Rašyk
Eilės (78156)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 7 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Mes galime pasirinkti vieną iš gyvenimo būdų. Pirmas-plaukti pasroviui. Antras-prieš srovę. Žmonės, pasirinkę pirmąjį gyvenimo būdą, dažniausiai būna pesimistai, palūžtantys, pasitaikius pirmajai kliūčiai, neturintys pakankamai valios įveikti savo problemas. Pasirinkusieji antrąjį gyvenimo būdą, turi daugiau valios. Jie nesusitaiko su savo problemomis ir trūkumais, o bando juos įveikti.
    Gyvenimas panašus į laiptus. Ant kai kurių pakopų ilgai vargstame nejudėdami pirmyn. Vėliau kylame aukštyn, kol pasiekiame mūsų laukiančią kitą jau aukštesnio lygio pakopą. Niekada nereikia pasiduoti. Tarp žmonių įsivyravusi nuomonė, kad šiuo metu dar ne laikas kažką keisti savo gyvenime, tačiau kaskart, atidedant naują veiklą, šiek tiek nuo jos nutolstame. Taigi, norint pasiekti kažkokį rezultatą ar įgyvendinti svajonę, reikia pradėti veikti jau dabar. Kai svajonė tampa sena, gali būti per vėlu.
  Jeigu šiuo metu norisi šokti su parašiutu, taip ir reikia padaryti, nes vėliau gali nebebūti sveikatos. Jeigu nori išmokti naują kalbą, tai reikia pradėti jau dabar, kol dar turi gerą atmintį. Daugelis vyresnio amžiaus žmonių graužia save dėl neįgyvendintų svajonių, nes turėję galimybę, ja nepasinaudojo. Taigi, turint galimybę, ją reikia išnaudoti, o ne laukti tinkamesnio momento. Reikia perlipti tave stabdantį barjerą, reikia įveikti save.
  Visi žmonės turi trūkumų. Aš-ne išimtis. Kiekvieną dieną bendrauju su įvairiais žmonėmis. Vieni man yra mieli, kiti-nelabai. Sunku nuslėpti nepasitenkinimą nepatinkančiam tau žmogui, sunku nesivelti į konfliktą, kai tave provokuoja. Anksčiau dažnai negalėdavau susilaikyti nepasakiusi, ką aš manau apie kito žmogaus elgesį, charakterį, rengimosi stilių. Dabar stengiuosi būti labiau tolerantiška, turbūt todėl kitiems atrodau tokia gera ir tyli...
  Rašytojo J. Apučio kūrinyje taip pat gvildenama savęs įveikimo tema. Mokytojas savo auklėtiniams sugalvojo užduotį-parašyti rašinėlį,
kurio tema-“Įveikti save“. Jis išskiria du savo mėgstamiausių mokinių rašinėlius-Skruzdelytės ir Barauskiuko. Mergina rašo, kad ji savimi nepasitiki, bijo, kad joks berniukas niekada su ja nebendraus. Ji nežino, kaip įveikti savo nepasitikėjimą. Barauskiukas mąsto kitaip. Jam atrodo, kad įveikinėti save beprasmiška, iš pradžių reikia įveikti kitus. O aš manau, norint įveikti kitus, iš pradžių reikia įveikti save.
  Kiekvienas šia tema turi savo nuomonę, bet, manau, kad įveikti save, savo bėdas ir trūkumus turi kiekvienas žmogus. Nesvarbu, kad tai pasirodys per daug sunku. Tik stimulas, kad pasieksi trokštamą rezultatą, pastumės tave eiti į priekį.
2008-06-30 00:44
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 8 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2008-06-30 22:17
Phurija
nu faina, kai grafomanai visi linkę papasakoti apie gyvenimą prieš srovę :DDDD
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2008-06-30 18:29
0 sveikų
Kiekvienas pats sau yra tarsi algebros uždavinys.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-06-30 17:16
Trantsliukatoriuts Agu Kitkits
neik
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-06-30 15:18
nykstanti
savęs rekomendavimas su tokios kokybės kūriniu. hm, arba mergina turi nulį savikritikos, arba padarė tiesiog šaunią provokaciją, ir va mes čia visi supuolę kad vertinam, kad analizuojam.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-06-30 15:08
klimbingupthewalls
*tarpais
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-06-30 15:08
klimbingupthewalls
aga, mokyklinis rašinėlis? tai tiktų labiau www.pertrauka.lt aplinkoje. brūkšnį rašydama išskirk jį tarpaus iš abiejų pusių. ne taip "užduotį-parašyti", o šitaip "užduotį – parašyti“.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-06-30 14:39
Crysta
Nėr čia literatūros, kalbėjimas ir tiek apie visiškai aiškius ir banalius dalykus.

Beje, niekaip nesuprantu, kaip galima save rekomenduot, man tai būtų gėda.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-06-30 10:50
Nepastovi
Čia skonio reikalas.Man ir daug š.... teko skaityti .
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-06-30 09:42
Oilia
pšššššššššššš
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-06-30 09:28
Dievas saugo vaiką
šaunuolė Jejulia - ir aš taip padarysiu, kai atliekamų turėsiu... rekomenduoti save?..
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-06-30 03:15
švelni mo
Atsiprašau, bet čia visiškas š. malimas: pigiausio laikraštuko rašinėlis liurbiams. Nū, ne esė. Nū, ne literatūra.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-06-30 01:30
Jausmai
Teisingai, pamokyk žmones, kaip gyventi.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-06-30 00:59
Dažas Rūko
Idėjos be rūbo. XXI a. norisi kažko originalesnio.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą