Rašyk
Eilės (78168)
Fantastika (2307)
Esė (1555)
Proza (10913)
Vaikams (2717)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 19 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Parkas ošė ir klausėsi Minijos tėkmės, piliakalnio paslapčių, aplinkinių miškų vienatvės. Išgyvenęs griausmingus karus, svetimtaučių antplūdžius, jis vis dar tebemojuoja miestelėnams savo senųjų ąžuolų, beržų, liepų ir klevų šakomis.

Kadaise dundėjo akmenimis grįsta senoji Minijos gatvelė, visi vykdavo į Gargždų dvarą, kiti - į turgų apsipirkti. Kaip mini istorija, - Gargždai buvo prekybinė gyvenvietė, tad žmonių srautas visuomet būdavo didelis.

Pasikeitė laikai, bet krašto žmonėms noras susiburti bent kartą per savaitę tebėra. Tik susibūrimo vieta pasikeitė. Dabar ir senas, ir jaunas žino, jog niekur kitur nepasijus, kad ir tarp nepažįstamų žmonių, lyg viena šeima. Niekur kitur nepamatys tiek šypsenų, tiek džiaugsmo, tiek bendro išgyvenimo.

Tai svarbiausia, jog kiekvienas suprantame, kur esame - senojo parko apsuptame Gargždų stadione! Ne todėl, kad tik pasėdėtume, o tam, kad skanduotėmis, šypsenomis ir ovacijomis suteiktume mylimai komandai stiprybės kovojant aikštėje.

Istorija byloja viena - nuo senų laikų mūsų miestas buvo susibūrimo simbolis. Seniau - turguje, dabar - stadione!

Ačiū tiems, kurie su mumis ir su Gargždų „Banga“.
2009-07-18 10:39
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 1 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2009-07-27 21:49
efka
Ai gaila nesu nacionalistas ir myliu FC ARSENAL!
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-07-18 23:10
Hormasster
Visi maloniai laukiami, nepasididžiuokite ir atvykite.O kuryba, siejama su mylimu miestu ir su dar labiau mylima komanda :) Jokio melo.Vien tik tiesa čia aprašyta.Tad tikrai neapsigausite atvykę pas mus :)
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-07-18 18:16
Vakar O Gal Užvakar
va dabar užsinorėjau gyventi Gargžduose, rimtai.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-07-18 17:36
Leviatanas
Skaitau ir netikiu takiu savotiškumu, tarsi laukiau pikto komentaro, pagiežos kažkam, o štai pasišventimas ir tokia nuoširdybė. Prisipažinsiu, kiek sužavėjo. Ši švelni kūryba galbūt ne vien apie klubą galėtų būti?
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą