Rašyk
Eilės (78159)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 16 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







šitą rudenį noris žudyti
tyliai džiūgauti traiškant lapus
sugadint savo silpnąją lytį
kai mėnulis aukštai nekalbus
mest per petį žodžius tarsi niekus
neprasmingus: “ mylėti gana “
slogų šleifą kančių nusidriekusį
nusiplėšt drąsiai tapus nuoga
jokios meilės eilių neskaityti
kol sustos pakelės mašina
ir išveš karščiu krečiantį pyktį
drumsto rudenio vėjo karste
2009-11-19 21:49
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 8 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2009-11-24 13:42
Rėkiantis kalnas

an rodos, - arbatinis perkaito,tik šnypščia  ir vandenį garina. Nė arbatai neliks.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-11-23 22:14
Arbatinukas Vėl
man tai nervus virpina tik tamstos nusišnekėjimų laipsnis :DDD blemba, juokinga viskas čia. kažkokia prikolų kertelė. įdomumai neišpasakyti :D
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-11-23 18:42
Rėkiantis kalnas
Kaip galima vertinti tai,kas buvo neįdomu? O poezija apskritai turi būti įdomi? Ji turi virpinti ir tiek.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-11-23 18:38
Rėkiantis kalnas
O kas jums liepė.Aš poezijos nerašau nei iš reikalo nei be reikalo. Viduje,kai arbatinukas ima švilpti -išjungiu ir išlieju į stiklines,Kiekvienas žosis jame išgyventas per raumenys,odą,juoką ir riksmą.Visada taip.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-11-23 18:02
Arbatinukas Vėl
o, geras, peštynės :DDD man irgi nepatiko. nuobodus. toks lyg iš reikalo išgromuliotas. bet nepykit ant manęs, aš tikrai apie tuos ritmus ir rimus mažai nusimanau. gal čia rimtai formos šedevras, ką aš žinau. man paprasčiausiai buvo neįdomu jį skaityti.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-11-22 01:14
Garso Bangos
norėjau paskaityti eilėraštį, bet rodos ne ten pataikiau... Gyvenkime draugiškai! Eilėraštis geras. Žvaigždučių kiekis šalia jo to nepakeis ;), dėl to nervintis neverta. Ačiū, kad pasidalinot.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-11-22 00:13
lyris
patiko šis personifikacija:"kai mėnulis aukštai nekalbus ". taip pat yra poetinės minties, daili pačio eiliaus kombinacija, kompozicija. 5.
ačiū.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-11-21 23:12
Rėkiantis kalnas
NIEkus sakyta iškart kirčiuoti. Niekai gali būti prasmingi Net labai ir neprasmingi, rimas-geras,nepriekaištingai geras ,tik tamsta apie jį nieko neišmanai visiškai(įsitikinau padiskutavus,reiktų pasimokyti kokiam vadovėlyje)
Tai tu viduriuoji žodžiais savo paskutiniame be galo, o čia nedaug žodžių,o pasakyta tikrai daug -visa gyvenimo atkarpa net išpasakota, tu tiesiog nepriaugai dar prie teksto , netolerantiškas prieše,Tau iki mano saviraiškos chorizontai-su savo prastais rimais, žodžių viduriavimais ir tt.
Bet pavydiški vertinimai ir menkinantys komentai-nepadės.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-11-21 22:44
gdgfhgjh
iš dalies pitariu paremmin. teksto nestiprina ir tokie išsireiškimai kaip niekai neprasmingi (o niekai gali būti prasmingi?) arba pakelės mašina (?). penkta eilutė sušlubuoja ritmiškai - nieKUS. rimas vėlgi prastokas. benras įspūdis - padaugžodžiauta nieko iš esmės nepaskant. aš supranti kad draugas ulis ir tolerantiškasis pranas visada duos penkis tačiau aš būsiu labai grižtas, kai kuriems geresniems kūriniams esu davęs du.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-11-20 19:16
Pranas
Na, ką Jūs čia taip, Seuraavien vuosien paremmin?" Ne mišką kertant ar geležį lydinant, o būtent "Drąsiai tapus nuoga" - visas pasaulis sukurtas. O Jums,esą,"nieko naujo nepasakyta?".Jei tik viskas  nauja ir nauja, tai miško nebūtų, rugių lauko nebūtų, mūsų taip pat- tik Adomas su Ieva.
5. Už kūrybą, už pasaulį. Kad išlikęs ir ateityje būtų. Manau, kad prie to sėkmingai prisidėsite, nes  ne šiaip sau rūpi kopūstai (užmiršu) kiškio ar jūros.
Aš irgi norėčiau prisidėti,bet man, deja, jau ir kopūstai nepadės.
Norėčau, kad visi nusišypsotumet.
Sėkmės.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-11-20 18:49
krapnoja
E.

būk

prozit!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-11-20 16:26
Rėkiantis kalnas
nenusišnekėjimas,nes silpnajai lyčiai netinka žudyti?
neįdomu- neskaityk, ar mokytoja liepė?
O naujo nieko šiam pasaulėlyje ir nėra. Ir visokių nesąmonių(, rašykiškų svaičiojimų vardan atseit naujo) man nepatinka.  O kas girdėta<aaaaa??? Kas? Ir kur?
KOMENTARAS LAUŽTAS IŠ PIRŠTO TYČIA< KAD MANE SUNERVINTI<bet jis toks totoliai nemokšiškai (teorinio pasirengimo trūksta, - vien koks totalus nusišnekėjomas apie foneminį Ti-ty skambėjimą, kuris ypač tinkamas, nes pabrėžia tų žodžių semantinį kontrastą, sudaro žudymo skambėsį ir tt - matosi ekspromtu sukurptas komentas.Prajuokino.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-11-20 15:12
Paremmin seuraavien vuosien
Žudyti - ti ir tuoj pat - ty, tyliai, labai nedera, reikia vengti tokių skambėjimų, o - sugadint savo silpnąją lytį - nusišnekėjimas totalus. Drąsiai tapus nuoga - nieko naujo nepasakyta. Viskas labai girdėta ir todėl skaitytojui - man, neįdomu. 1.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-11-19 21:58
Aldona Jasienė
Kodėl? Pyktį išliejai, tad turėjo palengvėti.
Nuo dūšios išliejai, tad gal nebereiks pakeleivingų mašinų stabdyti?..:))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-11-19 21:50
Rėkiantis kalnas
NIEkus čia:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą