Rašyk
Eilės (78093)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 16 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







–  Ciao, bella! – Nuaidi pustuštėje stotyje balsas, kurio pusėn bijau atsisukti.
               
Bella. Kur gi ne. Su dviem didžiuliais lagaminais, akiniais bei piktoka veido išraiška turbūt tikra gražuolė. Greičiau greičiau iš čia, kol tik dar gražesne netapau. Kodėl pradžia negalėtų būti kaip įsimylėjimas, kai viskas perdėtai žavu?..
Mane užklumpa jausmas, kad peršokau pirmuosius tris draugystės metus ir dabar vyksta skyrybos. Namo jau netekau, žiūrėsim, kaip bus su likusiu turtu...

– Ne ne, lagaminus pasinešiu pati, ačiū! Ačiū!
– Nagi, gražuole, aš tau galiu padėti.
– Ne, ačiū!
– Man nesunku, mieloji.
– Ačiū, ne, man nereikia jūsų pagalbos. – Neatsisukdama spartinu žingnį.
– Stronza! * – Nuaidi koridoriumi balsas, atsimušdamas į purvinas sienas ir pakampėse išsibarsčiusius purvinus stoties gyventojus.

Atsikertu tik mintyse ir toliau Vilnietišku žingsniu žygiuoju link išėjimo sau priekaištaudama, kad vertėjo pasisamdyti geresnį advokatą...  Bet turtą išsaugojau, tai jau pirmas žingsnelis savęs pasitikėjimo link.


* * *

Nors sausakimšame bare pro per garsią muziką ir įvairiakalbių žmonių šurmulį mano balsas sudėtingai randa kelią iki susidomėjusio tamsiaakio ausies, per daug tuo nesirūpinu. Jis iš tiesų neklausia, o aš iš tiesų neatsakau.

* * *


*it. šnek. kalb. bjaurybė, šlykštynė.
2011-05-04 10:08
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 1 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2011-05-08 21:17
Eglė Gėlių Dukra
"Jis iš tiesų neklausia, o aš iš tiesų neatsakau." kaip taikliai ir pažįstamai! :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą