Rašyk
Eilės (78093)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 20 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Aš nežinau kiek taip galima dar... tai nepakenčiama! Atsikeliu ryte, pirma mintis galvoje, TU. Pasuku galvą pažiūrėti ar tavęs nėra (na žinok tavęs ten niekada nėra). Todėl rytas prasideda su nerimu širdelėje, kad ten tavęs ir nebus... dušas, pusryčiai galvoju, kaip tave pasiekti, ar tiesa ką tu sakai, kaip atrodys mūsų pusryčiai. Ar žinosiu ką tau pasakyti, ar mokėsiu tave turėti, bet ar turėsiu? Vėl nerimas ir paskutinis kąsnis bulkos nueina karčiai ir neskaniai. Užgeriu pienu, nusispjaut, svarbu, kad turi ką mylėti. Padaręs gerą išvada prisimenu, kad negalima rūpintis dėl to ko dar nėra, galvosiu kai tave turėsiu. Užsimetu striukę einu lauk. Lauke šilta, malonu... Ehh, kad dabar kas tavo ranką man paduotų, laikyčiau suspaudęs, ar to tau užtektų? Vėl nerimas pašol na...!!! Va, matau porelė, gražu. Sėdi ant suoliuko abu, aš einu greta. Grynai kaip man dabar, tu su juo, o aš vaikštau. Kažkur, greta... Nepavydėk tik! Čia tu svetimas, paršas, ko lendi??? Tai, kad myliu... Ar tikrai??? Na... Po galais, vos po mašina nepalindau, sumauti šviesoforai! Ramiai, ramiai, žiūrėk kur eini.
Sėdi darbe ir nervingai trepsi kojyte, pamatysiu tave šiandien ar ne? O kaip norėčiau, gal pakviest kur? O sutiksi ar ne? O jai sutiksi tai ką tai reikš? O jai nesutiksi??? Tragedija! Ir taip visą dieną! Nešu dokumentus, matau tave greta, spaudžiu prie savęs, einu pietaut, pats glaudžiuosi prie tavęs, dedu galvą tau ant kelių, trinuosi švelnias tavo kojas ir vėl pakilęs bučiuoju į tas saldžias, saldžias lūpas. Jau nežinau kaip turėčiau tave apkabinti, kad man tavęs būtų gana. O, jau po pietų. Nekantriai numetu apatinuką ir godžiai bučiuoju nuoga tavo krūtinę... PO GALAIS!!! Žiūrėk kur važiuoji!!! Rėkia kolega keleivio vietoje, aplink pypina mašinos... Tu kur skrajoji??? Na taip, imsiu ir papasakosiu tau, šypsausi ironiškai. Ir nėra čia ko pykt, sveikas? Va ir džiaukis.
Regis mačiau tave akies kampučiu, sėdžiu ir suku mintyse tą akimirką. Įdomu ar tame žvilgsnyje matau simpatijos, gal man tik atrodo. Jo šimtas procentų meilės buvo tame žvilgsnyje! Ar tikrai? Nesu tikras... bet bučiavomės dar praeitą savaitę, pati mane užpuoliai, apkabinai net širdelę suspaudė, bučiavai skruostus, lūpas... Taaaip ką aš čia turėjau padaryti? Ah taip darbo pabaiga. Matai??? Tu man dirbti trukdai!!!
Po darbo skubu namo, nusikaliau, eina sau. Su draugu perbėgam kelis kilometrus vingio parku. Pagaliau po dienos minčių audros, viskas nurimo ir atsistojo į savo vietas. Pro akis šmėžuoja pavasarinis parkas, niekur nereikia skubėti, niekas nėra labai svarbu, viską spėsiu ir padarysiu, su tavim ir viskas bus gerai. Dušas, ramybė. Jau dvidešimt minučių jokių skubotų minčių apie tave. Net keista po visos dienos... Ar tai reiškia, kad tavęs ne mylių??? Bet jai myli tai turi iš proto eiti visą laiką? Ne? O dieve mano ar aš apgaudinėju tave ir save??? Ar aš normalus??? Ne, ne, taip negerai. Jai jos nemyli reikia atstoti, bet taip nesinori. Žinai ką? Rytas už vakarą protingesnis, ryt viskas bus aiškiau. 23. 00 padedu galvą ir susmingu pagalvėje. Ryt... viskas.. bus gerai... sučepsiu prieš miegą.
Aplinkui šviesu ir šilta, mane pažadina švelniausias bučinys kokį tik esu patyręs. Dar neatsimerkiu, bet žinau, kad ten esi tu. Tu sėdi ant manęs su balta palaidine. Dieve kaip gera. TRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR suskamba žadintuvas, aplinkui visai nešilta ir ne šviesu. Šešios ryto, ar tu greta???

Aha, būsi tu greta...

2011-05-02 13:16
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 5 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2011-05-19 23:18
Lengvai
viena vertus - toks dienoraštinis, kita vertus - palyginus su tuntu dešimtsakininių tai čia praktiškai ohoho, kaip gerai=D
bet klaidos truputį erzino, kai kur nelabai supratau, kas norėta pasakyti...
nors esmė lieka ta pati - visai nieko;]
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-05-10 13:39
VIKA SORRY
Tiesiog..PUIKU.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2011-05-05 08:05
Jakof
:D
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2011-05-04 22:21
Svoloč
Laukinė obelis kaldama kuolą pati įvelia klaidų: "kalbinų nelogiškumų" ir "dėja", kurią paskui pati pataisė. Bet vis tiek - faktas, kad kaltindamas kitą dėl klaidų, pats jų NEGALI daryti, kitaip tie kaltinimai cukraus gabalėlio neverti.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-05-04 08:12
Jakof
Laiku apsidžiaugiau :))
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-05-03 11:16
Laukinė Obelis
*deja
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2011-05-03 10:59
Laukinė Obelis
Rašyčiau du, bet klaidos taip suerzino, kad rašau kuolą. Dėja...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2011-05-03 10:58
Laukinė Obelis
Kaip tokiame ganėtinai trumpame tekstuke velniškai daug rašybos ir skyrybos klaidų. Net ir patį geriausią tekstą tokia klaidų gausa sumenkintų. Nevykusi, sunkiai paaiškinama skyryba ypatingai vargina skaitytoją.
Taip pat ir kalbinų nelogiškumų esama, pvz.: "Sėdi ant suoliuko abu, aš einu greta." - Eiti šalia sėdinčiųjų neįmanoma.

Vietomis gan netašytas kalbėjimas, per staigi pradžia. Kita vertus - neblogai perteikta individo būsena. Turbūt panašiai ir kalbamės su savimi, tokią būseną išgyvendami. Tik reikėtų iškelti sau klausimą, ar literatūros kūriniui to pakanka.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-05-03 10:38
Jakof
Malonu, kad patiko :)))
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-05-03 08:15
Svoloč
Lengvas išprotėjimas ir visai gerai parašytas.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-05-03 00:15
negative
Smagus absurdas, truly.
Pykina tos kojytės, rankytės, gėlytės ir kitos bereikšmės, mažybinės teksto adatos, juokina "pašol na" , "eina sau" ir panašūs išsireiškimai.
Žinoma, didelės istorijos čia nėra. Menkutė, sarkastiška, nuoširdi, juokinga (o gal tik man), su gramatinėmis klaidomis (daugiau nei keliomis) istorijytė , kuri prieš miegą it Naujojo Amžiaus pasaka visai nieko susiskaitė.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą