Rašyk
Eilės (78152)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 12 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Jaučiuosi lipni, tarsi įstrigusi savo pačios gijose. Gliti tiršta masė. Mano ašaros. Kaip lengva kiro plunksna žemyn, į kriauklę, krenta kuokštai plaukų. Akvamarininės akys žvelgia iš už veidrodžio. Jos virsta iš pat akiduobių. Odos mėlis, kaip neoninė lempa apšviečia visą prakeiktą, pradvisusį tualetą. Viskas be durų. Niekada čia nesisėsk, nes nematoma kito išnara prilips pie Tavęs, taps tavo dalimi ir gers iš Tavęs kiekvieną sveiko proto lašelį.

Krenta plaukai. Kuokštuose žėri lengvo žemės kvapo persunktos nelaisvės dienos, kurios įsikniaubusios į kitų dienų atspalvius.. Kam reikia saulės, jei paprasta, stiklinė lemputė gali Tave sušildyti? Kam reikia tos žemės šilumos? Kvapo? Kad jaustum savo odą, o ne kito narelius...

Nesisėsk! Negi negirdi? Neversk ir manęs.. Surūdijusia peilio geležte lemtingai nukertu dar vieną plaukų sruogą.. Kriskit plaukai, amžiaus pakalikai. Įsigerkit į visas šio pastato sienų poras. Lai viskas kvėpuoja manimi. Aš - Jūsų gyvybė..

Tirštas kraujas tykši ant grindų. Lyg kas į ranką spaustų monetą, didelę metalinę rakštį. Lyg ją įrišinėtų, įsegtų man, kad visą gyvenimą man skaudėtų, o vieną dieną surūdijus ir ranką atimtų. Matyčiau, kaip mano gležna ranka irtųsi su mažais sparnais per dangaus platybes, kiltų, kol nebesimatytų, o paskutinėje finišo tiesiojoje, kaip koks balionas sprogtų, neatlaikęs slėgio...

Prisimeni, kaip vaikystėje traukiojome ežiukams kojas? Šį kartą nebetaip linksma, nes mano plaštaka - ežiukas. Smulkios šukės nevalingai įaugo į mano delną, kaip koke spygliai, auga čia, klesti.

Pliakšt, šmiakšt.
Pliakšt, šmiakšt.
Pliakšt, šmiakšt.

Melodinga kraujo muziką. Gaili spyglių aimana. Vargšė lemputė, o buvo tokia gera...

Perkreipta šypsena. Raudonosios šviesos signalas...
2009-02-24 20:45
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 11 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2011-10-09 18:14
Svoloč
Netvirtinčiau, kad labai pakerėjo.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-02-26 17:05
Orielle
Įsijaučiau... Nebesigauna neskaityti. Tai paranoja. Tikrai. Ir šiek tiek veda iš proto... Bet puikiai parašyta! :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-02-25 21:08
ška
Būtų ir vėl nevykusi venų pjaustymosi scena, jei ne neblogas aprašymas. Sodriai. Susigalvok kokią pagavesnę situaciją :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-02-25 18:17
agricola
hm...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-02-25 15:31
Tik dulkės
Na negaliu sutikt su švo, net labai rimtuose prozos kūriniuose būna daug dejonių, tiesa su kontekstu ir jei dar matytume jį, būtų tiesiog puiku ;).

Sėkmės rašant ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-02-25 01:01
švo
Visa tai reikėtų sueiliuoti, arba garsiai perskaityti. prozos skaitytojui tai tebus dar viena dejonė.

Na dažnai nuo tokio pobūdžio tekstukų ir prasideda kūryba. Nuo savotiškų anotacijų,
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-02-24 23:07
Šnekorius
Stiproki ir skaugūs išsireiškimai. tarsi pati būtum kažkaąąąąą panašaus išgyvenusi.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-02-24 21:25
Tinkisvinkis
nenuostabu
savižudžių tauta
ir depresūxa
be saulės skridinio
-tik proza mozachizmo
ir kažkodėl užmirštami stebuklais
gimimo
lipnumu mirties tasos...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-02-24 21:22
begemotas
nežinau ką parašyt.

emocija kaip ir siejasi su tekstu. bet lyg ir stipriau norėtųsi.

žodžiu, dvejopas jausmas perskaičius.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą