Pelekiskiu Sirse yra ne Pelekiskiu Sirse. Sie kuriniai yra pavogti is Aldonos R., gyvenancios Merkineje, kurybos, paskelbtos vietineje spaudoje. Beje, uz siuos kurinius (bet neisdarkytus, kokie jie yra paskelbti rasyk.lt) Aldona R. gavo III-io laipsnio diploma Rytu Lietuvos literatu konkurse (berods 2008 metais). rasyk.lt puslapyje paskelbtu dzukisku kurineliu "Redagavimo" stilius bei bendravimo maniera su kitais rasanciaisiais, parodo jos buvusio pazistamo, kuris pas Aldona R. atvaziuodavo is Vilniaus, maniera - tipiska savimyla ir "poetu poeto" vizitine kortele. Tad si "pelekiskiu sirse" yra tas pat Juozupukas, kuris pats sau panegirikas rasineja. Iliuzija geros dzukiskos "kurybos" jis pateikia ne savo kuryboje, bet per plagiata...
Tai zinoti Jums geriau dabar, o ne po "meiles" priepuolio "sirsei"...
senatvė jau yra būtis ir esybė?
na senatvę kiekvienas gali vertinti savaip... Manau, viską, visą būtį ar nebūti, visą aplinką, vertybes kikevienas suvokia savaip. O ar teisinga jau pačiam nurodyti, ką žmonės tūrėtų vertinti jūsų eilėse?
Ir: "/.../drįsusių pareikšti nuomones"
drąsos, žmonės, kritikuojant Juozapuką ;D
pakritikavę gausit atpildo, taip, gerbiamas Juozapuk?
Drugeli, kaip jie gali netapti benamiais, kai pakasti po molio sieksniu. Argi tai galima vadinti namais, nebent perkeltine prasme, bet aš jokių prasmių nekėliau.
Jokia realybė, o senatvė, tai pati skaudžiausia realybė ir ji negali būti nei skani, nei neskani. Tai yra ne kažkokios dalies, bet visos žmonijos būtis ir esybė ir tai vertintina vienareikšmiškai, bet neskaninant nuosavais skonio supratimais. Kalbėti reikėtų, tik apie idėjos vaizdavimo lygį, apie poetikos priemonių tinkamumą ir pagrįstumą, įvairių komentatorių, įvairių amžiaus grupių, ir be abejo įvairaus išsilavinimo ir poreikių asmenybių drįsusių pareikšti nuomones. Nors tokia tendencija tinka visų eil. vertinimams.