Rašyk
Eilės (78157)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 10 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Aš galėčiau klykti, drąskytis, plėšytis drabužius nuo savęs. Aš galėčiau su niekuo nesišnekėti, būti neįtikėtinai dramatiškas ir rašyti ilgesingą dienoraštį. Galėčiau verkti amžinybę, raudoti, kol sudegs akys ir sprogs galva. Merdėti iš bado, nemigos ir kančios. Galėčiau dingti iš kitų gyvenimo, keikti idiotus, nekęsti savęs ir žalotis. Galėčiau įsilieti į kokią fanatikų sektą, garbinti į žemę negrįšiančius dievus ir valgyti išdavikų, kuriuos pats nužudyčiau, kūnus. Galėčiau išmokti visus Bacho kūrinius mintinai ar padaryti krūvą Piazzollos aranžuočių. Galėčiau gerti skylėse ir vemti viešumoje, ar kaip kunigaikštis Pilies gatvėje šūkauti apie Ameriką. Arba galėčiau perskaityti visus garsiausius filosofinius veikalus ir turėti vieną draugą. Dar galėčiau susirasti žmoną rašytoją, kuri baigtų savo gyvenimą svižudybe. Bet aš to nedarau. Už viską tegaunu mažo formato lapelį:,, Apgailestauju, esate beprotis”. Daktarė trinkteli durimis, o aš kaip visada susikūprinęs ir išvargęs. Aš irgi apgailestauju.
2010-12-13 20:38
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 5 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2010-12-14 13:11
tictac_it
gerai ... mažu formatu :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-12-13 20:51
Nu_
Nu_
tokiu formatu kiek ismanau ner...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-12-13 20:42
BAIBA
apgailestauju...:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą