Rašyk
Eilės (78156)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 4 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Kai rudenio vakaras skverbėsi į gatvės žibintų šviesas ir, rodos, paskutiniai šalto lietaus lašai pabiro ant gatvių grindinio, aš įkvėpiau tylos ir pravėriau praeities šydą...
Krito lapai... Medžiai it pasiklydę žmonės sukaustyti rudenio rūko snudūriavo žiemos miegu... Tolumoj tyliai geso saulė... Vienišas, netekęs savo pasaulio, netekęs žmogus savo jausmų, savo dabarties ir ateities klaidžiojo po beprasmiškai snaudžiančią vakaro tylą... Tai buvau aš...
Pro savo kambario langą aš mačiau tūkstančius žmonių, tūkstančius suvaidintų, o gal ir ne, jų gyvenimų... Mačiau, kaip jie susitinka, kaip šypsosi, verkia... Rodos, taip vos vos girdimai, taip netikėtai, žmonės atsisveikino su tais, kuriuos mylėjo, o gal tebemylėjo... Mačiau, kaip pavasari sprogo pirmieji medžių pumpurai, sodri spalva palengva brovėsi į mišką, ir girdėjau, kaip vasarėjant lakštingalos balsas užmigdydavo vakaro tylą... Ko nerimo širdis? Ko virpėjo rankos ir akys žvelgė į spengiančią kambario tylą?
Tikėjau, gal kvailai, gal naiviai, kad ateisi, kad sugriausi tas sienas, kurios skyrė mus, savo akim sunaikinsi nakties tamsą ir įneši žiupsnį šviesos..
Beatodairiškas gyvenimo vingis užpūstė praeities prisiminimus. Gyvenu. Tikiu. Galbūt kada nors, gal net rytoj, aš pamatysiu tave. Tarp tūkstančio žmonių, tarp gausybės veidų ir neatrastų pasaulių, per savo kambario langą aš pamatysiu būtent tave. Būtent tave...
2010-11-21 21:06
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 5 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2010-12-14 09:49
White Raven
O man, rodos, visai neblogai, tik per daug daugtaškių... Kai kur tinka, bet ne visur. Mintis nebloga.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-11-25 18:16
Svoloč
Vis gi tai nėra išbaigtas apsakymas su veikėjų pristatymu, pagrindiniu įvykiu, atomazga ir efektinga pabaiga. Pripažinkim, kad šiek tiek pritrūko, a?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-11-23 08:09
Dvasių Vedlė
Dienoraštis.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-11-23 01:34
Avoir
Daugtaškiai  tikrai nėra skirti beviltiškumui išreikšti. Abejoju, ar tavo tekstui jie duoda kažką naudingo.
Nesuvaldyti jausmai. Jų daug, jie kunkuliuoja, tačiau norint nepaskęsti ir nesuprimityvinti, reikia dozuoti.
Jeigu esi jaunas, neseniai pradėjai rašyti, manau, jog jei iš tiesų jauti poreikį, rašysi ir išreikši save neblogai. Sėkmės.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-11-21 22:04
krūms
daugtaškis nėra vartojamas intonacijai nurodyti. Ir išvis daugtaškiai gadina ir teksto vaizdą, ir kokybę.
pats tekstas - dienoraštis. Pradžioj lyg ir buvo šio to geresnio, bet galas viską užmušė.
Nereikia seilėtis - tą visi daryt mokam :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą