Rašyk
Eilės (78156)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 28 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Metų laikas panašėjo į rudenį, tačiau galėjo būti ir pavasaris, mat visur buvo šlapia ir rytais akindavo saulė. Diena žadėjo būti sudirgusi - it besotė beždžionė, glemžėsi praeivių žingsnius ir šaipėsi iš žmonių šešėlių. Mergaitė pasuko kitu takeliu, slidžiais akmenėliais nešė savo kūną prie tilto. Šlapi, šiurkštūs bolavo turėklai, vien mintis apie lytėjimą sukrėtė šalčiu. Priminamas laiptų pakopas tvirtino vėjas ir tik pajutusi žliugią žemę ji nurimo. Tylumejo pasivaideno žmonės, kurie vadino bičiule, čia pat, prie laužo, nublankusiame mirksnyje. Ir tik tada išgirdo vandenų gurgesį, neišlaukti į kūną adatėlėmis vėl įsiliejo švelnūs virpuliai. Čia, užuovėjoje, jie atrodė draugiški.

Kuprinė mėtėsi drėgnoje žolėje, o ji it prilipo prie begalinės prieplaukos: akimis sekė vandenį, pamiršusi save.

Kopdama viršun ji nieko nejuto, drėgnos pirštinės kelnių kišenėse piešė balutes. Rankomis gniaužė grublėtąjį turėklą, o į kietai sučiauptas lūpas pritekėjo daug kraujo...

***
Kaip greitai bėga laikas, kaip lėtai lyja lašelinė...
2009-03-14 21:29
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 0
 
Blogas komentaras Rodyti?
2009-06-29 00:36
Kycė
Tobula.:)))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-04-10 11:12
autorius5
Budulajau, į sučiauptas kūps kraujas tikrai gali įtekėti.(:

O pats kūrinys... Sunkokas. Nelabai supratau ką norėjai pasakyti, tačiau man patiko. Pradžioje mintys gal buvo kiek per gilios, pabaiga - tiesiog tobula.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-03-29 18:25
budulajus
Gražu tai gražu, tikrai patiko, tik...į sučiauptas lūpas kraujas nepateks. Patikėk :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-03-15 16:47
gegužytė
perskaičiau, nes aš irgi Indrė. bet gražu. pilna burna kraujo..
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-03-15 16:06
Floe
Labai patiko, taip ir toliau :) truputėlį priminė "Nereikalingus žmones"
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-03-14 21:51
Šaltukas
Paskutinė eilutė priminė filmą - Wristcutters A Love Story.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą