Rašyk
Eilės (78096)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 16 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Į palanges varva lietūs ir jau keletą dienų saulės spinduliai neprasimuša pro debesis. Vasara. Lietuviška. Depresija. Lietuvių. Nesinori, net šaltibarsčių. Kažkoks keistas metas: atrodo lyg ir nėra ko liūdėti, bet tikriausiai veikia tautiniai genai. Po savaitės gausiu diplomą. Nu ir ką? Geriau kas nors duotų darbą. Tik nereikia smerkti, kad nededu pastangų, atseit: „kas nori tas randa! „ Nifiga. Noriu studijuoti toliau - neturiu pinigų. Krepšelio man niekas neduos - esu per buka. Neišsilaikau vairavimo. Jau kelinta kartą. Matyt, neverta. Ruošiuosi pusei metų iškristi į nežinomą šalį, ten ne taip gėda bus dirbti „padavalka“ su aukštuoju. Seniau būdavo, kad jei kas neramindavo, ar patirdavau visišką fiasko, na žinot, tokį, apie kurį pagalvojus iškart išmuša karštis, tai kankindavau save, kokias 5val. galvodama apie tai, ir galiausiai jis praeidavo. Dabar nebeveikia ir tai. Galvok, kad ir 5 d. vis tas pats netikęs jausmas. Aš apskritai nežinau, ko noriu. Ir nesuprantu kas daros. Nueičiau pasišnekėti pas psichologą, ale kur tu jį kaime čia berasi. Ai tiesa, yra kunigas... Bet tai galima iškart daryt susirinkimą „kulturkėj“ ir paskelbt visiem, tas pats rezultatas. Tai rašau jum, galėsit iškritikuot ir išdėt į šuns dienas, jau geriau, nei tos pačios 3 Sveika Marija, ir viena Tėve mūsų. Esu vidutinybė. Visiška. Neturiu daug valios, nesu geras žmogus. Mėgstu įžeidinėti, erzintis, o ypač kerštauti. Šiuos bruožus žino tik artimiausi žmonės, kiti mano, kad esu begalo mielas žmogus, na tiesiogine to žodžio prasme „begalo“. Aš nevaidinu, taip savaime gaunas, bet tai vistiek veidmainė esu? Beto, esu tinginė. Seniau nebuvau, dabar esu. Bet kam įdomu? Niekam, net man. Darbas vertas šiūkšliadėžės, kaip ir mano gyvenimas. Ką padarysi, teks gyvent tokį.
2009-06-17 20:23
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 6 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2009-06-17 23:57
Svoloč
Viskas bus gerai, daugiau rašyk, turi ranką, atsiras idėjos, pasidarys įdomu ir gera gyventi.
Man ypač patiko "Vasara. Lietuviška. Depresija. Lietuvių. Nesinori, net šaltibarsčių."
Fain.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-06-17 20:55
Sauleta naktis
šeyp buvo įdomu skaityti,bet žmogau už tave niekas kitas nenugyvens tavo gyvenimo.Kokį jį sėjai tokį ir turi.Kaip ir su sėklą juk jeigu pasodinsime jazmino sėklą iš jo neišaugs rožė ar kokia kita gėlė.Tas pats vyksta ir su gyvenimu.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą