Rašyk
Eilės (78168)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2715)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 4 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter





Badis Meilė Badis Meilė

„Nevaldoma ranka“

Šis kūrinys matomas tik autoriaus namuose
Rekomendavo: Badis Meilė


Apsikabinę, jie eina šaligatviu vidury nakties. Meilės giesmė gyvuoja jų širdyse, šaltis visai ne priešas, jis tik eilinė atgaiva. Žvaigždės danguje malonina žvilgsnį, skatina plačiai nusišypsoti ir grožėtis. Baltas mėnulis, Dieve, koks jis turtingas, bauginantis, bet pilnas pasitikėjimo. Žavu. Mano mintyse nepūčia jokie vėjai, skrajoja tiktai vienas noras, Kuo greičiau suteikt tau dievišką malonumą. O tu, tarsi skaitai mano mintis ir sustoję, švelniai bučiuoji, glostai įkaitusi kūną. Kažkur toli girdisi kaip čiulba paukščiai, kokie malonus skambesiai ausims. Kvepia tikrų pavasariu!

Pagaliau esam namuose, jokio aplinkinių dėmesio, ramu, aistra pradeda kutenti širdį. Uždarau kambario duris, kad niekas netrūgdytų, o tu jau sėdi ant lovos, savo akimis varai mane iš proto. Juose matau ugnį, negęstančią, amžina, kuri kas sekundę labiau gaubia tavo kūną ir verčia mane prakaituot. Išjungiu šviesą, atsisėdu šalia, pradedam bučiuotis. Iš pradžiu nosimis, poto jau švelniai lūpomis, galiausiai jos susilieja, tampa vienuma. Rankos švelniai pradeda savo darbą, glosto rankas, pilvuką, krūtis. Kūnai prisiglaudžia, alsuoja, dega iš aistros. Atsiskiriame nuo realybės, egzistuojame svaigulio pasaulyje. Jaudinančiai ir ramiai mano ranka slenksta žemyn, žemyn kol neatsiduria tarp tavo kojų. Tyliai atsidusai. Neįstengiau daugiau savo rankos valdyt, ji pradėjo pamažu veikti, jaudinti, kaitinti tave. Vertė tavo kūną dejuoti. Laikas sustoja. Girdžiu tavo sunkius atodusius, kaip sunkiai tu kvėpuoji, aimanuoji. Man tai žiauriai patinka, tad nesustoju. Dar greičiau stengiuos tenkinti tave, man pavyksta. Užsimerkusi negali atgaut kvapo, bandai pasakyt užteks, bet malonumas per didelis, kad ištartum kokį nors žodį. Nusprendžiau sustot tik vėliau, pertraukt viską, pagulėt ir pailsėt. Tu neprieštaravai. Galvoje pradėjo vyrauti tikroji sumaištis, bet nieko, pernelyg pavargęs buvau jos atsikratyt. Pradedu glostyt tave, apkabinu. Supratau jau, kad užteks šiam kartui žaidimų, pavargom mes abu labai. Tad tik švelniai bučiuoju ir kartu užmiegam. Tokia graži žvaigždėta pavasario naktis lauke, o du siluetai miega apsikabine drauge. Meilė gyvuoja širdyse, o graži ateitis, saugiai kuriasi mintyse.
2008-10-20 18:14
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 9 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2008-11-24 16:05
Badis Meilė
aciu uz komentara, bet taves niekas nevercia skaityt:P Nepatiko pradzia neskaityk arba isvis neskaityk...
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-11-22 23:27
Up ir down
Kas čia per siaubas - "Meilės giesmė gyvuoja jų širdyse"?

o dievai, čia vos ne porno :)

tik kad netikęs, pigus, (jei tikėtume, kad yra nepigių),

skaitant tokius "tekstus" man kyla klausimas - kuo čia aš dėta? kodėl turiu (bent jau aš tai turiu) skaityti paauglių erotines fantazijas?

tai vadinama grafomanija, jei neklystu,

dar vienas pastebėjimas - neužtikau čia jokios meilės.

žodžiu, patariu skaityti, bet ne "šlamštinius" romanus apie meilę, bet ką nors rimtesnio, nors, net nežinau,

gal dabar pats laikas skaityti Irvingą?

1.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2008-10-21 19:34
Badis Meilė
Dėkoju už kritika. Visgi proza rašyt ne man.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-10-21 17:01
pieva yra Jeržio
Pamiršai užtraukti užuolaidas. O daugintis moka beveik visi. Uhu.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-10-21 12:54
kadugėlis
man šiuo atveju visiškai dzin apie ką, nes jau nuo pirmų sakinių aišku, kad ne kaip. ir aš jau nebežinau, kas svarbiau - rašybos ir skyrybos nemokėjimas, ar stiliaus kreivumas. pvz. antras sakinys puikiausiai parodo, kaip galima nusigrybauti, norit išlaužti kažkokį įmantresnį stiliuką (kuris, beje, bemat kažkur išgaruoja, kai tik prasideda tiesi erotika).

visi mes čia mėgėjai. ir ką? tai menkas argumentas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2008-10-21 00:05
Badis Meilė
O ypac tu "Patarnaujantis Berniukas", nes tu mesupratai... As ir esu pradedantis rasytojas... As tik megejas jmj...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2008-10-21 00:00
Badis Meilė
Jus mane irgi prajuokinot...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2008-10-20 22:57
emililija
:)))na nežinau šio kūrinuko pabaigoje tiesiog pradėjau kvatoti:). na kažkaip per daug triušiška;)- atvira, nesubtilu, nors pradžia- romantika ir t.t. na juokinga, lb prajuokino;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2008-10-20 22:33
Patarnaujantis
O kodėl jūs publikavot savo kūrinį? Nes jis tiesiog tuščia erotika, jame nėra praktiškai jokios prasmės. Tokią naktį aprašyti tikrai nėra sunku net ir pradedančiajam rašytojui, ką jau, kiekvienam kuris patyrė tokią naktį. Tiesa, sukuriat keletą gražių įvaizdžių, bet tik tiek. Kažko tikėjausi pabaigoje, o nieko negavau, o visas kūrinys atrodo kaip skirtas būtent tai merginai, o ne platesnei auditorijai.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2008-10-20 20:00
Badis Meilė
Sutapimas:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2008-10-20 19:47
Dievas saugo vaiką
kas šiandien rašykuose - meilės diena?
tiek kūrybos apie meilę per vieną dieną dar nėra buvę
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą