Rašyk
Eilės (78165)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 17 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







* * *
Įkvėpiau gimęs
Ir kvėpuoju. Įstrigęs,
dėsnyje traukos?..


* * *
Tu myli kilt, aš –
Nesvarumą. Abu mes
valdžioje traukos...


* * *
Kai „aš“ iškvėps tam,
Kad nebeįkvėpt daugiau –
Užges Tamsa...
2010-05-19 14:18
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 7 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2010-06-05 13:41
Aldona Jasienė
Man patiko mintelės:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-05-24 13:11
kotrin
man tai jos nei poezija nepatinka, o pastaba tai stoka žinių; bet moterytė nesiklonuoja, kaip ne kurie, ir dar taip ir išsireiškia, "mano galva"...
tai gi, nepanaši į tamstą.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-05-24 11:12
Eric Draven
my ugly one puikiai pastebėjo, kad trečias jau kažkur gomury užstrigęs, tamsta. jei pati matote, kad dedant pėdas į tolį - nieko gero, tai kam jas dedate? Irnos Labokės pastaba gera, o jūs, kolega, mėgstate užginčyti kitus. tada klausiu: kodėl dedate savo literatūrinį meną čia, jei vistiek imate atsikirtinėti?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-05-20 06:13
taiklu, aktualu ir orginalu...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-05-20 02:07
mx
mx
norėčiau parašyti ką nors gero. Tikrai
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-05-20 00:10
kotrin
Irna Laboke, ar jūs neklystate sakydama, kad, jūsų galva:"...Rytų filosofija būtų įdomesnė ne haiku forma.", ir taip yra iš tikrųjų, kaip pasimąstė jūsų galvoje.
šiaip tai, Japonų meną, (ne tik literatūrinį) ir literatūrinį taip pat, klasikinę poeziją, stipriai veikė BUDIZMAS, kuris Japonijoje išplito 5-6 amžiuje.
budizmas - tai filosofija...; (tarp kitko, tai viena iš priežasčių, kodėl europiečiui sunku suvokti, sugauti, pajausti tą jų poeziją, haiku žanre. čia konkrečiai, kaip jau minėjau, ne haiku (arčiausiai haiku - centrinis, bet irgi ne...)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-05-19 23:51
kotrin
žmoguti, jei nieko nesupratai tai nepostringauk, kad Nirvanoje nėra samsaros, ir kada suvoksi kad samsara yra nirvana, per KAIP? žinojimą, yra taip, tada ir aptiksi savyje tą sąmonės būseną, kurią bandei pavadinti aukščiausiuoju suvokimu, bet net pats nepastebėjai, kad atskyriai samsarą, kaip atskirą nuo tos būsenos dalyką, idant tuštumoje yra viskas, ir pasiekęs suvokimu tą būseną, sąmoningai - o tai reiškia mentale, ne tik jausmiškai (vitale) jos jau nebeprarasi ir taip neišsireikši tikrai:"nirvaną - tai , kiek suprantu, turėtų būti aukščiausias būties suvokimo laipsnis , o samsara - gyvenimiškasis neišmanymas.Taip trumpai - tai visiškos priešingybės .Kai yra viena - nėra kitos ..." samsaroje dar neišgyveni nirvanos būsenos sąmoningai, bet tai nereiškia jog jos nėra, o išgyvendamas nirvanos būseną sąmoningai, samsaros neneigi, tai yra nebematuoji dualizmais. 
čia ne haiku, o tik hokku ...
kiek jūs čia papasakojote apie meilę, tai visai ne į temą.
(neveikiamas traukos dėsnio, nejaus poreikio norėti kilti, arba poreikio jausti nesvarumą, tik traukos dėsnio valdžioje, vienas individas myli "kilti" kitas "tvyroti", nes abu krenta į traukiamą daigtą. Žinai kaip, žemėje tu sveri šešis kartus daugiau, nei mėnulyje, nors tavo kūno masė - tūris ir ten ir ten tie patys - tai traukos valdžioje; vienas myli kilti, ir mokosi skristi, kitas myli nesvarumą, ir mokosi atsiplėšti nuo kūno masės teikiamo pojūčio, nes abu jie traukos valdžioje...) šiek tiek - trumpai, nes tie pokalbiai, nes... skaityk pavadinimą...
čia chokku, filosofinio pobūdžio chokku.
Tu, visada krenti, visada randiesi kritimo būsenoje, (fizinio kūno atžvilgiu, kol jis gyvas ir siela jame) ir kad visada krenti, tai rodo svarstyklių rodėklė, rodydama tavo gyvo kūno svorį, kai tu užsilipi ant jų, kad visada krenti. na jei ne, pastatyk 10 degtukų dėžučių, vertikaliai ant žemės savo žingsnių ilgio intervalu, viena nuo kitos, ir pereik jomis, jų nesutraiškęs; nepereisi, tu traukos dėsnio valdžioje; ir jis tavo tam noriui, nepaklus; trečias chokku, tikrai tau neįkertamas; skaitytojau slapyvardžiu, tictac
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-05-19 23:45
Irna Labokė
bendratis – po "kad" negalima vartoti bendraties...
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-05-19 23:44
Irna Labokė
Daug kalbos kultūros klaidų, viena iš grubiausiųjų – po "kad" bedratis. Rytų filosofija būtų įdomesnė ne haiku forma. Be to, mano galva, iki haiku čia dar šiek tiek trūksta stipresnio stuburiuko kiekvienam iš parašytųjų.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-05-19 23:18
tictac_it
Tegu visiškai subjektyviai , bet sutinku su teta sativa , kad literatūros (t.y. poezijos) mažai čia - sausoki pastebėjimai , ir kiek toloka nuo diskusijos apie nirvaną - tai , kiek suprantu, turėtų būti aukščiausias būties suvokimo laipsnis , o samsara - gyvenimiškasis neišmanymas.Taip trumpai - tai visiškos priešingybės .Kai yra viena - nėra kitos ... Dabar apie pačius "haiku" - pirmame , na jokios paslapties ir jokio jausmo - ir kalbinis netikslumas įstrigęs dėsnyje , gali gal būti "dėsnio įkalintas",  antrame irgi - myli kilt , šiek tiekabejotinas pavartojimas "myli" , mylimas labiau tinka objektui, na tegu - užsiėmimui dar :), o grynam veiksmui- mėgti.Trečias - na pati idėja tokia ... hmm , oksimoronas užges tamsa gal ir stipru - ta prasme - nieko nebeliks, kai nebeliks "aš" , bet ar tai tikrai taip ? Kažin ... Juk be traukos dėsnio dar yra ir energijos tvermės dėsnis :))
Įvertinkite komentarą:
Geras (4) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-05-19 23:08
kotrin
skaitytojau pasivadinęs slapyvardžiu, teta sativa; gal jūs negalvokite už kitą asmenį, ko jam reikia ir ko nereikia, na jau pavyzdžiui vien dėl to, kad galite nesuprasti paprasčiausiai, kad jis tik paaiškina tekstą, atsakydamas už jį, taip, kaip jis yra teksto autorius;
tai gi, jame sakote trūksta literatūros, kokios ? manau jūs norėjote pasakyti, kad jums asmeniškai skaitant tuos tris atskirus tekstukus - trieilius, pritrūko meninių išraiškos priemonių raiškoje; nusiraminkite, tekstas ne lyrinio, o filosofinio pobūdžio, tad fokusuokite savo dėmesį į filosofinį akcentą tekste, taip kaip tai nėra lyrika, kuriai būdinga (mintį išreiškiant) meninės išraiškos priemonės – metaforos su originaliais įvaizdžiais.
vaizdžiai tariant, "neieškokite ant asfalto sliekų, arba valgiaraštyje vinių, ir jų kainos, jų ten nėra..." štai jums literatūriškai pasakyta.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-05-19 22:15
dėdė kurmis
nereikia čia taip ginti tų minčių. kam aišku, tam aišku, tačiau vienaip ar kitaip, trūksta literatūros čia.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-05-19 21:22
kotrin
kada karalius pasakė antilopei, kad jam aukso jau gana – visas auksas virto į molį... (trečias, "kada įkvėps tam, kad nebeįkvėpt daugiau...") o iškvėps kažkada ir jau nebeįkvėps visi, kas gimęs įkvėpė, bet savaime (nesąmoningai...), nes gimė ir įkvėpė...

jis neatkosėtas, tik mintis jums buvo nesuvokiama, gal jau šiek tiek?.. (matote tą "aš" (žodelis kabutėse)) tai gi... Nirvana ir yra Samsara, tai pati Samsara, kol nesuvokta sąmoningai... o jau kai suvokta – Nirvana...(būsena sąmonės)
(žodelyje /tam/, jau iškvėpimas su /ketinimu/...)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-05-19 20:56
mažoji čebūrashka
pirmi du, trecias kazkoks atkosetas
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-05-19 18:18
rašliukas
žodžiai kažkaip neužkabino, bet pati mintis...
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-05-19 15:08
kotrin
matote, pakomentuokite kiekvieną tekstą (1;2;3) visus atskirai, savais žodžiais, jei jums atrodo mintys – vadovėliškos. (ir nepamirškite pavadinimo...)
šiaip jau tai jos mano, kol kvėpuoju po Saule, ant Žemės, kurią veikia taip pat trauka, ir ji Saulės valdžioje...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-05-19 14:59
augaviskas
Mintys aiškios. Turiu omenyje nuojautą, kažką sakančią apie pasirinktus žodžius mintims reikšti: man jie daug labiau vadovėliniai-laikraštiniai-sausi, nei „įkvėpiau, myli, tamsa“.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-05-19 14:45
kotrin
nesąmonė, idant neveikiamas traukos...
(gal trečią atidžiau skaitydamas įkontempliuokite į mintį esančia jame, ir antras paaiškės, ir abejonės kilusios jūsų mąstysenoj, šviesa bus išsklaidytos, skaitytojau, slapyvardžiu "Auga Viskas")
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-05-19 14:37
augaviskas
Gal truputį iškrenta iš konteksto „dėsnyje“ ir „valdžioje“, kitkas patinka.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą