Rašyk
Eilės (78170)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2715)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 25 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Blogas komentaras Rodyti?
2009-11-15 20:58
Kitkutis
Pet kvaitsiuk!...Aitsku ats nelapai tsuprantu apie ką jūts tia kalpatėts...Galima takyti, kad vitsitskai netsuprantu..., pet!..Pet juk tia nepuvo jokio vitsuomenėts tsarzavimo..., pent jau ats tai tikrai tia to nedėjau, nets ats tik kontstatavau paktuts, o paktai negali pūti vadinami tsarzavimu...Pe to tia nėra jokių pertsonazų...ats netsuprantu... - ar jūts netsupratote, taip? Ats tik papatakojau kaip vitskats puvo, o Galakto komplektats negali pūti vadinamats pertsonazaits, nets jits tikrats!!..Jūts idiotai taip..?..Aitsku ats atsipratsau.., pet netsuprantu, kodėl turėjau papatakoti apie Tstrugatckių komplektaciją..? Ats juk nieko apie tai nezinau...Ats nepuvau ten ir net nezinau, kad jie komplektavotsi...Pet ar jie tikrai puvo Galaktai, taip??..Pet ne.., tu meluoji...ats zinau, kad į Zemę daugiau niekats netsikomplektavo..tikrai zinau...Pegėdits!! Tikrats pegėdits nets melagits!!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-11-15 05:46
omnia_mea
Klimb, ar šis palyginimas tikrai vykęs? Piknike yra ir personažai su sąveikom, ir pažinimo bei nežinomybės tikroviški modeliai, ir į realybės audinį įterpti originalūs fantastiški objektai.

Strugackiai niekuomet nepateikia savo požiūrio į problemą (mąsto ne autoriai, o tik jų personažai). Nesu pas juos sutikęs ir tiesioginio visuomenės šaržavimo, feljetonų (nors kai kurie kūriniai gana arti to).
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-11-14 15:55
klimbingupthewalls
jokiu būdu nepritariu, kad šitą reikia iškelti į kitą skyrių. gal tuomet ir Stalkeris (Piknikas šalikelėje) tėra esė? :)

į mėgstamiausius.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-11-09 11:49
omnia_mea
Siūlyčiau perkelti į esė, nes tema per siaura visaverčiam fantastikos kūriniui (MT rašykai?). Kriterijus paprastas: (mintimis) atsiverskite šį tekstą kur nors knygyne.

Marso Šviesa (ar kaip kitiap būtų galima vadinti Tą, Kuris Timpčioja Kitkučio Virveles) mane maloniai nustebino. Kol kas tik kaip protaujanti esybė.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-11-07 15:51
Arklininkė_
Neblogas sakyčiau, yapč pabaiga:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-11-06 16:34
Terė
Aj, kam tsvarpu ta kokypė? tsvarpiautsia kad giliots mintyts. Taip?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-11-06 16:33
Terė
...pet tipo po kelių tsakinių atsiglutsino...
Pet ne tai tsvarpu. Tsvarpu yra kūrinio kokypė.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-11-06 16:31
Terė
O aurimatz nuo manęts nutsikopijavo.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-11-06 16:26
Aurimaz
Nuo pradžių kažkaip užsiciklinau, kad visgi bus šveplai, tik po kelių sakinių atsipeikėjau, kad ne... Šiaip Kitkio aoriginalūs pašveplinimai ne itin skaitosi - procesorius kaipmat perkaista ir kompas persikrauna...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-11-06 16:24
Aurimaz
Linksmai čia, nors vietomis ne itin suprantamai.

Pasėkmių > pasekmių

Norėtųsi, kad po kitkiškos pabaigos tęstųsi viskas normalia lietuvių kalba. Nes aišku, kad įmanoma ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-11-06 16:22
Terė
Ne, pet tu tikrai nepatikėtsi, pet at tapar tau patsakytsiu TIETSĄ: iki patskutinėts patsraipots "Toks tai buvo mano pirmasis žmogiškasis sapnas Žemėje." at vitką tskaitciau tveplitskai. Ir at tikrai nemeluoju ir neaptsimetinėju. At taip tsudėtingai tskaitciau tsį moktslinį traktatą, pet kai patstepėjau, kad jits yra paratsytats tzemietitskai, man liko tik tsepnyniots eilutėts... pet dvi its jų netsiskaito, nets paratsytots galaktitskai.
Netsikomplektuok ir netsuk tu tsau kalvots dėl to. Pūk tu kuo etsi, kitkutciu 518 ir tsvilpk pavėjui.
Vitką paratsiau? Ne.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-11-05 18:46
Damastas
Pradzioje pamaniau, kad Kitkits vis tik apsilanke pas logopeda, ir kad tas dave jam neikainojamai daug naudos. Deja, po ilgu svarstymu buti ar nebuti (isikomplektuoti ar ne) herojus grizta prie savo ipratos busenos.
Maloniai nustebino tikrai reto skalndumo kaba ir rastingumas.
Vis del to likau nedaug tesuprates.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-11-05 18:11
Valkas
O ką dar, massarakš, galima pasakyt?

Tiesa, kai kurių sakinių struktūra galėtų būt geresnė. Vieno - kito (Bet ką aš čia kalbu, - juk jie ne Galaktai ir jokio įžvelgimo jiems net nereikia ir panašiai).

Penki.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
1 2
[iš viso: 33]
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą