Rašyk
Eilės (78095)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 15 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Marsėnai Marse gyvena pertekę turtais, nors ten neauga jokie augalai ir nesiveisia gyvūnai, marsėnai turi begales aukso, platinos ir deimantų. Kasa jie valgomajį molį, lipdo iš jo šašlykus, meduolius, vinioja makaronus ir viską verda auksiniuose katiluose. Marse turtas matuojamas valgomojo molio kiekiu.
Veneroje gyvena daug moterų ir labai mažai vyrų. Veneriėtės augina vorus iš kurių sumegztų tinklų verpia siūlus ir mezga drapanas. Veneroje ne tiek svarbu pavalgyti, kiek pasipuošti. Valgo veneriėtės vorų kiaušinių trynius ir medžioja venerienus.
Veneroje turtas matuojamas-drapanų kiekiu ir sumedžiotų vyrų skaičiumi.
Saturnę gyvena karuselininkai. Saturniečių vaikai gimsta linksmuosiuose kalneliuose, darbo biržos kabinetai sukasi Velnio rate, o patys saturniečiai gyvena juoko kambariuose. Saturniečiai maitinasi cukraus vata ir spragintais kukurūzais, o turtas ten matuojamas-atrakcionų bilietais ir kontramarkėmis.
Mėnulyje mėnulėnai užsiiminėja špionažu. Viskas Mėnulyje uždrausta ir viskas nematoma. Vos tik gimęs mėnulėnas iš karto baudžiamas mirties bausme, kad neištartu žodžio -mama. Mama-Mėnulyje uždrausta. Mėnulėnai nevalgo nieko, nes valgyti Mėnulyje uždrausta.
Turtas Mėnulyje uždraustas, uždraudus matavimo vienetus.
Žemėje gyvena žemėnai. Žemėnai turi viską. Žemėnams visada visko neužtenka. Žemėnai valgo viską ir naudojasi viskuo. Neužtekdami visko, žemėnai dairosi į Marsą, Venerą, Saturną ir netgi prie Žemės visko- jie ketiną pripliusuoti Mėnulio nieką.
Žemėje turtas matuojamas-visko turėjimo kiekiu.

Inventorizaciją atliko-audito kompanija UAB „Štuka&one night group“
2011-03-02 11:39
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 11 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2011-03-08 19:35
Damastas
Jei kam panasu, kad cia vaikams,  tas iki siol turetu isivaizduoti, kad 'Mazasis princas' vaikiskas kurinelis.
Bandymas i ta puse, bet, zinoma, neilenktas i placiosioms masems priimtina forma, nenugludintas, neisgyventas, neisskaudetas..
Cia tokia lengva pankavimo forma, greitai praeina, daznai neskausmingai.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-03-04 22:50
Dvasių Vedlė
Man patiko :) Šmaikščiai perteikta žmogaus esmė.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-03-04 16:53
Juozas Staputis
Puikus kūrinys,bet jis tikrai (mano galva) fantastinis.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-03-03 10:37
jazusmarija
Teisybė visada išlieka teisybę,kokiam skyrelyje ji bebūtu uždaryta,ar kokiom spalvom būtu nuspalvinta
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-03-02 18:28
Aurimaz
Man tai atrodo, kad čia kūrinys fantastinis. Neįprastas, bet fantastinis. Aišku, tiktų ir į skyrelį "vaikams", bet čia jau skonio reikalas.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-03-02 15:15
St Sebastianas
Jei teisingai viską supratau, autorius tikrai gali rimtai argumentuoti kodėl šis kūrinys yra fantastinis? Kitaip kūrinys bus perkeltas į kitą skyrelį. 
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-03-02 14:27
jazusmarija
oksimoromataronas???
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-03-02 14:23
nekalto_kūrybos_prasidėjimo_avis
Astrologinės žinios, beje, yra oksimoronas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-03-02 14:22
St Boleslof
Turiu šiek tiek astrologinių žinių, taigi kai kur kūrinyje apie planetas nenorėjau sutikti, bet nusprendžiau įsijausti į kūrinį ir pamatyti, kas juo norėta pasakyti. Šiaip labai gerai parodytas Žemiečių kvailumas. Apie stilistiką, bei pateikimo būdą nieko nesakysiu, nes manau, kad žmogus turi teisę rašyti kaip ir ką jis nori. O bukapročiai, kurie suvokia tekstą kaip stiliaus, gramatikos struktūrą, teįrodo, kad jie dėmesį kreipia tik į formą, turiniui, bei autoriui likdami akli. Jų gebėjimas skaityti apribotas senų patirčių, senų taisyklių.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (3)
Blogas komentaras Rodyti?
2011-03-02 12:08
nekalto_kūrybos_prasidėjimo_avis
Kaip lengva tapti kūrėju. Kaip parasta. Ir kaip malonu. Tarsi rėžtum sienoje, ir būtų akmens amžius, ir juste justum, kaip ilgai ir prasmingai tai išliks, ir kaip žavėsis palikuonių palikuonių palikuonys.

Ne kiekvienas darymas po savimi yra srovė, rašė klasikas. Ir šią mintį tikrai galima tęsti.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą