Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 13 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Saulė ridinėjasi žeme, spinduliuoja sušalęs sniegas. Lietuva - sušąlusi, viedai su kaukėmis - niūriomis.
Šypsausi, abitas sukasi aplink kojas, juokiasi iš mano noro peršokti Jonų gatvės balas.
Brangioji, čia Tau ne Roma - ausyse skamba Sesės žodžiai.
Tu teisi, čia Vilnius, po daugelio metų....
Roma, su šiukšlių krūvomis, ką tos šiukšlės? Širdį sušildo Itališkos šypsenos.
Juokiuosi iš savęs, gavėnia, o aš einu su vaikais kalbėti apie Kristų, kažin ar jie supras mano darkytą Lietuvių kalbą, mintyse Kristus, du tūkstančius metų gyvas, tai ką reiškia mano darkyta kalba?
Nigerijoje, ar Australijoje susikalbu - maldoje.
Taip viskas paprasta, sugebėk priglausti, sušildyti sužvarbusią sielą, duoti lašelį gerumo, deja pats turi spinduliuoti. Ką reiškia balos ar mano šlapias abitas?
Kaip norėčiau šypsenų, deja, teisi tu Sese, čia Lietuva. Šypsausi, reakcija aplinkinių - sulaukiau šypsenos, širdyje ramu, tartum būčiau sergantį išgydžiusi, o gal būdama Agapės vaišėse, kada visi dalijamės gerumu prie atsineštinių vaišių stalo, širdyse - gerumas.
Gera man su tavimi Lietuva, nors šalta, ledinė, kalba mano ne ta, bet kam jos ir reikia, šypsokis saulele, giedrėkite sielos, bus ir gitaros skambesio, bus dainų ir giesmių, sušils veidai, žais šypsenos, o kartu ir aš su Jumis......
2009-03-27 09:10
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 4 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2009-03-27 21:34
Čia ne Aš
Kokios gražios tavo mintys ir norai. Pajutau, kad seniai nuoširdžiai nesijuokiau ir vėl apsiverkiau. Malonu pas tave, sušilau mažumėlę.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-03-27 17:59
Šnekorius
O JUk tai labai gražu. Lai ir maža apimtis, tačiau kiek šilumos. Už ją ir rašau 4. Tiesa, paprašykit Administratorių, kad ištaisytų ( viedai > veidai)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-03-27 13:10
Sutemų Sesuo
Neturi didelės reikšmės kuo atsiligins, darant gera apie tai negalvojama, tačiau tai tiesa ir nepaneigsiu,už gera dažnai sulaukiama - bloga, kartu gėris ir blogis, toks jau tas gyvenimas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-03-27 10:45
Svyruoklė
Ačiū Jums už gerumą. Sako, ką dovanoji kitam, tau sugrįžta dešimteriopai daugiau.Nors dažnai pas mus už gerumą atsilyginama kai kuo kitu...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-03-27 09:41
Pamaniau
Širdyje gerumas:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą