Rašyk
Eilės (78091)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 6 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Apgirtęs savimi. Dienos hašišas.
Ko spoksai, purvinas lietau?
Velniop šitas pasaulio kičas;
Per dūmus savęs nematau...

Dar parūkysiu. Ištemptų maldų,
Jausmingų (šlykščiai) žodžių...
Ir tarp tvarkingų jūs veidų
Išvirsiu girto grožiu...

Ir jūs kalbėsit (paslapčia) -bailiai-
Apgirtęs dūmais, vynu, degtine...
Aš žuvęs nuo savęs, kvailiai, -
Savo paties minčių  liūne...
2008-09-05 22:56
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 11 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2008-09-06 19:04
Madness
liuks. tik tas ritmas nelemtas čia viską gadina. 5
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-09-06 18:51
Lapinėlis
Moralizuojantis tai supylė vienetus:) o man patinka tokie. Labai geras:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-09-06 14:18
Lugnis
O, ponai,  kas kas yra Šinkariukas? ką jis vaidino?

Man čia atrodo Rasputinas, (matantis kaip žmogiukai tvarkingais veidais, ir padorūs, žiūri į Rasputiną ir jo bijo. Bet kaip jie galų gale jį nušovę Caro šeimą suniokos, ir carą, kaip žiauriai tie tvarkingais veidais žmogučiai, ir vaikučius caro.... ir pastarasis Rasputinas mato - ateitį, liūnas koks liūnas ir nieko nepakeis. Jie juk žiaurūs ir įpykę - jie tokie, ir jaus didį pasitenkinimą užmušinėdami tuos vaikus ir tą carą, prieš tai nufotografuot aceit nuvedę.)

Čia Rasputinas, prieš pat jį nušaunant.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-09-06 13:23
budulajus
sad spirit,
jei degradavęs prisipažįsta, kad žuvęs nuo savęs, tai tuo labiau neturi simpatijos nuo aplinkinių. Ir jis žuvęs savo paties minčių liūne ir jam jau vargu bau ar pasiekiama trumpalaikė laimė, nes dozė vis didinama, o tai jau - savęs prievartavimas ir jam velniop pasaulis ir jo kičas. Jis gi sako - kad mes tik kalbėsim, o darysim ką nors...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-09-06 12:59
Klevelis
Patiko aštrumas ir atvirumas. Kolizija artima daugeliui degradavusiųjų, tik ne visi tai, deja, suvokia... Lyrinis eilėraščio žmogus jau gerokai panašus į buvusį puikų aktorių Šinkariuką, tapusį "NIEKUO" , deja...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-09-05 23:31
sad spirit
Taip, tu teisi, iš aplinkos mes viską sugeriam, traukiam į save kaip hašišo dūmą. Tačiau iš tavo eilėraščio neatrodo, kad ''hašišas'' suteiktų bent trumpalaikę laimę, o to norėtųsi. Įžvelgiu ir šiokį tokį prieštaravimą. Lyrinis (eilėraščio) žmogus lyg savanoris priima viską, kas jam galbūt yra siūloma, tačiau jokiu būdu nėra kišama per prievartą. Tačiau jo nuovargis dėl to aiškiai išreiškiamas. O eilėraščio pabaigoje jau yra pasakoma, kad tik jis pats yra kaltas dėl to, jog viską per daug giliai išgyvena - ''Aš žuvęs nuo savęs'', nors tuo tarpu atrodytų, kad jis turėtų būti žuvęs dėl aplinkinių keliamo pasišlykštėjimo ir kitų negerų jausmų.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-09-05 23:16
Lugnis
O čia jau Rasputino vidinis monologas, galėtų būti. visas alkoholis smegenų ląstelių jo "neim" - vis tiek mato viską taip kaip yra, pavargo gyvent tarp vabzdžių, nu ir rauda sau, neranda kito tokio sutvėrimo, kuris mato, matančio neranda, toks vienišas vienišas, ir pavargęs. nei kalio cianidas neveikia. Ot tragizmas, gyventi tarp vabzdžių. Man visai įdomiai. kaip gerai pirmame posme su raiška. Jūs puikiai sukūrėte žmogaus vidinią dvasinę dramą, ir jo paveikslą, charakterį. Va galima paskaityti ir aktoriui kurti jau tą herojų - t.y. persikūnyti, jis ryškiai nutapytas, kurti toliau prieš istoriją, ir istoriją. nenuobodus. smagus skaitymėlis, įtikinantis gyvas herojus sukurtas. yra kažkur "paveikslų" realybėje gyvas fantomas. Man kaip Rasputinas, į publiką juokiasi - verkia jo širdis taip, o jis rodos linksminasi.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-09-05 23:14
Vudu Guru
Aš gatavas visai neblogų eilių priskaldau, tamstai nesiseka.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą