu ar būtų įlindęs į tos tetutės krepšį. Čia tiktų spėjimas?
Įspūdis yra, tekstuko kalba ritminga, vaizdas ryškus. Dar truputį "apdirbus" tekstą, šį tą prilipdžius, galėtų būti ir kūrinėlis toks - kodėl ne?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-05-29 23:33
Viliutė
Labai nedaug papasakota.Tik kaip įėjo į kambarį ir viskas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-05-27 16:09
augaviskas
pastebėjimas dėl pirmo sakinio: „laiptinės turėklai nemaloniai lipo prie delnų“ - neaišku, prie kieno delnų lipo, ir kas čia yra subjektas ar pasakotojas
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-05-27 13:06
Mute
Pastebėjimas iš šalies.Taiklu:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą