Rašyk
Eilės (78168)
Fantastika (2308)
Esė (1557)
Proza (10915)
Vaikams (2717)
Slam (76)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 27 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Užmerktomis akimis per gyvenymą. Visi, vienu žingsniu ir taip
paprastai tampame egzistensijos įrankiais. Tiesiog, be baimės,
neieškodami prasmės. Į niekur. Pilkai nutepliotos sielos, į ten kur nesudėtinga, neverta, į ten kur aš nenoriu.
Lieku čia, ant palangės, stebėti aklumo. Užklijuota burna, bandydama rėkti, surakinta grandinėmis, atsistoti ir eiti. Neišmokau pamokos. Susitaikymo. Tądien gulėjau lovoje su skaudančia galva ir termometro nurodymu likau namuose.
Esu per maža šiame „idialistų“ skrusdėlyne. Pernelyg didelė, kad tilpčiau į rėmus. Truputi per kvaila, kad suprasčiau pasirinkimą leistis tampomai už virvučiu. Nenoriu būti marionetė lėlinko rankose. Nors ir baisu laukti, rizikuojant užgesti tikrumui dar nepasibeldus į mano duris. (Būtų smagu jei prieš ateidamas jis paskambintų, turėčiau laiko pasiruošti.) Todėl ieškau.
O, kaip būtų paprasta palįsti po nenugalimu tanko vikšru, nežinant koks abejingumas atsispindės Sausio tryliktąją mininčiųjų veiduose. Išgerti paskutinį oro gurgšnį nesuabejojant, jog iš tiesų verta. Tiesiog užsimerkti ir niekada nepatirti kaip sunku yra matyti galinčius regėti, tačiau besirenkančius „neregio pašalpą“...
2008-03-08 06:49
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 6 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2008-05-17 11:19
nabe
Noreciau kadanors analize aptart kartu:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-03-22 15:28
lėlininkas
virvučiŲ

sakai nenori būti mano rankose?:))
na, kaip esė, tikrai per trumpas.be to, toks pamastymas mokyklinio lygio.nėr kžkokios įdomios įžvalgos.silpnas esėiukas:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-03-22 09:55
tooshke
aš nežinau net savo liemenėlės dydžio..
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-03-22 09:54
tooshke
tiesiog rašau tai ką noriu rašyti.. tai ką jaučiu,o ne tai kas tiktų ir patiktų daugumai.. galbūt to niekas ir niekada neįvertins,bet aš jaučiu malonuma tiesiog "kalbėti".. nesistengiu,kad suprastų visi.. o prasmės mes visi ieškome kažkur,tačiau tikrai ne ten pat..
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-03-12 16:08
agricola
o tu bent žinai savo rėmų dydį???
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-03-10 20:06
ex promtu
labai prašau autoriaus atleisti už žemiau išsakytą nuomonę, bet nieko prasmino šiame tekste nematau. tik prastai išreikštą pseudo maišto idėją "visi blogi, tik aš geras, tobulas. tačiau nieko negaliu pakeisti, todėl pristaikau". beje, nežinau sąmoningai ar nesąmoningai pavadinimas išėjo visiškai nelogiškas. ir žodžio "idialistas" nėra.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-03-08 22:52
Pasmerkta sėkmei
Prasminga... Ypač paskutinis sakinys. Dabar, kai tiek daug žmonių pasirenka plaukimą pasroviui, tai labai aktuali tema.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą