Rašyk
Eilės (78159)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 9 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







         Šššurrrrr..... šššurrrr............. švelniai šiurenantis pievoje ilgakotes smilgas lengvas vėjelis plaiksto apie kojas vos perregimą vasarinės suknutės sijoną, vis taikydamas užgriebti nerūpestingai nusviestos galugalvyje aguonžiedžiais puoštos skrybėlaitės kraštelį. Užmesta koja Ji palengva linguoja į taktą niūniuojamai melodijai ir svajingomis akimis gano žydro dangaus raitytus mažus-tarsi avies vaikučius- debesėlius. Žalsvai pilkšvos dangaus baroniukų piemenaitės lėtai slepiasi po juodomis ilgomis blakstienomis, o įsprausta tarp liaunų ilgų pirštų smilga vis dažniau nepataiko į taktą Doe Dassin \\\\\\\\\\\\“jei Tavęs nebūūūtų, sakyk dėl ko-gyventi man? .... išgalvočiau Tave ..... na na na ...... m-m-m-m-m-m-mm................... \\\\\\\\\\\\“; laikanti garbanotųjų skaičiuoklę ranka minkštai nusvyra pridengdama užsnūdusias piemenaites... .


*****
        Šviesūs,   liepžiedžių medaus spalvos  Jo plaukai, kedenami užklystančio į garlaivio galugalį ir po pastoge smagiai beprasisukančio vakario, vis neklusniai krito ant klaidžiojančių rudų,   bandančių Jos žvilgsnį sugauti, akių. Virptelėjęs stilingos nosies galiukas, nežymus avietėmis tebekvepiančių jusliųjų tvinksėjimas plykstelėjusiu raudoniu išdavė, jog žalsvai pilkosios bėglės buvo pričiuptos. Įsmeigtos  klajoklės nebyliai laukė ... .
     -Rūta, -tarstelėjo Ji ištraukdama iš Jo gana tvirtai suspausto delno švelniomis  pagalvėlėmis užsibaigiančius pirštus. Rudosios prisimerkė tarsi būtų sumanę žaismingai nuslėpti nuostabą ir staigiu mirksniu atsiplėšė sustingdamos ties ratiluotame vandenyje pro šalį praplaukiančių ir krante žaliomis šakomis mojančių medžių atspindžiais.


*****
        ... Ji godžiai gaudė, ne - tiesiog ryte rijo kiekvieną Jo ištartą švelnų žodį, pajusdama juo išsakytą  prasmę savo blyškios odos centimetriniais lopinėliais. Pakilusi vyriška ranka lėtai panardino virpančius pirštus šviesių sruogų gauson. Atsiskyrėlis nykštys kutenančiu  link skruostikaulio slystelėjimu paskatino išplėstas žalsvai pikšvąsias prisimerkti. Pastarosios jau gardžiavosi salsvu artumos nujautimu prieš nutūpiant  aksominiam Jo minkštų šiltų jusliųjų  prisilietimui. Alsuojanti beatsirandančiu maloniu nerimu minkštųjų kelionė tęsėsi ...
         Tarsi to paties vakario stumtelėta, Ji stipriai glustelėjo prie tvirto kūno ir įsitvėrė plonais pirštais į Jo  pečius. Tai - Tu, Tuuu - tas, ... kurio t-a-i-p laukiau ... . Žaibu plykstelėjęs suvokimas giliai smigtelėjo, pažadindamas kurčioje tyloje tūnojusią aistrą.


2011-05-26 08:44
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 9 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2011-06-13 11:06
augaviskas
Šiame kūrinuke nelogiškumų neaptikau, vienintelis netikslumas - dainininko vardas Joe, ne Doe. Pirmą dieną skaitydamas dar sunkiai galėjau sugaudyt, kurio veikėjo kokios akys, kokie plaukai, kas yra garbanotosios, kas skaičiuoklė ir kas piemenaitės. Antrą dieną viskas tarsi savaime susidėliojo į vietas :)
II dalyje sukurtas vaizdas yra aiškiausias: pamačiau sceną garlaivyje. III dalyje gal ir nekenktų nupiešti keletą aplinkos štrichų. I dalyje vaizdas nevisiškai aiškus - kažkodėl pamaniau, kad herojė guli ar sėdi lovoje, kuri pastatyta pievoje. Galbūt to ir užtenka, ypač moterims, kurios vasarą nuolat deginasi pievose :)
Diskusijoje palaikyčiau Lengvai nuojautą, tik patikslinčiau, kad konstravimas, būdvardžių sudėtingumas ir retumas man nekrenta į akis, labiau neramina pats perkrovimas būdvardžiais. Tiesiog jų čia daugoka daugelyje sakinių. Galbūt išeitis būtų trumpinti sakinius ir pastraipas, leist skaitytojui daugiau atsikvėpt po kiekvienos minties. Nes toks tekstas nepasiruošusius suvokimo ekvilibristikos pratimams gali priversti pasijust nepatogiai arba sukelti atstūmimo reakciją.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-06-02 10:39
Akvilia
Lengvailinkiu sėkmės sulaukiant;]

Ačiū ačiū! Lėtai, tačiau visvien ... kada ... nors ... ateis. Tikiuosi. :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-06-02 10:32
Lengvai
linkiu sėkmės sulaukiant;]
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-06-02 08:52
Akvilia
LengvaiO kodėl teigiamte, kad įprasti žodžiai visiems pabodę? Nesupraskit manęs klaidingai, aš jūsų nepuolu, tad nereikia teisintis, mano nuomonė - tėra maniškė;] Jūs geriau rašykit, rašykit, na o aš komentuosiu, matyt=]

O aš ir   n e s i t e i s i n u. Puolimo nejaučiu. Rašysiu rašysiu, tik įkvėpimo laukiu. Dantukus pasigaląskite :D ir laukite, kuomet galėsite komentuoti ;).
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-06-01 23:44
Lengvai
O kodėl teigiamte, kad įprasti žodžiai visiems pabodę?
Nesupraskit manęs klaidingai, aš jūsų nepuolu, tad nereikia teisintis, mano nuomonė - tėra maniškė;]
Jūs geriau rašykit, rašykit, na o aš komentuosiu, matyt=]
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-06-01 15:12
Šššerchaninė Šššecherezada
Šššurrrrr...šššurrrr....šiuokart Omnia vėl aukštielnikas nuo jūsų..ho ho..kam tada gyventi..ou yets ir aha.
AAA..tia tokie plaukai jo??! Tsakėts, dapar ats auktstielnikats! antroje dalyje, taip. O Omnia pirmoje, taip. A...akyts...na akyts galėjo pūti ir kitots...taip...kaip tia taip? ..tia nelapai derinatsi...pet tiek to.
Trecioje dalyje apu nuokautuoti! Taip.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-05-28 09:02
Akvilia
Taip, tai sukonstruotas mechanizmas. Atskiros dalys, kurių kiekvieną galima pavadinti vienu žodžiu.

Kodėl turėčiau vartoti visiems pabodusį žodį, jeigu galima ir kitaip?

Lūpos yra lūpos, tačiau jos juslios. Šis žodis man pasako daugiau...

Galima parašyti žodį švelniai, tuo ir baigsis. Ar pajusite tai, perskaičiusi (-ęs) tą vieną žodį? (Pasakyti- parodyti- leisti pajusti- pajausti).

PS. Atvirai, man pačiai kliūva kai kurios vietos. Dažniausiai  kitos, nei skaitytojui ir vertintojui. Jeigu taisyčiau, neliktų nieko. Rašymas, kaip ir gyvenimas, nėra ir nebus srauniai tekanti (anot Jūsų - plaukianti) upė. Malonu, kad skaitote. Siūlyčiau likusį "Ilgesį" perskaityti ir būtinai paklausyti to paminėto V dalyje muzikinio kūrinio.


LengvaiO man atrodo truputį persižaista. Toks  jausmas, kad teksto rašymas nebuvo srauniai plaukianti upė, o sukonstruotas mechanizmas: kaip įmantriau pakeisti vieną ar kitą žodį, kokį dar būdvardį prilipinti, etc. Nesakau, kad visas tekstas toks - bet vietomis skaitant apėmė toks jausmas.



LengvaiO man atrodo truputį persižaista. Toks  jausmas, kad teksto rašymas nebuvo srauniai plaukianti upė, o sukonstruotas mechanizmas: kaip įmantriau pakeisti vieną ar kitą žodį, kokį dar būdvardį prilipinti, etc. Nesakau, kad visas tekstas toks - bet vietomis skaitant apėmė toks jausmas.

Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-05-28 00:00
Lengvai
O man atrodo truputį persižaista. Toks  jausmas, kad teksto rašymas nebuvo srauniai plaukianti upė, o sukonstruotas mechanizmas: kaip įmantriau pakeisti vieną ar kitą žodį, kokį dar būdvardį prilipinti, etc. Nesakau, kad visas tekstas toks - bet vietomis skaitant apėmė toks jausmas.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-05-27 09:43
Akvilia
pilkė_Gražus tekstukas, nors vietomis man dar pinasi letenos, kaip einant per žolę. Tenai, kur dėl estetikos prasmė nuslysta žemyn. Žodžiu, gerai, bet gali būti ir dar geriau :))


Ačiū. Kurioje vietoje prasmė nuslysta žemyn dėl estetikos?  Kartais tas geriau yra gero priešas :). Kartais.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-05-26 16:37
pilkė_


Gražus tekstukas, nors vietomis man dar pinasi letenos, kaip einant per žolę. Tenai, kur dėl estetikos prasmė nuslysta žemyn. Žodžiu, gerai, bet gali būti ir dar geriau :))
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-05-26 11:27
bananu_respublika
Čia įžvelgiu tam tikros paskirties žanrą ir autorei duota jame žaisti.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą