Rašyk
Eilės (78175)
Fantastika (2307)
Esė (1555)
Proza (10913)
Vaikams (2717)
Slam (74)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 38 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter





Dovis_ Pa Dovis_ Pa

Dienoraštis: bloga diena. Savižudybė

Šis kūrinys matomas tik autoriaus namuose


Šiandien stovėjau ant tilto ir laukiau traukinio - norėjau nusižudyti. Po pusės valandos traukinys neatvažiavo, tad jau ketinau eiti namo. Kaip tik leidausi nuo kalno, perėjau proo tiltuką ir sutikau Justę (labai gera draugė). Ji man padėjo. Aš ją palydėjau iki tilto ir mums perėjus kiton pusėn TRAUKINYS atvažiavo. Mano širdyje kažkas suspurdėjo. Kažkas tarp „taip arba ne“. Nenoriu pamiršt šito jausmo. Justė kažką suriko, bet aš jos negirdėjau. Labiau rūpėjo tas jausmas. Kai širdis dreba, šalia yra brangus žmogus, tu žiūri į jį ir supranti, kad negalėsi to padaryti... Tai truko tik akimirką, bet galvojau, kad ten prastovėjau visą amžinybę... Tada puoliau bėgti, o kai atsisukai (stovėjau saugioje vietoje) traukinys nuvažiavo tolyn... nuvažiavo. Padėkojau likimui, kad tuo metu Justė ten buvo. Taip pat padėkojau ir jai. Nežinau kaip viskas būtų buvę jei ne ji... Ruošiausi grįžti, nusileidau nuo kalno, priėjau tiltelį ir ant sniego išvydau vidutinio dydžio užrašą „myliu!“. Manau tai paaiškina mano situaciją, kaip jaučiuosi.. Jonas... Elka... Tu... Draugai...  aš pastaruoju metu jaučiausi nesaugus, nemylimas, vienišas, bet nė nepagalvojau apie visus žmones, kuriems esu brangus. Tai šeima ir draugai.. Jeigu esu čia, esu kažkam reikalingas. Apsidžiaugiau išvydęs užrašą. Tai lyg Dievo atsakymas į mano maldas. O aš tik noriu būti laimingas... Dar vienas dalykas, dėl kurio nusižudyti negalėjau: tuo metu, prie krūtinės nešiojau pakabuką su velnio galva ir prie to pakabuko prijungtu kryželiu (mediniu, kuris yra nuo mano brolio). Tada supratau - dar nelaikas. O kadangi nenusižudžiau, šiandien prasideda antrasis mano šansas.

2010-02-22 16:54
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 8 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2011-04-18 19:03
Tiffany neskaitant šuns
Paskaityk suomių rašytojo Arto Tapio Paasilinna knygą "Grupinės savižudybės magija". Tikiuosi, kad nebenorėsi žudytis.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-02-23 10:46
Šnekorius
Autoriau, vietoj to, kad rašinėti nesąmones griau kreiptumėtės į jaunimo psicholpginės pagalbos tarnybas. Kuolas
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-02-22 20:18
Aurimaz
Noriu nusižudyt. O gal nenoriu - pasikabinau pakabuką su nuogos mergos nuotrauka ir žinau, kad nei noriu, nei nenoriu. Pravalas... Turbūt reikia nulipti nuo dangoraižio krašto ir pasiieškoti geros draugės Pustytutės - jinai, girdėjau, turi vežančių miltelių, nuo kurių išaiškėja dienos tikslas, prasmė, suskaičiuojami pasiekimų taškai, ekspirijensas ir padaroma automatinė suvestinė.
Pustytutę suradau, miltelių neturėjo. Kapiec - dabar tikrai žudysiuos.

Atvažiavo čiuku čiuku. Vos tik nušokau nuo dvylikto aukšto - iš karto atpūškavo ir sustojo už lygiai trijų metrų. Įnešiau vidun savo sulaužytas kojas ir šonkaulius, konduktorius net nepažvelgė į mane. Tik pastukseno ragais į vairuotojo kabiną ir trūktelėjo garinio švilpuko dirželį. Šis apkurtino griausmingu jaučio riaumojimu.
- Kita stotelė  - pragaras!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-02-22 18:15
Dvasių Vedlė
Beveik kiekvienas sugeba rašyti, bet tikrai ne kiekvienas - kurti.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-02-22 17:50
Dovis_ Pa
: DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-02-22 17:41
Garso Bangos
ne, iš ties, kurti niekas tau neuždraus. tik tikiuosi, kad tavo, tokio tipo kūryba, bus matoma tik tavo namuose. kažkas man galvoj kužda, kad tu nelabai skaitai knygas, bet panašu, kad nori jas rašyti. linkiu skaityti kokybišką literatūrą ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-02-22 17:25
Dovis_ Pa
xD Nesidulkinau. Tai buvo tik niekas.. Paprasti du sakiniai xD Niekam tikę ;DD . 
Antra. Šiandien tikrai ketinau žudytis : D Tai tiesiog išreikšti jausmai. Jei iš tikrųjų patiko, tada smagu.         
Beje - GERBIU SAVE. O jūs galite manyti ką norite, tai mano kūrybą ir aš turiu visas teises ją čia talpinti. Gauti komentarus ir juos priimti. Gal ne?  KURIU ir neaiškinkite man ką daryti.                       
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-02-22 17:12
Svoloč
Kažkaip nesusiveda man: anądien pasidulkinai, norėjai net eilėraštį apie tai parašyti (juk reikšmingas įvykis), šiandien jau ketini žudytis? O gal čia skirtingi lyriniai herojai?
Kaip bebūtų labai geras kūrinys.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-02-22 17:03
Varinė Lapė
Labai atsiprašau komentatorių, jei dar kažko nepataisiau ir nepastebėjau.

Autorius visiškai savęs negerbia. Ir skaitytojo. Gaila.

Kurkite, o ne dienoraščius publikuokite.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą