Rašyk
Eilės (78168)
Fantastika (2307)
Esė (1555)
Proza (10913)
Vaikams (2717)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 11 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Kiekvieną rytą pakeliui į mokyklą susiduriu su pensininkų būreliu. Jie neramiai stoviniuoja prie mašinos, vežiojančios nemokamą dienraštį „15 min“. Vos platintojas žengia iš automobilio nešinas didžiuliu dažais kvepiančių laikraščių ryšuliu, jie instinktyviai pasileidžia bėgti link jo. Kyla baisus šurmulys, kartais net kivirčai. Senukai stumdosi ir tiesiog iš vaikino rankų dideliais kiekiais graibsto laikraščius. Aplamdytas ir apstumdytas platintojas lengviau atsidūsta, kai makulatūros ištroškę senoliai pasiekę tikslą atsitraukia. Likučius jis palieka autobusuose, į kuriuos tarsi į traukinius skuodžia pagyvenę žmonės, nespėję į pirmąją ataką. Kai kurie puola prieš mašinas, perbėga gatvę neleistinoje vietoje šaukdami vairuotojams palaukti ir uždusę įgriūva į autobusą. „Nėra laikraščio?! “, – nusivylę, kone su piktumu sušunka ir išbėga pro duris tęsdami nemokamo dienraščio medžioklę.
O kai laikraštis pirmąkart pasirodė, sinjorai buvo nepatiklūs. Prisimenu, berniukas su „15 min“ liemene padėjo ant suoliuko didžiausią laikraščių šusnį ir pasiūlė garbaus amžiaus moteriškei. „Kam čia man reikia“, – numojo ranka, bet platintojui pridūrus, kad laikraščiai nemokami, entuziastingai tarė: „Tada duokit penkis. Kaimynėm parnešiu“...

Kita sinjorų susibūrimo vieta – poliklinika. Vos prašvitus jie tarsi zombiai slenka į gydymo įstyaigas „pasitikrinti“, „persišviesti“, „kad pažiūrėtų“... Kai atrakinamos durys, alkūnėmis skinasi kelią vidun. Ši vieta – jų antrieji namai. Kad jūs matytumėt, su kokia panieka senukai nužvelgia jauną žmogų, įsimaišiusį į jų gretas! Jam grobuoniškai stengiamasi užkirsti kelią pas gydytoją! Neva, jaunas – pastovės, jaunas – palauks, jaunas – kuo gali skųstis?! Sinjorai užkurtų tikrą peklą, jei su skubiu talonu bandytum užlįsti prieš tą, kuris čia sėdi jau pusantros valandos (o sėdi nežinia kodėl, gal kad neturi ką veikti...). Poliklinika – vieta, kurią valdo senoliai. Pagal jų taisykles, į kabinetą einama pagal eilę, t. y., kuris anksčiau atėjo, o ne pagal paskirtą laiką. Nebandyk ginčytis su žilagalviais – būsi užčiauptas jauną amžių menkinančia fraze...
Viena aišku – sinjorų pasaulyje galioja savi įstatymai. Mums jų nesuprasti. Ir dar sako, kad paaugliai agresyvūs... 

Mieli senoliai, labai jus gerbiu ir myliu. Šis rašinukas nėra įžeidžiantis. Jis nuoširdus
2009-07-14 13:39
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 1 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2010-04-29 19:10
v_iktorija
Tikrai nuoširdžiai rašyta:}
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2009-08-07 15:25
Ferrfrost
Nera ko ziureti ka daro senyvi zmones, nes mes kai pasensim, jei dar to sulauksim gal geles i klozeta merksim supainioje su vaza, nes sirgsim alchaimeriu. Tikrai labai vyresnius zmones izeidzintis parasymas. Apie jaunus galima pasakyti daug daugiau blogo: iolikiniai zmones neturi vertybiu, geria kaip tikri alkocholikai, narkasinasi, pasileide, kaip viesnamio plastakes, nepagarbus, mastantys tik viena diena, lengvabudziai, negerbiantys nieko aplink, fiziniai ir moraliniai nusikalteliai. Bet laime ne visi, yra tikrai padoraus ir masinei degradacijai nepriklausancio jaunimo, tokius reik gerbt ir dziaugtis, nes tai ateitis, o kitokie jauni zmones tikras peilis tevams ir visuomenei, nes tai nelaime, kai auga atbukusi jaunoji karta. Tai gal panasu i morala, bet tai juk mano nuomone. Galeciau parasyti apie jaunu zmoniu elgesu su pvz. ir t.t. net suregt peticija pries jaunu zmoniu atbukima, nes yra daug organizaciju, kurie to nepakencia, bet ka tai pakeistu, kas nori degraduot tegu degraduoja, pasaulis nuo tyokiu tik apsivalys, bet tegu is paskos netempia padoriu ir normaliu jaunu zmoniu, kuriuos i kvailybes itraukia butent jaunoji atbukusi karta. Na, neissiplesiu per daug:)
Bet reik nepamirst, kad seniems zmonems sunku.
Gerai yra pasakes filosofas Liutauras Degesys "Senius reikia zudyti dar jaunysteje", jis tai pasake po to, kai per jo paskaita buves jaunuoslis pasake, kad senius reik zudyt, nes jie uzknyso. Tad esi jaunas nepamirsk, kad pasensi,,,
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2009-07-15 07:01
Leviatanas
Mhm, pataisymas tikslus. Kažkodėl nenustebino būtent šių dviejų šablonų aprašas, tiesa, 15 minučių yra naujas kauptinas dalykas senjorų tarpe, bet anaiptol ne vienintelis. Kita vertus, naudoti tokį grubų stereotipą man pasirodė paprasčiausiai grubu: visi iki vieno galim būti stereotipizuoti savo išvaizda, elgesiu, ypač amžiumi.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2009-07-14 20:18
Aeron
Lietuviškai, man rodos, turėtų būti sEnjorai? Graudžiai gražu.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą